וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו לא מדברים על הפרש"

8.2.2012 / 19:26

מאמן מכבי ת"א קודם כל רוצה לנצח את קאנטו (ה', 21:05, ע' 10), ורק אחר כך לחשוב על הפער. פניני: "עכשיו זה הרגע שלנו"

מכבי תל אביב תעלה מחר (חמישי, 21:05, ערוץ 10 ו-5 HD) למשחק החשוב ביותר שלה העונה, כשתארח ביד אליהו את קאנטו. הקבוצה של דיוויד בלאט יודעת שהפסד (בצירוף ניצחון צפוי של ברצלונה על ז'לגיריס) יחרוץ את גורלה וידיח אותה מהמפעל כבר מחר, ועל כן היא חייבת, פשוט חייבת לנצח. אלא שגם ניצחון בהפרש קטן עלול שלא להספיק בסופו של דבר: בשל ההפסד 82:74 בשבוע שעבר באיטליה, הצהובים יצטרכו לנצח בתשע נקודות או יותר אם ברצונם ליטול חזרה את הגורל על המשך דרכם ביורוליג. מכבי תל אביב אולי תוכל לשאוב נחמה מסוימת ממאזן החוץ של קאנטו העונה - ניצחון בודד אל מול חמישה הפסדים, בדיוק הפוך ממאזן הבית של האלופה הישראלית.

גיא פניני: "עבדנו כל העונה, עכשיו זה הרגע שלנו"

"המצב הוא ידוע. העובדה שהמשחק מחר בנוקיה נותנת לנו יתרון מסוים, אבל לבדה היא לא תספיק", אמר דיוויד בלאט בפתח דבריו. "אנחנו צריכים להביא את כל הכלים, את כל הרצון ואת כל היכולות שלנו, כקבוצה, כשחקנים וכצוות, כדי לנצח ולנצח בהפרש הדרוש. קאנטו הוכיחה שהיא קבוצה טובה, קבוצה שמחפשת לשלוט בקצב, קבוצה שברוב המשחקים ביורוליג הצליחה לשחק בסגנון שלה וסוג המשחק שלה. אנחנו צריכים להוציא אותם מזה, אבל לא בצורה לחוצה".

"אנחנו קבוצה יותר מנוסה. הניצחון הוא מאסט מחר. ההפרש - זה כבר סיפור אחר, אין טעם לדבר על זה עד שנראה את התוצאות של המשחקים", הוסיף המאמן הצהוב. "כרגע הרצון והמחשבה שלנו היא לבוא ולתת משחק שיאפשר לנו להשיג את שתי המטרות. אנחנו לא מדברים במיוחד על ההפרש, אבל כן מדברים על איך להרוויח מכל מצב, מכל מהלך. אם עושים 2 ועוד 2 ועוד 2 וכן הלאה, אתה מגיע להפרש שאתה רוצה".

"היה לנו השבוע משהו שלא היה לנו הרבה זמן - הזדמנות להתכונן למשחק כראוי. כשאני מסתכל על השבוע לעומת השבוע שעבר אני מבין כמה לא היינו מוכנים. אנחנו משחק אחד מלהיות במצב נהדר בטופ 16, או להיות במצב רע מאוד. בהתחשב במכלול של העונה אנחנו בסדר גמור, אבל ברור שהמשחק מחר מקבל חשיבות עליונה אצלנו ואני מקווה שגם נשחק אותו ככה".

"אני לא עשיתי עבודה מספיק טובה בשבוע שעבר, חלק מהג'וב שלי זה לעזור בזמן האמת", הודה בלאט בהתייחסו להפסד באיטליה. "אני לא יכול לעשות את זה עבורם, אבל כן לתת להם את הכלים ואת הדרך כדי לעזור לקבוצה להצליח. אנחנו מגיעים למשחק הזה הרבה יותר מפוקסים".

על מצבו של סופוקליס שחורציאניטיס אמר המאמן הצהוב: "הוא עבד קשה מאוד כדי לחזור לכושר הרגיל שלו. אני מצדיע לו, כי בנאדם אחר היה יושב בצד ולא היה עושה את המאמצים האלה, ומיום ליום הוא משתפר".

גיא פניני: "אנחנו לא חושבים על כמה אנחנו צריכים לנצח אלא על לנצח מחר. בעונה של קבוצה יש משחקים שכל העונה מתנקזת אליהם ועבורנו זה מחר. עבדנו כל העונה וזה הרגע שלנו, הרגע של כולם לעלות על הפרקט בנוקיה ולתת את הכל. זה גם התפקיד של הקהל - לבוא ולתת פה תצוגה כמו שצריך, כאילו זה גמר יורוליג. הם תמיד עושים אווירה טובה אבל מחר אנחנו צריכים אותם הכי טוב שיש, הם צריכים לדחוף על מנת שקאנטו יקללו את הרגע שהם הגיעו לכאן. מחר זו מלחמה".

מה עובר על הקו האחורי של מכבי תל אביב בזמן האחרון?

מאמן קאנטו אנדריאה טרינקיירי: "זה המשחק החשוב של חיי"

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully