וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנ' סיטי-פולהאם 0:3, ארסנל-בלקבורן 1:7

התכולים פתחו פער זמני מיונייטד בפסגה עם ניצחון נאה בשלג. שלושער לואן פרסי ב-1:7 של ארסנל על בלקברון, 18 דק' לבניון

הפרמיירליג האנגלית מתקרבת לאיטה לרגעי ההכרעה שלה וכשכמעט לכל הקבוצות עדיין יש על מה לשחק, המחזור ה-24 יצא היום (שבת) לדרך. ארסנל יצאה סוף סוף מהמשבר שפקד אותה בשבועות האחרונים, כשמחצה בביתה 1:7 את בלקבורן המסכנה עם ערב מופלא של רובין ואן פרסי ואלכס צ'מברליין. מנצ'סטר סיטי גם היא עשתה את העבודה, כשגברה בביתה 0:3על פולהאם, כשברקע מתחוללת סופת שלגים. מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל צ'לסי ביום ראשון וטוטנהאם תפגוש את ליברפול ביום שני.

שחקני ארסנל רובין ואן פרסי, אלכס צ'מברליין חוגגים. רויטרס
סוף סוף קצת נחת. ואן פרסי וצ'מברליין חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - פולהאם 0:3

לאחר שהפסידה בצורה מפתיעה לאברטון, ויממה לפני שיריבתה לצמרת, מנצ'סטר יונייטד פוגשת את צ'לסי, עשתה קבוצתו של מאנצ'יני את העבודה מול הלונדונים, למרות השלג הכבד שירד על המגרש. המארחים עלו ליתרון כבר לאחר עשר דקות של משחק, כשג'ונסון הוכשל ברחבה על ידי כריס באיירד, וסרחיו אגוארו רשם את שערו ה-15 העונה בפרמיירליג כשהפך את הכדור מהנקודה הלבנה ליתרון.

פולהאם החלה להתחמם אט אט מהכפור בו היתה שרויה והתקרבה מעט לשערה של סיטי, אבל בדקה ה-30 הכפילו המארחים את היתרון, כששוב באיירד היה הגיבור הטרגי. סילבה העביר כדור רוחב, ג'ונסון ירה לכיוון השער והכדור פגע במגן והלך פנימה. עד לסיום המחצית היתה קרובה סיטי למצוא שוב את הרשת עם עוד שער עצמי, כשסנדרוס כמעט והכניע את שוורצר אבל השוער הצליח להדוף.

הלחץ של סיטי נמשך גם במחצית השניה, ונפסק רק לרגעים ספורים, כשצוות האיצטדיון עלה פעמיים אל המשטח המושלג וניסה לפנות חלק מהשלג בעזר מעדרים, לצהלות הקהל. בדקה ה-72 סגרו שחקניו של מאנצ'יני את הסיפור, כשאגאורו פרץ נהדר אל הרחבה, עשה צחוק מכל הגנת פולהאם כשעבר שני מגינים, וברגע האחרון שיחרר את הכדור לדז'קו שדחק בקלילות מקרוב את השלישי. הלונדונים היו קרובים מאוד לצמק בדקה ה-78, אבל הכדור של סאביץ' פגע בקורה. דקה לסיום זכו אוהדי מנצ'סטר סיטי להריע לשחקנם החדש, דויד פיזארו, שנכנס כמחליף, אך לא הספיק לעשות הרבה בשלג.

ארסנל - בלקבורן 1:7

האורחת הגיעה עם ההגנה השניה הכי גרועה בליגה, אך גם בחלומות הגרועים ביותר שלה היא לא דמיינה התפרקות כמו של היום. אחרי שלושה הפסדים ותיקו בארבעת המחזורים האחרונים ארסנל סוף סוף יוצאת מהתקופה הנוראית ושבה להיאבק על המקום הרביעי, תוך שהיא מעניקה לאוהדיה המסכנים שביעייה בלתי נשכחת, וזו הפעם הראשונה מאז 2007 שהחבורה של ארסן ונגר מוצאת את הרשת שבע פעמים במשחק. גם זה משהו.

ונגר קיבל הערב משחק ענק מהשלישיה הקדמית שלו - תיאו וולקוט, רובין ואן פרסי ואלכס צ'ברמליין הנפלא. החגיגה החל כבר בדקה השניה, כשואן פרסי כרגיל היה במקום הנכון בזמן הנכון כדי לקבוע 0:1. מורטן גאמסט פדרסן עוד הצליח להשוות בדקה ה-31 עם בעיטה חופשית מצוינת, אלא שמשם והלאה היתה רק קבוצה אחת על כר הדשא. ואן פרסי השלים צמד בדקה ה-38 אחרי שוולקוט המשיך כדור עומק מצוין של אלכס סונג ומיד עבר לתפקיד המבשל, כשסידר לצ'מברליין שער בכורה נאה בליגה העליונה בדקה ה-40. שתי דקות חלפו, והפעם ואן פרסי הוכשל בגסות על ידי גאל ז'יבה, שקיבל כרטיס צהוב, הותיר את בלקבורן בעשרה שחקנים ונתן את האות לסכר להיפתח.

מיקל ארטטה הצטרף לחגיגה עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה בדקה ה-51, צ'מברליין חגג ערב ענק עם שער שני בדקה ה-54, ו-ואן פרסי דאג להשלים שלושער בדקה ה-62 אחרי בישול מילד הפלא האנגלי. ונגר פנה לספסל, הכניס את תיירי הנרי (68) ויוסי בניון (72), ובתוספת הזמן חתם החלוץ הצרפתי הוותיק את החגיגה, כשסיים התקפה מתפרצת נהדרת והעניק לואן פרסי בישול שני במשחק. ארסנל חוגגת ערב ענק, ו-ואן פרסי? ובכן, לחלוץ ההולנדי יש כעת 22 שערים - יותר ממלכי השערים של עונת 2011/12 בפרמיירליג - דימיטאר ברבאטוב וקרלוס טבס (20).

משחקים נוספים:

וויגאן - אברטון 1:1
לוויגאן: פיליפ נוויל (76, עצמי). לאברטון: ויקטור אניצ'בה (83)

נוריץ' - בולטון 0:2
לנוריץ': אנדרו סורמן (70), אנתוני פילקינגטון (85)

ק.פ.ר - וולבס 2:1
לק.פ.ר: בובי זמורה (16). לוולבס: מת'יו ג'ארביס (46), קווין דויל (71)

סטוק - סנדרלנד 1:0
לסנדרלנד: ג'יימס מקלין (60)

ווסט ברומיץ' - סוונסי 2:1
לברומיץ': מארק אנוטין פורצ'ן (54). לוולבס: גילפי סיגורדסון (55), דניאל גרהאם (59)

הפתעה: מנצ'סטר סיטי רשמה את קרלוס טבס בסגל לליגה

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully