וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-3:3

הבלוז הובילו כבר 0:3, אך שני פנדלים מפוקפקים החזירו את האורחת למשחק שרשמה קאמבק חלומי. הלינק לתקציר בפנים

צפו בתקציר המשחק בעמוד הפייסבוק של וואלה! ספורט

זה שמשחקים גדולים בפרמיירליג הם מתכון בטוח לחגיגת שערים, את זה אנחנו כבר יודעים, אבל כמה נחמד לדעת שבכל פעם התסריט משתנה. גם הערב (ראשון) זה קרה, וגם הערב התענגנו על הצגת כדורגל מהנה ומרגשת. צ'לסי כבר הובילה 0:3 על מנצ'סטר יונייטד בסטמפורד ברידג' במשחק הצמרת, אך שמטה את היתרון וראתה את יונייטד משווה ל-3:3 בדקה ה-84 וגונבת לה נקודה בעזרת שתי החלטות מעוררות מחלוקת של השופט הווארד ווב. השדים האדומים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-55, אך עדיין שתיים פחות מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי הראשונה. הבלוז נותרון במקום הרביעי עם 43 נקודות, אחת יותר מניוקאסל החמישית.

דניאל סטארידג' שחקן צ'לסי. Shaun Botterill, GettyImages
איזו דרמה! סטארידג'/GettyImages, Shaun Botterill

צ'לסי, כאמור, הובילה כבר 0:3 בזכות שער עצמי ג'וני אוואנס בדקה ה-36, חואן מאטה בדקה ה-46 ודויד לואיז בדקה ה-51. אך הווארד ווב, השופט שמשום מה עדיין נחשב לבכיר באנגליה, העניק ליונייטד שני פנדלים מפוקפקים (במקרה הטוב), ו-ווין רוני דייק בשניהם כדי לקבוע 3:2. בדקה ה-84 הצליח חאבייר הרננדס לאזן ולקבוע 3:3 אחרי עוד שגיאה של הגנת הבלוז ובישול של לא אחר מאשר ריאן גיגס הוותיק והנהדר. איזו סיומת נפלאה.

יונייטד, עם דה חאה שחזר להרכב אחרי פציעה, בסך הכל פתחה טוב את המשחק והייתה עדיפה על יריבתה במהלך רוב שלבי המחצית הראשונה. הבעיה שההגנה שלה, עם ג'וני אוואנס וריו פרדיננד, לא מספיק יציבה והם ספגו שער שהכניס את הבלוז למומנטום נהדר, שעזר להם לכבוש שלושה שערים תוך 15 דקות. צ'לסי פתחה עם גארי קייהיל לראשונה בהרכב ועם מייקל אסיין, אך עדיין ללא דידייה דרוגבה, שנמצא באליפות אפריקה. החיסרון של האחרון היה אולי הבולט מכולם, כשפרננדו טורס נראה ממש חסר אונים ואמנם בישל, אך לא הצליח לכבוש, אפילו כשהגיע להזדמנות נהדרת. בסך הכל צ'לסי יכולה להיות מרוצה מהיכולת שלה ומתוסכלת מאוד מהשיפוט, שקיפח אותה באופן בולט.

מנגד, יונייטד התרחקה שתי נקודות מצ'לסי, אבל נדמה שאלה מסוג המשחקים ששווים הרבה יותר מנקודה. סיטי ראתה את החוסן המנטלי של יריבתה, שלעולם לא מוותרת ורק צברה עוד אמונה עצמית וביטחון, למרות כל הבעיות בהגנה. לפחות דויד דה חאה סיפק עצירה מדהימה בזמן הפציעות, כשהתעופף והציל שער בטוח מהחיבורים. ושוב, הצלה ששווה הרבה יותר מנקודה.

הווארד ווב שופט כדורגל אנגלי. GettyImages
איש המשחק, ללא ספק. ווב/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 11: גיגס הכניס מסירת עומק לוולבק, שספק הוכשל ברחבה על ידי גארי קייהיל. הווארד ווב התעלם.

דקה 36: גול! סטארידג' קיבל כדור בתוך הרחבה, עבר את אברה בקלות ויישר למרכז כדור שפגע בדה חאה, ניתז לברכו של אוואנס ומשם פנימה. 0:1 לצ'לסי.

דקה 39: יאנג קיבל מסירה בפינת הרחבה ובעט מצוין, צ'ך היה במקום והדף.

דקה 41: וולבק ניסה להעביר מסירת רוחב לרוני, הכדור פגע במיירלש וחזר אליו. החלוץ האנגלי בעט נהדר מ-16 מטר, צ'ך הדף.

דקה 46: גול! 24 שניות בלבד חלפו מפתיחת המחצית השנייה כשטורס הגביה מאגף ימין לשמאל, שם המתין מאטה לא מכוסה ובעט מהאוויר טיל אדיר פנימה. 0:2 לצ'לסי.

דקה 51: גול! מאטה הגביה כדור חופשי לפינה הקרובה, לואיז הגיע לשם ונגח לגבו של פרדיננד ופנימה. 0:3 ענק לצ'לסי.

דקה 58: גול! סטארידג' תיקל את אברה ברחבה והווארד הורה על הנקודה הלבנה בפסקנות, על אף שהעבירה הייתה מפוקפקת מאוד. את רוני זה לא עניין והוא בעט פנימה. 1:3 לצ'לסי.

דקה 66: מאלודה פרץ מאגף שמאל וניסה ליישר למרכז, כדור שהורחק עד למאטה, שבעט חזק מ-20 מטר, דה חאה קלט.

דקה 69: גול! הווארד ווב שורק לפנדל נוסף, שלא היה ולא נברא. וולבק זרק את הרגל שלו על הרגל של איבנוביץ' וקיבל את מבוקשו. רוני בעט את הפנדל פנימה. 2:3 לצ'לסי.

דקה 76: טורס הוריד על החזה כדור מעולה לאסיין, שבעט חזק מ-25 מטר, דה חאה הדף.

דקה 79: טורס קיבל מסירת עומק גבוהה ונותר לבד מול דה חאה, אך התמהמה ואיבד את הכדור.

דקה 84: רוני בעט מצוין מ-20 מטר, אך צ'ך הדף. גיגס הגביה מאגף שמאל והרננדס, שנותר חופשי לחלוטין, נגח מקרוב פנימה. 3:3 נהדר בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד.

דקה 90: מאטה בעט כדור חופשי מ-28 מטר, היישר לחיבורים, אך דה חאה התעופף והדף.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', גארי קייהיל, דויד לואיז, ז'וזה בוסינגוואה, מייקל אסיין, ראול מיירלש, חואן מאטה, דניאל סטארידג' (אוריאול רומיאו, 71), פלורן מאלודה, פרננדו טורס.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, רפאל (פול סקולס, 64), ג'וני אוואנס, ריו פרדיננד, פטריס אברה, מייקל קאריק, ריאן גיגס, אשלי יאנג (חאבייר הרננדס, 53), אנטוניו ולנסיה, דני וולבק, ווין רוני.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

ארסן ונגר חוגג את הניצחון הענק על בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully