וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה גברה 80:94 על ז'לגיריס קובנה

אלופת ספרד התקשתה במחצית הראשונה, אבל נעזרה בעוד משחק גדול של לורבק. ניצחונות לפנאתינייקוס, צסק"א וסיינה

המחזור השלישי של שלב הטופ 16 ביורוליג נסגר הערב (חמישי) עם כמה משחקים מרתקים שצפויים להבהיר בדיוק לאן כל אחת מהקבוצות הולכות. במוקד עמד המשחק הלוהט בין פנרבחצ'ה/אולקר לפנאתינייקוס, בו היוונים חגגו עם ניצחון חוץ ענק 56:77. בבית של מכבי תל אביב, ברצלונה שמרה על מאזן מושלם בטופ 16 עם 80:94 לא פשוט על ז'לגיריס קובנה, בעוד בבית ה' שמרה צסק"א מוסקבה על מאזנה המושלם ביורליג כשגברה על גלאטסראיי 70:85. במשחק נוסף, סיינה הביסה בחוץ 68:91 את מלאגה.

בית ח'

ברצלונה - ז'לגיריס קובנה 80:94

כשהליטאים ירדו למחצית ביתרון נקודה, עם כמות נקודות מדהימה של 43 מול 42 של ברצלונה, הם כנראה חלמו שיהיה אפשר להפתיע את אלופת ספרד, אבל החלומות נגמרו במחצית השנייה, כשברסה אומנם הרשתה 80 נקודות, הכי הרבה שהיא הרשתה ליריבה ביורוליג מאז משחק אחד בסדרה מול פנאתינייקוס בהצלבה במרץ שעבר, אבל ההתקפה המשיכה לתקתק כמו ב-20 הדקות הראשונות והוסיפה עוד 52 נקודות אחרי החזרה מחדרי ההלבשה בדרך לניצחון.

ארזם לורבק שוב היה בלתי עציר עם 19 נקודות, חואן קרלוס נבארו הוסיף 16, מרסליניו הוארטס עם 14 ופראן ואסקס ופיט מיקל תרמו 11 כל אחד. צ'אק אידסון קלע 8. סוני וימס הוביל את האורחים האמיצים עם 17, רוברטס יאבטוקס הוסיף 13.

בית ה'

צסק"א מוסקבה - גלאטסראיי 70:85

מה עוד אפשר להגיד על צסק"א מוסקבה? הענקים הרוסים עדיין לא איבדו משחק ביורוליג ועומדים עם מאזן מושלם של 0:13, כשהניצחון הקליל הערב פחות או יותר הבטיח להם את ראשות הבית. מנגד, הטורקים שהתאוששו בשבוע שעבר עם ניצחון מרשים על אולימפיאקוס, צונחים למאזן של 2:1 וימשיכו להיאבק עם היוונים ועם אפס איסטנבול על הכרטיס הנוסף לשלב ההצלבה.

האלופה הרוסית פתחה היטב, נטלה את היתרון כבר ברבע הראשון, ולמעשה לא שמטה אותו בשום שלב בהמשך הדרך. ננאד קרסטיץ' היה המצטיין התורן של צסק"א עם 20 נקודות ב-8 מ-10 מהשדה בתוספת 9 ריבאונדים, מילוש טאודוסיץ' הוסיף 12 ואנדרי קירילנקו הסתפק ב-9 נקודות בלבד. מנגד, הוליך ג'מון לוקאס את המפסידים עם 15 נקודות, כשאנדר ארסלן הוסיף 13.

בית ו'

מלאגה - סיינה 91:68

סיינה הוכיחה שוב שהיא אחת הקבוצות הטובות באירופה כיום ואחרי שבשבוע שעבר היא ניצחה בספרד את ריאל מדריד ב-19 הפרש, היום זה היה עוד יותר קל מבחינתה, כשהיא השפילה את המארחת ושמרה על מאזן מושלם בטופ 16. מלאגה מצידה, עם תבוסה שנייה ברציפות ועדיין ללא ניצחון בשלב הזה. סיינה הייתה בלתי עצירה בהתקפה במחצית הראשונה ועד להפסקה היא קלעה 50 נקודות מול 40 של מלאגה, כשקשישטוף לברינוביץ' חוגג עם 13. בהמשך, הפער רק הלך וטפח, כשהאיטלקים שיפרו גם את ההגנה ושייטו כל הדרך לניצחון קל.

חלוקת נקודות יפה הובילה את סיינה כשדייויד מוס קלע 20 מהספסל, לברינוביץ' סיים עם 18, דייויד אנדרסון קלע 15 ואילו בו מקלאב ובוטסי ת'ורנטון תרמו 13 כל אחד. ג'ואל פרילנד היה הצדיק של הספרדים עם 14, טרמל דרדן הוסיף 13.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בית ז'

פנרבחצ'ה/אולקר - פנאתינייקוס 77:56

זה אמור היה להיות המשחק של הערב, טורקים מארחים את היוונים וכל החגיגה שסביב זה. בפועל, זו הייתה הצגה במעמד צד אחד בלבד, זה של אלופת אירופה, שפתחה בטירוף עם 2:15 עם עשר נקודות מהירות של מייק באטיסט ופשוט לא הביטה לאחור. המארחת ניסתה להתעורר, אבל הרבע הראשון הסתיים בפלוס 15 לקבוצה של אוברדוביץ' והפער לא ירד לכל אורך המשחק מ-11 נקודות, בדרך לניצחון קליל ליוונים, שנרגעו אחרי ההפסד לקאזאן בשבוע שעבר. עבור הטורקים, שיארחו את הפיינל פור באיסטנבול השנה, ההפסד הזה עלול לסמל את סוף הדרך.

קיימאקוגלו היה גדול על פנר עם 19, באטיסט הוסיף 15 ורומיין סאטו תרם 12 ועשרה ריבאונדים. אצל המארחת, ירלס הוביל עם 12 בלבד, 11 לאוקיץ' ו-10 לפקר.

האם מאמן קאנטו אנדראה טרינצ'יירי הוא מאמן העונה?

כדורסל מהיורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully