וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "התוצאה הזו עדיפה מניצחון"

מאמן ברצלונה היה מרוצה מהתיקו במסטאייה, פיקה: "ההתעסקות בשופט הפכה לקרקס". בולנסיה רתחו על השיפוט

ולנסיה וברצלונה נפרדו הערב (רביעי) ב-1:1 במשחקן הראשון בחצי גמר גביע המלך, אחרי שליאונל מסי החמיץ פנדל בדקה ה-56 שהיה יכול לתת לאלופה ניצחון במסטאייה ולקרב אותה מאוד להעפלה לגמר, אחרי ששער נגיחה של פויול בדקה ה-35 מחק יתרון של ג'ונאס בדקה ה-27.

צפו ב-1:1 של ברצלונה בוולנסיה

פפ גווארדיולה נשמע מרוצה אחרי המשחק ואמר: "זה המשחק הכי שלנו במגרש הזה מאז שהתחלתי לאמן את ברצלונה. שיחקנו מצוין, ויכול להיות שעדיף לנו לחזור לקאמפ נואו עם תוצאה כזו, שמכריחה אותנו לנצח את הגומלין, מאשר עם ניצחון חוץ. אני מקווה שבעזרת הקהל שלנו נשלים את העבודה ונעלה לגמר".

כשנשאל לגבי התעלמותו של השופט מנגיעת היד של פינטו מחוץ לרחבה בדקה ה-18 אמר גווארדיולה: "אמרתי שהייתה נגיעת יד, וקשה לדעת איך המשחק היה מתפתח אם השופט היה שורק". לגבי העובדה שצ'אבי נשאר על הספסל לאורך 90 הדקות אמר גווארדיולה: "צ'אבי היה חייב לנוח. הוא פשוט היה חייב לנוח".

ג'רארד פיקה לא אהב את הטענות כנגד השיפוט, והוסיף: "אנחנו מגדילים את חשיבות השופטים על פני השחקנים, ובכך אנחנו הופכים את זה לקרקס".

בולנסיה נותרו מאוכזבים מהתיקו הביתי, והנשיא מנואל יורנטה האשים את השופט ותקף: "אנחנו לא מדברים על שופטים, אבל כנראה שיש בספרד שתי קבוצות שמפעילות על השופטים לחץ שלא מאפשר להם לעשות את העבודה שלהם. היום 50 אלף איש באצטדיון ראו את פינטו נוגע בבירור בידו מחוץ לרחבה, חוץ מהשופט והקוון שלו".

צפו בתקציר המשחק

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully