וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבזורי: "אחרי איבוד כזה אם לא הייתי קולע, לא היה טוב"

5.2.2012 / 22:11

שחקן גלבוע/גליל הסביר את המוטיבציה לשלשת הניצחון. גם דווין מיטשל חגג: "אנחנו רוצים להגיע לפיינל פור ולזכות באליפות"

המחזור ה-16 בליגת העל ניפק הערב (ראשון) כמה דרמות נהדרות. עירוני אשקלון עצרה את הפועל חולון עם 71:73, גלבוע/גליל עצרה את מכבי ראשון לציון עם 74:75, בני השרון/הרצליה גברה 92:95 על מ.כ הבקעה, ורק ברק נתניה טיילה עם 76:95 קליל על מכבי חיפה המסכנה.

מיטשל: "אנחנו רוצים לזכות באליפות"

אריק אלפסי אמר אחרי הניצחון הנהדר: "אני שמח שידענו לעמוד באינטנסיביות ובאגרסיביות של חולון. ברבע האחרון הלחץ והמתח השפיעו, אבל אני שמח שמיטשל ידע לתקן את זה בסוף. השחקנים בוטחים בו, הוא יודע לקחת את המשחק עליו והוא המנהיג של הקבוצה הזו. זו הפתעה נעימה בשבילי ובשביל המערכת לראות אותו מתבגר מול העיניים ומנהיג את השחקנים. יש לנו ליגה טובה וכולם ראו אולם מלא עם קבוצות שבאות להילחם על כל כדור. צריכים לעודד את הכדורסל בליגה הזו, ולא לקטול אותו".

מיטשל עצמו אמר בסיום: "המהלך האחרון היה מהלך של מישהו שרוצה לנצח את המשחק. מאוד רציתי את זה ורציתי לתת הצהרה שקבוצת ידעו שאנחנו יכולים לשחק טוב ולהיות פקטור משמעותי בליגה. אני מברך על זה שיש לי ההזדמנות לשחק באשקלון, ולשחק כדורסל בכלל. אנחנו רוצים להגיע לפיינל פור ולזכות באליפות. אני לא רוצה להיות מקום שני".

דן שמיר: "היה משחק פלייאוף יותר מאשר משחק ליגה. בשביל משחקים כאלה משחקים כדורסל. הצד המפסיד הולך הביתה וסופר את הטעויות, והיו כאלה לשני הצדדים. כמעט בכל יום עשינו את כל מה שיכולנו והיינו קצת פחות טובים מאשקלון. המשחק הזה היה אולי תשובה לאלה שחושבים שהמשחקים בשלב הזה לא חשובים. יש לנו לא מעט טעויות להסתכל עליהן".

טזמין מיטשל הוסיף: "אני לא יודע מה קרה. דווין מיטשל לקח את הריבאונד האחרון ודברים כאלה קורים. היה משחק קשה ולדעתי לא היה לנו משחק טוב כקבוצה אבל היו לנו הזדמנויות לנצח ולא ניצלנו אותן. אנחנו חייבים ללמוד מהטעויות שעשינו ולהמשיך לשחק את הכדורסל של חולון".

יבזורי: "הרבה לא עבר לי בראש"

ליאור ליובין הסביר את האירועים שהובילו לשלשת הניצחון של דגן יבזורי: "רציתי ללכת לקורטני פלס בהתקפה האחרונה, זה היה המהלך שבשבילו לקחתי פסק זמן, אבל אינסטינקטים ניצחו את המשחק. היו כמה פעמים שפתחנו יתרון ואיבדנו את זה, ראינו שתי קבוצות עם סגנונות שונים, והתפתח פה משחק צמוד. ראשון מאוד מאתגרים בשיטת המשחק שלהם, והם גורמים לך לחשוב".

על התבססותה של קבוצתו במקום השני אמר ליובין: "אני לא בוחן את הטבלה, לא יודע אם זה מספיק לנו עדיין. המטרה שלנו לא הייתה פלייאוף עליון, המטרה היא פיינל פור, אבל עשינו צעד לשם".

יבזורי עצמו אמר: "הרבה לא עבר לי בראש. ראיתי שנשארו עוד 6 שניות, קיבלתי את הכדור וניסיתי להגיע לזריקה הכי טובה שאני יכול. זה היה הרבה מזל. זה שאין זמן מקל על זה שאין זמן לחשוב, הולכים לנסות להוציא מזה משהו, יכול להיות שזה עזר לזה להכנס, אחרי איבוד כזה אם לא הייתי קולע, מצבי לא היה טוב".

אפי בירנבוים המאוכזב אמר: "זה היה משחק פלייאוף טיפוסי. במשחק רגיל ליבזורי לא היו 9 שניות. במחצית השנייה שיחקנו טוב מאוד, יותר טוב מבראשונה. עשינו דברים והתאמות בשביל לנצח את המשחק, אבל גם מזה אני אצטרך ללמוד, והפנים שלנו קדימה. זה משחק רציני מאוד שהיה פה היום ודי ברמה גבוהה. צריך ללמוד מהמשחק הזה, וכבר בשבוע הבא להתחיל רצף חדש".

עמית בן דוד הוסיף: "בסיטואציה הזאת החלטנו שאנחנו הולכים עם ההגנה ולא מנסים לעשות עבירה. זה הוכיח את עצמו שחטפנו וקלענו. דגן נתן שלשה גדולה, במהלך המשחק ידענו שזה הולך להיות הסגנון. גליל קבוצה מאומנת וקשוחה, עמדנו ברוב המפתחות הצבנו לעצמנו. זה יכול ללכת לפה ולשם, זה היה אכזרי, ובאותו מצב יכולתי לחייך חיוך גדול של ניצחון".

בית הלחמי: "היה פה מאמץ אדיר"

אריאל בית הלחמי חגג ניצחון נדיר עם בני השרון/הרצליה: "זה ניצחון של כולם, היה פה מאמץ גדול. זה מאמץ מתמשך של כל המערכת שמשדרת כל הזמן שאסור לאבד תקווה. היה לחץ ברבע השלישי כשהבקעה חזרה למשחק, זה קרה בראשון לציון ומול חולון ובכל המקרים ידענו לחזור אבל הפעם זה גם הספיק לניצחון. בסך הכל השחקנים הרבה יותר חזקים בצד המנטלי והיינו ראויים לניצחון".

על יכולתו של גיא לביא אמר בית הלחמי: "אני לא רוצה לתת מחמאות לשחקנים באופן אישי, כולם נתנו מאמץ אדיר, גיא היה טוב אבל הניצחון וההישג של כל הקבוצה".

אבי אשכנזי אמר: "אני מאוכזב, בעטנו בדלי. כבר הובלנו בעשר בדקה וחצי ואיבדנו את כל היתרון. זה הפסד מיותר, לא חושב שיש קשר בין מה שקרה פה לגביע. נכין את הקבוצה הכי טוב למפגש עם ראשון לציון"

יחזקאל סקוורר הוסיף: "אם היינו פותחים את המשחק כמו ששיחקנו ברבע השלישי זה היה סיפור אחר לגמרי. הסמל שלנו זאת הגנה והיום לא ממש הבאנו את זה למגרש. צריך להפריד בין הגביע למשחק שהיה היום. בגביע אין חוקים ואם נשחק 40 דקות כמו ששיחקנו ברבע השלישי נצליח גם מול מכבי ראשון לציון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully