וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "כרגע המאבק על האליפות עוד רחוק"

11.2.2012 / 20:10

מאמן הפועל ת"א לא יצא בהצהרות אחרי הניצחון של האדומים בראשל"צ: "קרית שמונה עושה עבודה נהדרת בכל שבוע"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב צימקה הערב (שבת) זמנית את הפער מעירוני קרית שמונה לתשע נקודות, כשניצחה 0:2 בראשון לציון. האדומים הסתדרו ללא שי אבוטבול שהורחק בדקה ה-25 ונעזרו בשערים של ואליד באדיר בדקה ה-54 ועומר דמארי בדקה ה-73 כדי לחזור עם מלוא שלוש הנקודות מעיר היין, כשהכתומים רק צימקו משער של גאורגי אובסניקוב בדקה ה-88 ונותרו עמוק מתחת לקו האדום.

שירזי: "ניצחנו משחק חשוב ושיחקנו חכם"

ניצן שירזי אמר בסיום: "אני שותף לזה שהפועל תל אביב מנצחת משחק חשוב, משחקת חכם, אבל קרית שמונה עושה עבודה נהדרת בכל שבוע. אנחנו לא מתעסקים בזה כי זה רחוק מדי. אם בעוד ארבעה או חמישה משחקים נראה שהפער קטן, אז נוכל להתעסק בזה. כרגע זה עוד רחוק".

על היכולת המשכנעת של נוסא איגייבור אמר שירזי: "אנחנו מרוויחים את איגייבור. נותנים לו לשחק, נותנים לו ביטחון. אצלנו חורצים גורלות מהר מדי. אני מקווה שככל שהזמן יעבור, הוא יילך וישתפר".

על ההחלטה להשעות את טוטו תמוז, אמר שירזי: "ההחלטה סביב טוטו היא החלטה של מועדון. חבל לי שהגענו עם טוטו למצב הזה ואני מקווה שנצא מזה. אני מקווה שטוטו יחזור מהר מאוד לקבוצה".

המאמן המפסיד אייל לחמן אמר: "הרחקת השחקן לא עשתה לנו טוב. היא לא בהכרח עושה טוב לקבוצה שבאה מוכנה. אני הייתי מרוצה מאוד מהקבוצה, אבל סבלנו מטעות אחת שלא קשורה למשחק. בדקות האחרונות הכדור היה אצלנו כל הזמן. היינו צריכים לעשות יותר בהתקפה וחבל. נצטרך לנצח במשחק הבא".

האדומים ניצחו 1:2 בראשון לציון

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully