וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש קרטר: "אנחנו יכולים לעשות הכל בליגה הזאת"

6.2.2012 / 22:05

כוכב אשדוד שהתפוצץ על ירושלים: "הרגשתי שאני חם". דרוקר על סטרוברי: "לא אוהב שפת גוף כזאת, לא יודע מה קורה איתו"

איזה קרב נהדר קיבלנו הערב (שני) באשדוד. מצד אחד היה זה ראמל בראדלי, שרק עזב בשבוע שעבר את קבוצתו של עופר ברקוביץ' והערב כבר פגש אותה בצד השני של הפרקט הפעם במדי הפועל ירושלים. הגארד החדש היה טוב עם 23 נקודות, אבל זה לא הספיק מול ה-30 של ג'וש קרטר שהוליך את מכבי אשדוד ל-83:84 נפלא לאחר הארכה, והעניק לברקוביץ' ניצחון שני ברציפות, כשהקודם היה על לא אחרת מאשר מכבי תל אביב, ופתאום, באשדוד כבר חושבים על המיקום בפלייאוף.

"שיחקתי די טוב", אמר כוכב המשחק, ג'וש קרטר בסיום. "החברים לקבוצה עזרו לי, סידרו לי קליעות טובות אז היה לי משחק טוב בסופו של דבר. שתי קבוצות טובות שיחקו פה היום. ירושלים החטיאו הרבה זריקות פנויות וזה עזר לנו, זה היה מסוג המשחקים האלה שהיתרון עובר מצד אחד לשני". על חברו לשעבר לאשדוד, ראמל בראדלי אמר קרטר: "ראמל הוא שחקן נהדר, יותר טוב ממני, אבל אני שמח שקלעתי את הזריקה הקובעת. הרגשתי שאני חם ובמשחק וביקשתי את הכדורים האחרונים אצלי. אנחנו צריכים לחפש את היד החמה, כל עוד נשחק בצורה קבוצתית אנחנו יכולים לנצח כל משחק. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות הכל בליגה הזאת".

מאמן מכבי אשדוד, עופר ברקוביץ' היה נרגש ואמר: "היה משחק באינטנסיביות של פלייאוף. הייתה פה הקרבה מדהימה, כל מי שעלה על המגרש עשה עבודה גדולה. אנחנו מצליחים במשחקים האחרונים לעצור קבוצות על תוצאה נמוכה, וזה בא מהמון השקעה בהגנה". על עזיבתו של בראדלי אמר המאמן: "אין ואקום, ראמל שחקן מצוין, והיה ברור לנו שהוא שחקן מצוין. שני הזרים שלנו, דאנקן וקרטר עשו צעד אחד קדימה בשני המשחקים. גם אנטון, קרני וחג'ג' עשו עבודה טובה. אנחנו צריכים לבוא כל יום מחדש, להמשיך לעבוד ולנצל את השבועיים האלה כדי לשלב את רובי בוסטיין. אחרי יומיים או שלושה הוא עשה יופי של משחק, נתן עזרה בהגנה. מפה נמשיך הלאה, הרבה קרדיט לקבוצה על משחק הקרבה גדול".

דרוקר: "לפני כמה שבועות היינו מקבלים פה 20 הפרש"

מנגד, בירושלים היו מאוכזבים מאוד, לאחר שהיה נדמה שהקבוצה קרובה מאוד לרשום ניצחון שני רצוף ולהשאיר את התקופה הרעה מאחוריה. אם לא הספיקו מאבקי השליטה בין המחנה האדום ומחנה גומא אגייאר, שוב צצו ועלו גם הבעיות המקצועיות. "אני חושב שהקבוצה נראית הרבה יותר טוב", אמר המאמן, שרון דרוקר. "לפני כמה שבועות יכול להיות שהיינו מקבלים פה 20 הפרש, אבל עמדנו חזק. אנחנו רואים תמונה אופטימית, הקבוצה משתפרת, אני מקווה שניצחונות גם יגיעו במשחקים כאלה". על רגעי הסיום אמר דרוקר: "ההוראה במהלך האחרון הייתה לא לתת שלשה לקארטר, והוא קלע את זה. במהלך האחרון בראדלי לא קיבל שריקה".

דרוקר אף התייחס למצבו הלא ברור של די ג'יי סטורברי שקלע רק 6 נקודות ב-26 דקות ולא שותף בסיום. "שאלה טובה מה קורה עם די ג'יי סטרוברי. אני לא אוהב שפת גוף כזאת, זה לא מתאים לקבוצה בסדר גודל שלנו. אני מאוד רוצה להאמין שהוא בסדר. בכדורסל יש גם לכוכבים הכי גדולים רגעים קשים. אתה צריך לדעת להכנס ולצאת, אני לא יודע מה קורה איתו. בהתחלה הוא היה פה יותר נלהב לשחק, אבל אנחנו משאירים דברים בתוך המועדון".

בריאן רנדל, שהיה חלש לאורך מרבית המשחק אך הוביל במו ידיו את ירושלים אל ההארכה אמר: "נלחמנו עד הסוף. סגרנו את ג'וש קרטר אבל הוא צריך רק סנטימטר כדי לקלוע. הוא שחקן נהדר והוא קלע זריקה גדולה. ההפסדים האלה נותנים לנו נקודת מבט אחרת. כדי להיות במשחקים, אנחנו צריכים להבין איך לסיים אותם. קבוצות אחרות מפעילות עלינו לחץ, ואנחנו מפעילים על עצמנו גם לחץ". יובל נעימי, שספג מכה חזקה בפניו במהלך המשחק, לא סובל מזעזוע מוח, וצפוי להיבדק מחר נוכח הנפיחות בפניו.

הפועל ירושלים שוב נכנעה, הפעם 84:83 למכבי אשדוד

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully