וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "בסיטי לא אהבו לראות את הקאמבק שלנו"

ווין רוני שיבח את האופי של מנצ'סטר יונייטד ב-3:3 מול צ'לסי: "זו אולי נקודה שתביא תואר". וילאש בואש: "החלטת השופט שגויה"

זה היום שבו מסתכלים על שליש הכוס המלאה. מנצ'סטר יונייטד אומנם הפסידה היום (ראשון) שתי נקודות חשובות במירוץ האליפות, כשהתרחקה ממנצ'סטר סיטי אחרי 3:3 מול צ'לסי, אבל לפני הכל אלכס פרגוסון ושחקניו חוגגים את הנקודה שקבוצתם הרוויחה: יונייטד חזרה מפיגור 3:0 בסטמפורד ברידג' והרוויחה נקודה יקרה שהביאה להם הרבה ביטחון.

ווין רוני, שכבש מהנקודה הלבנה שני פנדלים (שניהם מעוררי מחלוקת מבית מדרשו של השופט הווארד ווב), דיבר על חשיבות התיקו בסיום. "נכון, איבדנו שתי נקודות", אמר החלוץ בסיום, "אבל אחרי שפיגרנו כבר 3:0, שחקני מנצ'סטר סיטי שצפו במשחק בבית לא נהנהו מהדרך שבה נלחמנו את דרכנו חזרה למשחק. הם יכולים לראות שיש לנו את רוח, ושאנחנו נהיה צמודים אליהם לאורך כל הדרך".

כמו כן, רוני לא בטוח שהגיע לקבוצה פנדלים. "אני לא בטוח לגביהם", הודה רוני, "למזלנו, השופט שרק לזכותנו. אני תמיד בטוח בפנדלים, חיכיתי לשוער שיעשה תזוזה ראשונה ובעטתי לצד השני".

רוני סיכם ואמר ש"בסופו של דבר, אי אפשר לדעת, הנקודה הזאת עוד עשויה להביא לנו את האליפות. הרבה קבוצות היו מתייאשות בפיגור 3:0, אבל אנחנו נלחמנו והוצאנו משהו מהמשחק הזה".

אלכס פרגוסון, כהרגלו, מסתכל על הדברים מהזווית שלו. "שני הפנדלים שקיבלנו היו מוצדקים. אני חושב שיכולנו לקבל ארבעה פנדלים במשחק הזה", אמר הסקוטי, "הקוונים שרקו לשני פנדלים נגדנו באולד טראפורד בשנתיים האחרונות, אחד נגד ארסנל ואחד נגד ליברפול. הוא עמד 40 מטר משם, והחליט. אני לא מאשים את הווארד ווב, אני מאשים את העוזרים שלו.

"הייתה דחיפה על אשלי יאנג בתוך הרחבה, והוא לא סימן. באולד טראפורד הוא כן נתן להם. משכו לאשלי בחולצה, הוא לא צלל. אני לא מבין את זה, מאיפה מביאים אותם?".

פרגוסון החמיא לחואן מאטה על השער ("באמת יופי של ביצוע"), אבל היה מאוכזב מהנקודות שאבדו. "שיחקנו מצוין, חוץ מכמה דקות בפתיחת המחצית השנייה", אמר המאמן, "אבל לא קל לחזור מכזה פיגור. היה מאמץ אדיר של השחקנים. היינו הרבה יותר טובים. מבחינת האוהד הניטרלי, היה יופי של משחק".

מנגד, אנדרה וילאש בואש נשמע פחות מסופק בסיום, וטען שהפנדל השנ של יונייטד היה מאוד מפוקפק. "אני לא חושב שהשופט היה בזווית טובה להחליט", אמר מאמן צ'לסי בסיום, "אני לא יודע אם הוא ניסה לפצות על החלטה אחרת שלו מהמחצית הראשונה, אבל זו הייתה החלטה שגויה, כי הרגל של וולבק פגעה באיבנוביץ'. הפנדלים נתנו להם את הדחיפה לשוויון".

צ'לסי הוליכה 0:3, מנצ'סטר יונייטד השוותה ל-3:3 ענק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully