וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו ישלם במשרתו בעקבות הביקורת?

החלו ספקולציות סביב עתידו של המנג'ר של נבחרת אנגליה, שישוחח עם יו"ר ההתאחדות. רדנאפ זוכה בפרשת העלמות המס

אחרי הביקורת שהשמיע מאמן הנבחרת האנגלית פאביו קאפלו כנגד שלילת סרט הקפטן של ג'ון טרי, החלה סערה. "ג'ון טרי היה צריך להישאר הקפטן", הצהיר המאמן האיטלקי, שהגיב להחלטת ההתאחדות לקחת מהבלם את הסרט: "אי אפשר להעניש אותו עד שיהיה משפט אזרחי". היום (רביעי) זוכה קאפלו לגיבוי על דבריו מאלכס פרגוסון, שתיאר את הדברים כ"סיטואציה קשה", תוך שהוא מבהיר שמאמנים לא צריכים להתקפל בפני הממונים עליהם.

בהתאחדות האנגלית עדיין לא הגיבו בצורה פומבית לדברים, אך קיימות ספקולציות לגבי האפשרות שהאיטלקי יעזוב את הנבחרת עוד לפני אליפות אירופה בקיץ. גורדון טיילור, מנכ"ל ארגון השחקנים, כינה את הדברים של קאפלו כ"ביזאריים ומאכזבים", ושר הספורט באנגליה יו רוברטסון גיבה את ההחלטה של ההתאחדות האנגלית בדבר שלילת סרט הקפטן.

כזכור, ההתאחדות האנגלית החליטה לשלול מטרי את התפקיד ביום שישי מאחר שהדיון בעניינו נדחה ל-9 ביולי, שבוע אחרי סיום יורו 2012 ומכיוון שחבריה חששו שהסחבת תשפיע לרעה על ההכנות של הנבחרת למשחקים. לקאפלו מתוכננות שיחות היום עם יושב ראש ההתאחדות האנגלית דייויד ברנסטיין. "הם צריכים לדבר על הדברים", העריך פרגוסון. "כשאתה מנג'ר של נבחרת ויש לך קפטן שהוא חלק בה, אתה לא רוצה להפסיד אותו".

רדנאפ זוכה מחשד להעלמות מס

יום מאושר היה להארי רדנאפ, המנג'ר של טוטנהאם, שזוכה בבית המשפט מכל האישומים להעלמות מס. חבר השופטים שכלל שמונה גברים וארבע נשים הכריע פה אחד לזכות את המנג'ר הוותיק אחרי דיון שנמשך חמש שעות וחצי. האישומים עצמם נגעו לתקופת היותו של רדנאפ מנג'ר של פורטסמות, כאשר גם הבעלים של פומפי מילאן מנדריץ' זוכה מההאשמות נגדו.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully