וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 את מכבי תל אביב

וואלה! ספורט

4.2.2012 / 19:11

בן חיים (61) בשער נפלא ופרדה (81) עזרו למלאבסים לברוח מהתחתית. יצחקי רק השווה זמנית (79) לצהובים המאכזבים

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

קלישאה ידועה בכדורגל אומרת שכאשר קבוצה מחליפה מאמן, היא מנצחת את משחקה הראשון עם המאמן החדש. במכבי פתח תקוה גילו היום (שבת) שאפשר להמשיך את הקלישאה הזו לפחות לשבוע נוסף, כשגברו 1:2 באיצטדיון המושבה על מכבי תל אביב, משער יפהפה של טל בן חיים בדקה ה-61 ושער נוסף של דני פרדה (81). ברק יצחקי רק השווה זמנית לצהובים (79), שכבר שכחו את ההשפעה החיובית על הקבוצה מאז מינויו של ניר לוין. היה זה ניצחון שני למשה סיני בשני משחקים, בעוד מכבי תל אביב ממשיכה את העונה האיומה שלה וסוגרת משחק מלא החמצות עם אכזבה נוספת.

דני פרדה שחקן מכבי פתח תקוה (שלישי משמאל) חוגג עם חבריו. קובי אליהו
יש ערימה של חבר'ה על הדשא. פרדה והחברים חוגגים ניצחון/קובי אליהו

לדף המשחק

מכבי תל אביב שיחקה ביום שני החולף טוב יותר מעירוני קרית שמונה, אבל מצאה את הרשת רק בדקה האחרונה ונאלצה להסתפק בנקודה מאכזבת. גם הפעם הצהובים שלטו בנעשה על כר הדשא, אבל החמיצו בלי סוף ולבסוף ההגנה שלהם קרסה ואיפשרה למלאבסים שני שערים משני מצבים. רוברטו קולאוטי לא יישן טוב הלילה כנראה, לאחר שיכול היה למצוא את הרשת לפחות שלוש פעמים והחמיץ בשלומיאליות.

פתח תקוה מצידה, ישבה מאחור, חיכתה לטעויות ואכן מצאה אותן. טל בן חיים ניצל שטות גדולה של ברק לוי, ששוב ייאלץ להתמודד עם ביקורות וסובב כדור פנטסטי פנימה בדקה ה-61. ניר לוין ביצע חילוף התקפי ושלח למגרש את דור מיכה במקום משה לוגסי. השינוי הצליח והצהובים השיגו את השוויון מראשו של ברק יצחקי בדקה ה-79, שער שני ברציפות לחלוץ. אלא שהשוויון החזיק רק שתי דקות לפני שעוד מתפרצת מצוינת של פתח תקוה הסתיימה בבישול של בן חיים לפרדה, שכבש מול שער ריק.

לפתח תקוה מצפה משחק בקרית אליעזר מול האלופה מכבי חיפה במחזור הבא. מכבי תל אביב, שמתחילה רצף של חמישה משחקים בבלומפילד מול בני יהודה, תחפש ניצחון אחרי הרבה זמן.

מהלך המשחק

דקה 1: לא חלפה חצי דקה ועומר גולן עשה חור גדול בהגנה. קולאוטי הגיע לכדור, אבל שטראובר יצא טוב וגרם לו לברוח הצידה. הזדמנות גדולה לצהובים כבר בפתיחה.

דקה 13: לוגסי הגביה, יצחקי ניסה מספרת מעניינת, אבל הכדור חלף מעט ליד הקורה.

דקה 18: שוב קולאוטי קיבל כדור עומק ושוב, ממש כמו בפתיחה, שטראובר יצא טוב והחלוץ לא עשה כלום עם המצב.

דקה 22: מה יהיה עם קולאוטי היום? עוד טעות ענקית בהגנת המארחת, אחרי שמימון עזב את הכדור במרכז הרחבה. קולאוטי הסתער ומשלושה מטרים בעט חלש ושטראובר שם את היד והדף.

דקה 23: הלחץ הגדול של הצהובים נמשך. דאבור השתלט על הכדור ברחבה ובעט חזק, שטראובר המשיך לתסכל את חבריו לשעבר עם הדיפה גדולה.

דקה 29: יצחקי ירה כדור חופשי. שטראובר כבר אמרנו?

דקה 48: ניסיון ראשון במחצית השנייה, עטר ירה מחוץ לרחבה, שטראובר קלט בלי בעיות.

דקה 56: בן חיים יצא למתפרצת לבד, השאיר מאחור את זיו, שעשה טעות גדולה והתקדם באין מפריע, אבל הבעיטה שלו הלכה לשמיים. הזדמנות ממשית ראשונה לפתח תקוה.

דקה 61: גול! מי שלא מבקיע, סופג כמובן. ברק לוי מסר משום מה היישר לרגליו של ציון צמח, שמצא את בן חיים בפינת הרחבה. החלוץ סובב שטוח ונפלא לפינה, 0:1 לפתח תקוה.

דקה 75: הצהובים ממשיכים להחמיץ. סבן הגביה, דאבור שם את הראש, הכדור חמק החוצה.

דקה 79: גול! כנראה שגם להחמצות יש גבול. עטר שלח את זיו, שהגביה לראש של יצחקי ומשם לקורה ופנימה. 1:1 במושבה, שער שני ברציפות ליצחקי.

דקה 81: גול! שתי דקות החזיק השוויון. פתח תקוה יצאה למתפרצת, בן חיים החליף מסירות עם זמיר שרק נכנס, ההגנה של הצהובים קפאה והחלוץ השאיר לפרדה, שכבש מול שער ריק. 1:2 לפתח תקוה.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, חגי גולדנברג, שי מימון, עומר גולן, טל מעבי, דני פרדה, אורי אוזן, ציון צמח (נס זמיר, 80), מריו צארביץ' (מרואן קבהא, 73), טל בן חיים, ויקטור מרעי (מתן אוחיון, 88).

מכבי תל אביב: ברק לוי, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני (רוברטו פונצ'ץ, 54), יואב זיו, גל אלברמן (רועי קהת, 86), משה לוגסי (דור מיכה, 65), ברק יצחקי, אלירן עטר, מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully