וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול 46: זה הזמן להתפלל

יובל קליין, שליחנו לאינדיאנפוליס

5.2.2012 / 12:15

בליצ'יק שוב מפתיע, הג'איינטס מפרסמים בטעות באתרם שהם אלופים ואלק בולדווין מחקה את התפילה של טים טיבו. יובל קליין, שליח וואלה! ספורט ו-ESPN, מדווח מאינדיאפוליס

סופסוף, הבוקר שכל כך חיכינו לו הגיע. הלילה, אינדיאנפוליס תארח את משחק סופרבול 46 בין ניו אינגלנד פטריוטס לניו יורק ג'איינטס. המשחק שבעצם הפך להיות חג לאומי בארצות הברית הוא נכס לתעשיית המשקאות והמזון, שכן היום צפוי להירשם שיא של כל הזמנים בהוצאות בחנויות השונות. ליתר דיוק, אנחנו מדברים על צפי של 1.25 מיליארד (כן, מיליארד) כנפי עוף. אם אתם עדיין מחפשים מרשם, יש לנו בשבילכם – רק אל תשכחו את הגבינה הכחולה בצד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את הכנפיים כבר הכנתם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכל אורך סוף השבוע סיפרנו לכם שאינדיאנפוליס עושה עבודה יוצאת מן הכלל באירוח הסופרבול, אך אתמול החליט מזג האוויר לראשונה לא להשתתף בחגיגה, כשגשם קל ירד לאורך כל היממה. זה לא ממש גרם לאנשים להישאר בבתים, רק להוסיף לחולצה מספר 18 של פייטון מאנינג מטריה. קשה להאמין שמשטרת אינדיאנפוליס והוועדה המארגנת ציפו לכזאת כמות של אנשים בסוף השבוע האחרון. הרחובות עמוסים באנשים שהגיעו מכל אזור המיד-ווסט בשביל לטעום קצת מאירוע שדי נדיר לראות אותו באזור הזה, והם מנצלים את השינוי בחוק שמדינת אינדיאנה עשתה לכבוד סוף השבוע, שמאפשר לשתות אלכוהול גם ברחובות בתחומי מרכז העיר.

הכמות של האנשים יוצרת פקקים איומים במרכז, מה שהפך נסיעה של 10 דקות מהמלון של הפטריוטס לאצטדיון לטיול של יותר מחצי שעה, כשמאות אוהדים נלהבים מלווים את האוטובוסים של השחקנים. הפטריוטס לא התאמנו בשבת ורק עשו סשן תמונות באצטדיון. לראשונה השבוע, ראינו את המאמן ביל בליצ'יק ללא חליפה ועם הקפוצ'ון המסורתי שלו. רק נציין שהטייט אנד הפצוע רוב גרונקובסקי, שסימן השאלה לגבי שיתופו במשחק תלוי באוויר מאז המפגש מול בולטימור לפני שבועיים, עמד על הרגליים במשך 75 דקות ללא תחבושת וללא תלונות על כאבים. גרונק ושאר השחקנים קיבלו אחר צהריים חופשי כדי לבלות עם המשפחה וחברים שהגיעו לאינדי, בשביל לחוות ביחד את המשחק הגדול. אך לשחקן אחד, חווית הסופרבול השתנתה לחלוטין ב-24 שעות האחרונות.

ביל בליצ'יק החליט לשחרר יום לפני המשחק את התופס טיקוואן אנדרווד ולהחליפו בשחקן ההגנה אלכס סילבטרו. העיתוי מפתיע יותר מהחילוף עצמו, אבל כבר למדנו שלפעמים שאי אפשר להבין או לקרוא את מאמן הפטריוטס. המהלך הזה אמור לאשר שצ'אד אוצ'וסינקו יהיה אקטיבי למשחק הלילה, אך אל תצפו ליותר מדי אקשן מצד מספר 85, שלא עשה יותר מדי מאז שחתם בקבוצה בתחילת העונה.

שחקני ניו אינגלנד פטריוטס מצטלמים לפני הסופרבול. Mark Humphrey, AP
תגידו צ'יז. שחקני הפטריוטס מצטלמים/AP, Mark Humphrey

בעוד הפטריוטס היה עסוקים בתמונות, הג'איינטס היו עסוקים בחגיגות. אתר האינטרנט של הקבוצה כבר פרסם בעמוד הראשי תמונה המכריזה על הג'איינטס כאלופת הסופרבול. הטעות תוקנה, כמובן, אבל הבאזז השלילי לגביה נוצר. וזו לא היתה התקלה היחידה של הקבוצה אתמול. האוטובוס התקלקל בדרך מהמלון למגרש האימונים באוניברסיטת אינדיאנה, ולאחר המתנה הגיע אוטובוס חלופי.

קבוצתו של טום קופלין ערכה אימון קליל של פחות משעה, כשאפילו אחמד בראדשו, שלא השתתף באימון שלשום, נטל חלק ולא התלונן בכלל. "הוא נראה טוב, בלי כאבים", אמר קופלין לעיתונאים. באימון קופלין עבר על ההתקפה בתוך הרד-זון, והספיישל טימס ערכו תרגילים נוספים לאחר שרוב הקבוצה סיימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר חוגגים? אולי תחכו קצת? אתר הג'איינטס אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכיוון ששתי הקבוצות מנסות להתנתק ב-24 השעות האחרונות מהמדיה, טקס פרסי ה-NFL, שהתקיים לראשונה בטלוויזיה, נערך ללא נציגות של הג'איינטס או הפטריוטס. את הטקס הנחה אלק בולדווין, שעשה עבודה מעולה כאשר צחק על השיער של קליי מת'יוס מגרין ביי פאקרס, העמיד במקום את שאיפות הסופרבול של הקאובויס ואף עשה "Tebowing", כשטים טיבו בעצמו עוזר לו ליצור את התנוחה הנכונה.

שיא הערב היה זכייתו של ארון רוג'רס בפרס ה-MVP. "אני חושב שזה תואר שנשען על שחקן שקיבל את התמיכה מחבריו לקבוצה, שחוסמים, רצים, תופסים ומסיימים מהלכים", אמר רודג'רס על הבמה, "אבל זה כבוד גדול בשבילי לזכות בפרס הזה". את הפרס העניק לו יקיר העיר אינדיאנפוליס פייטון מאנינג, ומספר 12 של הפאקרס אמר לו ש"כולנו מאוד מתרגשים לראות אותך חוזר למגרשים".

קאם ניוטון לקח שני פרסים אחרי עונת רוקי פנטסטית. זאת, מכיוון שהפעם נתנו לקהל לבחור את רוקי העונה בעוד העיתונאים ממשיכים לבחור את רוקי העונה של ההתקפה ושל ההגנה. ניוטון, מן הסתם, זכה בדאבל. לאחר הזכייה שלו הוא ירד לחדר העיתונאים באולם, ובדיוק באותו זמן העניקו את פרס רוקי ההגנה. הק"ב של הפנת'רס ביקש להמתין עם השאלות והצילומים כי הוא מעוניין לראות מי הזוכה, וניחש נכונה כשהימר על וון מילר מדנבר.

אלק בולדווין עושה טיבואינג לצד טים טיבו. Marcio Sanchez, AP
אני יותר טוב ממך. בולדווין/AP, Marcio Sanchez

אלכס סמית' ייצג את סן פרנסיסקו ועלה לבמה לקחת את תואר מאמן השנה שג'ים הרבו זכה בו, דרו בריס זכה בשחקן ההתקפה של השנה, טרל סאגס בשחקן ההגנה, מת'יו סטאפורד בקאמבק העונה וגם טים טיבו לא יצא בידיים ריקות, שלקח את תואר “GMC Never say never”. ההפתעה היחידה בערב הייתה זכייתו של רנדל קוב מגרין ביי, שהחזרת הקיק-אוף שלו למרחק של 108 יארדים במשחק הפתיחה מול הסיינטס הוכתרה כמהלך של השנה. "האמת שגם אני חשבתי שהסלטה של ג'רום סימפסון תנצח", אמר שחקן הפאקרס לאחר הזכייה.

אף אחד משחקני הג'איינטס והפטריוטס לא זכה בפרסים, מה שאומר שכדי לקבל גביע הם יצטרכו לנצח הערב. אז נגמרו הדיבורים והסיפורים, ולנו נשאר רק לראות את שתי הקבוצות האדירות האלה נאבקות על גביע לומברדי ועל התהילה שתירשם בספרי ההיסטוריה. צפייה מהנה.

העיר אינדיאנפוליס לפני סופרבול 46. יובל קליין, ספק 500
זהו, חברים, חסל סדר דיבורים - הגיע הזמן לביצועים על המגרש/ספק 500, יובל קליין

עוד על סופרבול 46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully