וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה את הפועל עכו 1:2

הקבוצה של שלומי דורה מתקרבת לפלייאוף העליון. חלאיילה (57, בפנדל) וקאסום (73) כבשו, שצ'פוביץ' השווה זמנית (61)

לאחר שהודחו מגביע המדינה בצורה מאכזבת למדי, שבו הערב (שבת) בני סכנין והפועל עכו לליגה, בסוג של קרב על הפלייאוף העליון. בתום 90 דקות לא רעות כלל המשיכה הקבוצה של שלומי דורה את העונה המוצלחת שעוברת עליה, כשניצחה 0:2 והגדילה את הפער בין הקבוצות לשמונה נקודות. סכנין עושה צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום הרביעי, בעוד הקבוצה הלא יציבה של אלי כהן סופרת משחק ליגה שלישי ללא ניצחון, וממשיכה לצנוח במורדת הטבלה.

המארחת היתה טובה ומסוכנת יותר בפתיחה, ולאחר שאוהד קדוסי כבש שער שנפסל בצדק בטענת נבדל בדקה החמישית, ניסה פעם נוספת החלוץ להכניע את דודו גורש אך הפעם, בדקה ה-11, לא התקשה השוער העכואי לקלוט. האורחים החלו להיכנס לעניינים ולהניע כדור, אך הנסיונות הספורים להבקעה לא היו מדויקים ובתום 45 דקות הראה לוח התוצאות 0:0.

בדקה ה-57 נרשמה נגיעת יד ברחבת עכו אחרי ערבובייה גדולה ברחבה, ומנשה משיח הצביע אל הנקודה הלבנה. חאלד חלאיילה הוותיק כבש והקפיץ את אצטדיון דוחא, אך שלוש דקות חלפו, והפעם עכו קיבלה פנדל. סטפן שצ'פוביץ' המצוין הוכשל ברחבה ולקח בעצמו את הבעיטה, הכניע את מחמוד קנדיל והשווה ל-1:1. סכנין לא הרימה ידיים, יצאה קדימה ובדקה ה-73 השיבה לעצמה את היתרון, כשאחמד קאסום בעט מכ-7 מטרים וקבע 1:2. הקבוצה של אלי כהן עוד ניסתה למצוא את שער השוויון, אך לשווא. סכנין רושמת ניצחון חשוב, השני ברציפות בליגה.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, חאלד חלאיילה (רן רול, 67), חאמד גנאים, אחמד קאסום (ואיל חרבאוי, 79), ג'ואל דמאו, אוהד קדוסי (באסם גנאים, 85), קוסטדין אזורוב.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי (סינטיהו סלליך, 57), דימקאו פידליס, אדי גוטליב, אלירן דנין, עבד מורג'אן, אלכסנדר דוידוב (ניקולה טרויץ', 85), שגיב כהן, יובל שבתאי, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.
.

לדף המשחק

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully