וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "כמו שנראינו, לא בטוח שננצח את הפועל ירושלים"

במכבי ת"א התקשו להסביר את ההפסד למכבי פ"ת: "לא ייאמן באיזה קלות אנחנו סופגים". ניר לוין על ברק לוי: "נעשה חושבים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) עוד הפסד מביך, שממשיך את היכולת הרעה של הצהובים מהשבועות האחרונים, עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. היום חניכיו של ניר לוין נכנעו 2:1 למכבי פתח תקוה מהתחתית, ואחרי משחק שבו רוברטו קולאוטי וחבריו מחמיצים שוב ושוב ושולטים בשדה - היו אלה טל בן חיים ודני פרדה שעקצו עם שני שערים והעניקו למשה סיני ניצחון שני רצוף מאז התמנה למאמן.

שרן ייני נפצע, בספק להפועל ירושלים

שחקן במכבי תל אביב הסביר את שעבר על קבוצתו במשחק: "לא יאמן באיזו קלות אנחנו סופגים. קבוצות מגיעות מולנו בקלות מרגיזה ומעצבנת למצבי הבקעה, וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה. כמו שנראינו, גם לא בטוח שננצח בטדי את הפועל ירושלים ביום שלישי".

ניר לוין הודה בסיום ש"בקצב של שלושת המשחקים האחרונים, לא נגשים את המטרות שלנו. ברור שזה לא מספק. אנחנו צריכים להיות טובים יותר, ופחות חזירים בהגנה, במיוחד במתפרצות. שילמנו על זה, ויש עוד לא מעט דברים לשפר. נתקן אותם. אני מאמין שחומר השחקנים שיש כרגע בקבוצה מספיק".

כשנשאל המאמן על הסיכויים ליפול לתחתית, הוא השיב: "התחתית לא רלוונטית, לא צריך להגזים, אבל בקצב צבירת הנקודות שלנו במשחקים האחרונים אני לא יכול להגיד שאנחנו מתקרבים לצמרת ולכן אנחנו צריכים לשפר את מה שיש לשפר, וזה לא מעט. אנחנו צריכים להיראות טוב יותר ולהתכונן למשחק הגביע ביום שלישי מול הפועל ירושלים, רק לאחר מכן לחשוב על בני יהודה. אסור לנו לדבר על מטרות ארוכות טווח כי יש לנו הרבה דברים לתקן".

על המשחק של הקבוצה שלו מבחינה התקפית והגנתית, אמר: "אני לא מחלק את הקבוצה לחלקים. כשאתה סופג שער ממתפרצת, זה מתחיל מאיבוד כדור או ממישהו שלא עושה לחץ מקדימה, ואז כל הקבוצה סובלת וסופגת. כשאני מדבר על נאיביות, אני מתכוון לכל הקבוצה. הגענו להזדמנויות במחצית הראשונה, אמנם בודדות, אבל לא ידענו לנצל אותן. גם במחצית השנייה הגענו להזדמנויות, אבל לצערי שוב ספגנו".

על הגיבוי לברק לוי, הוסיף המאמן: "אנחנו נתכונן למשחק ביום שלישי. גיא חיימוב היה פצוע היום, ובכלל לא ישב על הספסל. נראה מה חומרת הפציעה שלו, נעשה חושבים לגבי ההמשך אם ברק לוי ימשיך לקבל קרדיט".

שרן ייני, מלבד המתיחה בשריר הירך, ספג מכה בקרסול ובספק למשחק נגד הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully