וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "מעודד מאיך ששיחקנו, התגברנו על המשבר"

מאמן ארסנל התלהב מה-1:7 על בלקבורן, והחמיא לצ'מברליין שסיים עם צמד: "הוא הופך להיות חשוב יותר באישיות שלו"

ארסנל חגגה הערב (שבת) 1:7 אדיר מול ההגנה השנייה הכי גרועה בליגה, זו של בלקבורן, אבל התותחנים מצידם רושמים סוף סוף ניצחון אחרי שלושה הפסדים ותיקו בארבעת המחזורים האחרונים. רובין ואן פרסי עם שלושער, אלכס צ'מברליין עם צמד, מיקל ארטטה ותיירי הנרי השתתפו בחגיגה האדירה של ארסנל, שמטפסת זמנית למקום החמישי בטבלה.

"לפני שלושה חודשים צ'מברליין לא היה מוכן, לדעתי", סיכם ארסן ונגר את ההופעה של השחקן הצעיר, שנרכש מסאות'המפטון תמורת 12 מיליון ליש"ט. "הוא הראה כשרון, אבל בחודשיים או שלושה חודשים אחרונים הוא התקדם. אפשר לראות שבכל משחק הוא הופך להיות חשוב יותר באישיות שלו שמתפרצת במשחק".

על התקופה שבה הקבוצה שלו נמצאת, הוסיף המנג'ר הצרפתי: "היה לנו משבר מבחינת התוצאות, אבל הדרך שבה שיחקנו לא הייתה רעה. היו לנו משחקים טובים והפסדים, אבל בשבוע שעבר שיחקנו טוב נגד וילה ובבולטון. היום שיחקנו טוב וזה מעודד. היה לנו יום טוב היום והשגנו שלוש נקודות שהיינו זקוקים להן. זה היה סימן שאלה גדול עד כמה אנחנו יכולים להתגבר מבחינה פיזית אחרי שהשקענו הרבה בשני המשחקים האחרונים. סיימו את המשחק נגד בולטון עייפים, אבל היום פתחנו חזק. כשזה היה 11 נגד 10 שלטנו במשחק בצורה טובה".

צ'מברליין עצמו הוסיף: "זה היה משחק מהנה לכולם. ידענו שאנחנו צריכים לחזור אחרי ה-0:0 בחוץ נגד בולטון, ואחרי ההזדמנויות הרבות שיצרנו שם, אבל לא הצלחנו להבקיע. ידענו שאם נייצר הזדמנויות נוכל לנצל אותן והיום, על פי התוצאה, עשינו את זה. ציפינו לזה כל העונה ואני חושב שאנחנו חוזרים לעצמנו. אנחנו פשוט צריכים לקחת את זה לכיוון החיובי ולהמשיך בזה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully