וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "הגמר יהיה הצגה, יש עוד הרבה עבודה"

מאמן ברצלונה מאושר מהשגת גמר שלישי בארבע שנים. ססק פברגאס לא חושש מהאפשרות שהמשחק יתקיים בברנבאו

היא אמנם מקרטעת, אבל את מה שהיא צריכה לעשות היא עשתה. ברצלונה התייצבה לגומלין חצי גמר גביע המלך נגד ולנסיה, ואחרי ה-1:1 במשחק הראשון, היא סגרה את הסיפור עם 0:2 בקאמפ נואו אחרי שססק פברגאס (16) וצ'אבי (81) כבשו את השערים שהבטיחו להם מקום בגמר וקרב מסקרן מול בילבאו.

"השחקנים שמחים, הם השיגו את הכרטיס לגמר", סיפר פפ גווארדיולה על התחושות בחדר ההלבשה. "למרות זאת הם יודעים שיש עוד הרבה עבודה לעשות. בילבאו עשתה את כל הדרך כמונו, הגמר יהיה מתוק כמו לפני שלוש שנים. זה הגמר השלישי בארבע השנים האחרונות. זה המפעל הפחות חשוב, היינו פה שלוש פעמים עם שחקנים שכבר זכו בהכל וגם בתארים אישיים. הגמר יהיה הצגה".

פברגאס עצמו הוסיף: "אנחנו תמיד מנסים להגיע לטופ. בילבאו היא קבוצה נהדרת, יש להם שחקנים טובים וזה יהיה גמר נחמד. כרגע אנחנו חייבים להתמקד בליגה, יש לנו עוד הרבה מה לעשות שם, וכמובן בליגת האלופות". על האפשרות שמשחק הגמר יתקיים בסנטיאגו ברנבאו, הוסיף הקשר: "נראה. איפה שהגמר לא יהיה, זה יהיה משחק גדול. לבילבאו יש קבוצה נהדרת".

אונאי אמרי מאמנה של ולנסיה נשמע דווקא מרוצה מההופעה של הקבוצה שלו, ואמר: "אנחנו צריכים לתת את הקרדיט לוולנסיה על מה שהם עשו מול יריבה נהדרת ומול שחקנים מצוינים. כדי לנצח אותם, צריך לעשות את הדברים טוב יותר. היו לנו שני משחקים טובים מולם, אבל פספסנו משהו. הדבר החשוב ביותר הוא שהיו לנו הזדמנויות להבקיע, שזה חיובי, והדבר השלילי הוא שאפשרנו להם לייצר הזדמנויות מה שלא רצינו שיקרה".

ברצלונה עלתה לגמר גביע המלך, ניצחה 0:2 את ולנסיה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully