וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס לא נגמר, האריך חוזהו במנצ'סטר יונייטד

הקשר הוולשי בן ה-38 עדיין רעב לתארים, וישחק במנצ'סטר יונייטד גם בעונה הבאה. תיירי הנרי חוזר לניו יורק רד בולס

מנצ'סטר יונייטד הודיעה הבוקר (שישי) על הארכת חוזהו של ריאל גיגס, שילבש את מדי הקבוצה גם בעונה הבאה. הקשר הוולשי בן ה-38 ערך את הופעת הבכורה שלו במנצ'סטר יונייטד במרץ 1991, ועד היום הוא רשם 898 הופעות והבקיע 162 שערים.

"כשחתמתי על החוזה הראשון שלי, לא האמנתי שאני אשחק בקבוצה במשך 22 שנים, אבל אני מרגיש טוב ואני חושב שאני יכול להמשיך ולהוביל את הקבוצה להישגים. ההרגשה לזכות באליפות ה-19 של המועדון בעונה שעברה הייתה נהדרת, אבל אנחנו במועדון שחושב כל הזמן קדימה ואני מאוד מקווה שיהיה לי חלק בהישגים נוספים".

שחקנה לשעבר של נבחרת ווילס זכה עד היום ב-12 אליפויות, 4 גביעים, 3 גביעי ליגה ושני תארים בליגת האלופות. כיום הוא כבר לא פותח בהרכב באופן קבוע, וגם תפקודו על המגרש השתנה מעט, אבל לגיגס עדיין יש תפקיד חשוב במשחקי מפתח, וזו הסיבה שעדיין קשה לראות באופק את סיום הקריירה שלו במנצ'סטר יונייטד. גיגס הוא גם השחקן היחיד שהבקיע בכל עונה של הפרמיירליג, מאז שהיא נקראה כך ב-1992. מאמנו אלכס פרגוסון אמר עליו היום: "ריאן הוא שחקן אדיר שהצליח להמציא את עצמו מחדש כדי להתאים לשינויים הטבעיים של המשחק. בכל אימון ומשחק הוא משמש דוגמה עבור האחרים ולשחקנים הצעירים שלנו תהיה אפשרות להמשיך וללמוד משחקן שמגיע לשיאים שיהיה קשה מאוד לשבור".

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, קיווה להאריך במעט את השאלתו של תיירי הנרי מניו יורק רד בולס, אלא שהכוכב לשעבר של התותחנים התחייב בפני קבוצתו האמריקאית לחזור לניו יורק עד ל-17 לפברואר, כך שבעונה הנוכחית כבר לא נראה אותו לובש את מדי ארסנל.

שבת באנגליה: מנצ'סטר יונייטד מארחת את ליברפול

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully