וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל מגן על קונטאדור: "אני מאחוריך אלוף"

רפאל נדאל לא מגנה את בן ארצו שהושעה על סמים: "אין הוכחה חד משמעית". מנהל הטור דה פראנס: "נלך עד הסוף במלחמה"

ספרד רועשת וגועשת מההשעיה של רוכב האופניים אלברטו קונטאדור, שהושעה לשנתיים בעקבות שימוש בחומרים אסורים בטור דה פראנס 2010. רפאל נדאל, הטניסאי המדורג 2 בעולם, לא רק שלא גינה את השימוש בסמים, אלא הגן על בן ארצו.

"החדשות על קונטאדור מדהימות", כתב נדאל בטוויטר, "אין שום הוכחה חד משמעית, ובכל זאת הם נותנים לו את העונש המקסימלי. מצטער חבר, שמור על רוחך אלוף. אני מאחוריך".

אנדי שלק, שקיבל את תואר אלוף הטור דה פראנס ל-2010, במקום קונטאדור, אמר ש"אין שום סיבה להיות שמח. אני מרגיש עצב עבור אלברטו, תמיד האמנתי בחפותו. זה יום עצוב מאוד לענף האופניים. הדבר החיובי היחיד הוא שהתקבלה החלטה אחרי 566 ימים של חוסר ודאות. עכשיו אפשר להמשיך הלאה.

"אני סומך על שופטי CAS שההחלטה שקיבלו הייתה לאחר שבחנו היטב את הראיות, אבל אני לא שמח על סזכייתי בטור של 2010. בשטח התחריתי מול קונטאדור, והפסדתי. אם אנצח השנה, אחשיב את זה כזכייה הראשונה שלי".

מנהל הטור דה פראנס כריסטיאן פרודום: "זה רק מראה שללא קשר למחיר, ללא קשר לזהות המעורב, הגופים המחוקקים מוכנים ללכת עד הסוף במלחמה".

הרוכב לשעבר אדי מרקס: "אני נגעל מההחלטה הזאת. הייתי רוצה לראות מה קורה בענפים אחרים אם היו עושים בדיקות לשאריות סמים מיד עם סיום האירועים. זו עוד מכה קשה לענף. נראה כאילו אנשים רוצים להרוס את הענף".

נואה: "הספורט בספרד נגוע בסמים". נדאל: "הוא מטופש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully