וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ: "אופתע אם לא אסיים את העונה בטוטנהאם"

המועמד המוביל לאימון נבחרת אנגליה מחכה לפנייה רשמית, ומתכונן: "התפקיד קשה. וומבלי מאיים על השחקנים שלנו"

הארי רדנאפ, המועמד המוביל לאמן את נבחרת אנגליה, מסרב לגרור את עצמו לפסטיבל הקורא למינויו על חשבון פאביו קאפלו המתפטר. "אהיה מופתע אם לא אסיים את העונה בטוטנהאם. לא חשבתי על לא להיות בטוטנהאם בסוף העונה ואני לא יודע למה אני צריך". יחד עם זאת, רדנאפ אישר כי הוא מוחמא וישקול פנייה מההתאחדות כשזו תגיע. לגבי האפשרות שיאמן עד תום העונה במקביל אמר: "הפוקוס צריך להיות על תפקיד אחד. לא אוכל להסיר עין אחת על הנעשה בטוטנהאם. זה לא יהיה הוגן כלפי אף אחד".

"זה נחמד", התייחס רדנאפ לתמיכה הפומבית שקיבל ממספר שחקנים וביניהם ווין רוני וריו פרדיננד: "אימנתי הרבה שחקנים מסגל הנבחרת ונחמד שהם אומרים עליי דברים טובים".

המנג'ר בן ה-64 רמז דיבר על הבעיות הפסיכולוגיות ורמז כי היה רוצה לראות את אנגליה יוצאת מאצטדיון וומבלי: "אתה לא יכול שלא לתהות מה היה קורה אם משחקי הנבחרת היו מתקיימים באצטדיונים עם אווירה ביתית כמו אולד טראפורד או אנפילד ולא באצטדיון שמאיים על השחקנים. אולי באצטדיון שמתאים לסגנון האנגלי היה טוב יותר. כשאנחנו משחקים בוומבלי, הסגנון הוא אחר ממשחקי הליגה".

רדנפא התייחס למשרה באופן כללי ואמר: "בואו לא נשלה את עצמנו. היו פה מנג'רים גדולים מאז אלף ראמזי ואם אחד כמו פאביו קאפלו התקשה, זה חייב להיות קשה. אפילו בובי רובסון הגדול שכולנו כל כך מעריצים מצא את זה קשה ועבר תקופות רעות ואפילו שחטו אותו בתקשורת. ומה קרה לאחד כמו גרהאם טיילור? חוץ מטרי ונבלס שקיבל קרדיט על יורו 96, לא הייתה לנו הרבה הצלחה. זה אומר שהתפקיד קשה ואף אחד לא קוסם".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully