וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה סיימה ב-1:1 בולנסיה בגביע

הקטלאנים נחלצו מהפסד במשחק הראשון בחצי הגמר, ג'ונאס כבש לעטלפים (27), פויול איזן (35), מסי החמיץ פנדל (56)

ברצלונה המשיכה לקרטע הערב (רביעי) אך נחלצה מהפסד בולנסיה כשסיימה ב-1:1 במסטאייה במפגש הראשון בין השתיים בחצי גמר גביע המלך. המכונה של פפ גווארדיולה שוב לא הייתה במיטבה, ואחרי שאיפשרה לריאל מדריד לפתוח פער של שבע נקודות בפסגת הלה ליגה בסוף השבוע האחרון, היא הסתפקה בתיקו שעשוי שלא להספיק לה בגומלין בקאמפ נואו בשבוע הבא.

העטלפים, שהדיחו את בארסה בחצי גמר המפעל ב-2008 אך לא ניצחו את הקטלאנים בשמונת מפגשיהם מאז, עלו ליתרון בדקה ה-27 משער יפה של ג'ונאס, אבל קרלס פויול הרגיע את הבלאוגרנה שמונה דקות לאחר מכן עם נגיחה אופיינית אחרי כדור קרן. לאונל מסי עוד הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-56, לפני שגווארדיולה, שהותיר את צ'אבי על הספסל, שלח את דני אלבס שקיבל גם הוא מנוחה למערכה בדקה ה-62, אבל לא הצליח לשבור את השוויון.

לאונל מסי שחקן ברצלונה מול ג'ונאס שחקן ולנסיה. AP
המשחק הכי קשה בספרד מחוץ לקלאסיקו. מסי/AP

מהלך המשחק

פפ גווארדיולה העניק מנוחה לצ'אבי ודני אלבס, כשאנדרס אינייסטה ופדרו הפצועים לא נכללו בסגל. פינטו המשיך לפתוח בשער כמו בכל משחקי המפעל במקום ויקטור ואלדס, קרלס פויול פתח כמגן ימני, טיאגו אלקנטרה קיבל את האשראי במרכז המגרש ואיסק קואנקה הוצב בהתקפה לצד ליאונל מסי ואלכסיס סאנצ'ס.

דקה 7 - מסי סובב בעיטה חופשית מ-20 מטר אך לא מצא את המסגרת.

דקה 17 - הפעם מסי חטף כדור סמוך לרחבה של המקומיים וניסה לפרוץ לרחבה אבל נתקל במתיו שהדף את הסכנה.

דקה 18 - סולדאדו נשלח בכדור ארוך מול פינטו, שהדף בידו חצי מטר מחוץ לרחבה, וזכה להתעלמות מצד השופט.

דקה 27 - גול! התקפה נהדרת של ולנסיה הסתיימה בכדור עומק של אלבה למתיו באגף שמאל, והצרפתי איתר את ג'ונאס שהיה פנוי במרכז הרחבה ובעט מקרוב פנימה - 0:1 לולנסיה.

דקה 35 - קואנקה הכין מצב נהדר לסאנצ'ס שבעט ונהדף על ידי אלבס לקרן, אותה הרים פברגאס לראש של פויול הפנוי שנגח עוד שער יקר - 1:1.

דקה 48 - מסי משך אליו את כל הגנת העטלפים ושלח קטנה לסאנצ'ס שמצא את הרשת, אבל השופט סימן בצדק לנבדל ופסל את השער.

דקה 56 - מיגל הכשיל את סאנצ'ס בתוך הרחבה וברצלונה קיבלה פנדל, אבל מסי לא הצליח לנצל את המתנה כשנתקל בזינוק נהדר של אלבס.

דקה 73 - דני אלבס, שנכנס כמחליף, החליף מסירות עם מסי ובעט מ-10 מטר אלכסונית לקורה הרחוקה של אלבס.

הרכב ולנסיה: דייגו אלבס, מיגל, אדיל רמי, ויקטור רואיז, ז'רמי מתיו, אבר באנגה, דויד אלבלדה (טינו קוסטה 66), ג'ונאס (אריץ אדוריץ 75), ג'ורדי אלבה, פבלו פיאטי (סופיאן פגולי 58), רוברטו סולדאדו.

הרכב ברצלונה: פינטו, קרלס פויול, חאבייר מסצ'ראנו, ג'רארד פיקה, אריק אבידל, סרג'יו בוסקטס, טיאגו אלקנטרה (דוס סנטוס 80), ססק פברגאס, איסק קואנקה (טלו 87), אלכסיס סאנצ'ס (דני אלבס 63), ליאונל מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully