וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ייני ייעדר 10 ימים, יחמיץ את הגביע

בלם מכבי תל אביב סובל מנקע בקרסול וממתיחה בשריר הירך, יחמיץ גם את בני יהודה. פונצ'ץ צפוי לפתוח מול הפועל ירושלים

שרן ייני, הבלם הקבוע של מכבי תל אביב העונה, ייעדר עשרה ימים. ייני יחמיץ את משחק הקבוצה ביום שלישי מול הפועל ירושלים, ואת משחק הליגה בשבת נגד בני יהודה. ייני, שנפגע אמש ברגלו, נבדק היום ואובחן כי הוא סובל מנקע בקרסול, בנוסף למתיחה בשריר הירך האחורי, ממנה סבל ערב המשחק. הוא ייעדר כ-10 ימים, ורוברט פונצ'ץ יפתח ככל הנראה לצדו של סאבו פאביצ'ביץ' במרכז ההגנה.

במכבי תל אביב דיברו בשבועות האחרונים על הרצון להיצמד לחלק העליון של הטבלה ולהרוויח את הכריס לאירופה, אלא שאחרי ההפסד המביך 2:1 למכבי פתח תקוה אמש (שבת), מסתכלים אנשי הקבוצה על טבלת ליגת העל ומוצאים עצמם במקום השביעי בטבלה, עם 34 נקודות. במועדון מסרבים בשלב זה להיכנע ללחץ, אולם הפסדים נוספים במחזורים הקרובים עשויים לדרדר את הצהובים אפילו אל הפלייאוף התחתון, ועם 4 נקודות בלבד בחמשת המחזורים האחרונים לניר לוין יש עבודה רבה עד תום העונה. היחיד מבין שחקני הקבוצה שקיבל מחמאות בסיום היה הקפטן ברק יצחקי שגילה יכולת טובה ואף כבש את שער השוויון הזמני. מעבר לכך, קשה לציין ולו שחקן אחד נוסף שגילה רמה סבירה.

"אין ספק שזה לא נראה טוב אתמול אבל גם אין ספק שביום שלישי בגביע זו תהיה אופרה אחרת לגמרי", אמר הקשר גל אלברמן. "אין לנו ברירה אלא לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר ולהתכונן ליום שלישי. נצטרך להגיע מחר לאימון, לשים מאחורינו את כל הקושי והכעס ולהתכונן ליום שלישי, כי זה מאוד מאוד גורלי עבורנו, זה מה שמעניין כרגע. הקשר התייחס לשער המהיר שספגה הקבוצה, מיד אחרי שהצליחה להשוות ואמר: "אני חושב שזה סוג של חוסר אחריות לספוג ככה, מצד הקבוצה שלנו, ועל טעויות משלמים. עשינו טעות חמורה מאוד בסגירה בהגנה ושילמנו מיידית בגול שספגנו".

על ההתרחקות מהחלק העליון הוסיף הקשר: "אין ספק שהצמרת רחוקה. בסופו של דבר אם אנחנו מסתכלים על הטבלה, זה נראה שהמרחק כרגע גדול מאוד, אבל אין מה לעשות. השאיפה שלנו היא עדיין להגיע לצמרת, ננסה שבוע אחרי שבוע לאגור כמה שיותר נקודות ונראה לאן זה יספיק בסופו של דבר. אי אפשר להתעלם גם מהמרחק מהחלק התחתון, אבל אנחנו בנקודה כזו שאנחנו לא יכולים לסמן מטרות אחרות. כרגע אנחנו צריכים לשפר את מה שאנחנו צריכים לשפר ולהתייחס לכל משחק בפני עצמו". אלברמן נשאל האם קבוצתו מגיעה פייבוריטית למשחק הגביע נגד הפועל ירושלים וענה: "על הנייר אנחנו עדיפים מהרבה קבוצות בליגה ואנחנו רואים ששבוע אחרי שבוע אנחנו נתקלים בבעיות, ככה שאני לא חושב שאנחנו יכולים להגיע למשחק הזה כשאנחנו לא מוכנים ב-100 אחוז, כי כולם כאן מבינים עד כמה המשחק הזה גורלי עבורנו".

מי ששוב לא נכללו בסגל הקבוצה למשחק אמש הם הבלם הברזילאי ניבאלדו והקשר הבוסני האריס מדוניאנין שחזר לקראת סוף השבוע שעבר מהולנד לאחר שלא מצא לעצמו קבוצה באירופה. בעוד שמדוניאנין הגיע לאיצטדיון וצפה במשחק, ניבאלדו כלל לא הגיע ל'מושבה' ואוהדים של הקבוצה אף נתקלו בו בקניון בחולון, כשהוא משוטט שם להנאתו עם חבר, בזמן שהקבוצה שיחקה בפתח תקוה.

גורמים במכבי פתח תקוה התלוננו בסיום המשחק אצל אנשי מכבי תל אביב, על התנהגותו של השוער ברק לוי שלדבריהם קילל מספר פעמים את הילד שהיה מופקד על הבאת הכדורים בדקות הסיום של המשחק.

צפו במכבי תל אביב מפסידה למכבי פתח תקוה 2:1

ניר לוין: "ברור שהיכולת הזו לא מספקת"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 5.2.2012, 8:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully