וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "עשיתי טעויות, חשבתי שיהיה קל יותר"

מאמן מנצ'סטר סיטי לקח את האחריות המלאה בהפסד לאברטון: "לא התכוננתי טוב". פרגוסון: "חודש מרץ הוא החשוב"

לא כך ציפתה מנצ'סטר סיטי לצלוח את מחזור אמצע השבוע בפרמיירליג. הסיטיזנס הפסידו 1:0 לאברטון משער של דרון גיבסון, שהגיע לקבוצה של דייויד מויס ממנצ'סטר יונייטד, והיה חתום על השער היחיד במשחק כשהבקיע בדקה ה-60. זהו הפסד ראשון שמגיע אחרי שלושה ניצחונות ליגה, וסיטי רואה כעת את יונייטד, שניצחה 0:2 את סטוק סיטי, משתווה לה בצמרת כשלשתיהן כעת 54 נקודות.

"זה לילה רע עבורי", אמר רוברטו מאנצ'יני, מאמן סיטי, בסיום המשחק. "לא הגיע לנו להפסיד, אבל אני חושב שעשינו כמה טעויות במשחק הזה, לא התכוננו טוב למשחק הזה והייתה לנו בעיה. זה חשוב עבורי לדעת מה הטעות. לא התכוננתי טוב מכיוון שחשבתי אולי שהמשחק הזה יהיה קל יותר ואתם יודעים, כאן בגודיסון פארק אף פעם לא קל, אף פעם. לא התכוננתי טוב מבחינת האימונים בשלושה-ארבעה ימים אחרונים".

על השחקנים עצמם, אמר המנג'ר האיטלקי: "השחקנים השאירו את הכל על הדשא, אבל עשיתי כמה טעויות בהכנה שלהם. חשבתי שיהיה לנו קל יותר מכיוון ששיחקנו טוב נגד טוטנהאם, וניצחנו את שלושת המשחקים האחרונים שלנו בפרמיירליג. חשבתי שאברטון תשחק ללא שלושה או ארבעה שחקנים חשובים שלה". על המשך העונה, אמר: "אנחנו מובילים, נשארו לנו 15 משחקים לסיום, וזה חשוב שבשבת ננצח, יש לנו זמן".

דייויד מויס היה מן הסתם מרוצה מהעובדה שהקבוצה שלו התמקמה במקום התשיעי וסיימה רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון. "אני גאה בהופעה שלנו", אמר. "מנצ'סטר סיטי היא קבוצה נפלאה, היינו צריכים להגן בשלבים רבים של המשחק, במיוחד במחצית השנייה. הגבלנו אותם בכמות ההזדמנויות, אבל הם תמיד מאיימים עם ההגבהות של סילבה ועם היכולת של נאסרי. היה כאן מאמץ נהדר של השחקנים והם היו נלהבים להשיג תוצאה".

"הדלתות עדיין פתוחות"

בזמן שסיטי שמטה נקודות חשובות, יונייטד כאמור התגברה על סטוק סיטי וניצחה 0:2 בזכות שני שערים שהובקעו בפנדלים, כשחאבייר הרננדס (38) ודימיטאר ברבאטוב הכפיל (52). "כמובן שזה היה ערב פנטסטי עבורנו", אמר אלכס פרגוסון בסיום. "אבל הדבר שאני מרוצה יותר הוא ההופעה שלנו. אני חושב שהכדורגל שלנו היה נפלא. שמרנו על השלווה שלנו, היינו סבלניים. הבקענו משני פנדלים, אבל אני חושב שהדרך שבה שיחקנו הייתה הדבר החשוב ביותר".

על מאבק האליפות שנותר פתוח, הוסיף המנג'ר הוותיק: "הדלתות עדיין פתוחות. זה רק היום האחרון בינואר. אני תמיד אומר שחודש מרץ הוא חודש חשוב ביותר, כמו גם ההתחלה של אפריל. אנחנו למשל פוגשים את מנצ'סטר סיטי באפריל".

וילאש בואש מעיר לטורס

בצ'לסי סיימו משחק נוסף באכזבה ונפרדו ב-1:1 מול סוונסי. לאחר המשחק נשמעה ביקורת מרומזת מצידו של אנדרה וילאש בואש לעבר פרננדו טורס שמתקשה למצוא את עצמו. הספרדי לא הבקיע 1,074 דקות וכבש שלושה שערים בלבד ב-32 משחקי ליגה מאז שהגיע מליברפול תמורת 50 מיליון ליש"ט.

מאמנו סיפר על טורס ודידייה דרוגבה: "שני השחקנים מתחרים על מקום בהתקפה וכולנו יודעים מה המשמעות של דידייה לקבוצה ומה הרקורד שלו. אנחנו נצטרך לראות עד כמה הוא יהיה עייף כשהוא יחזור אלינו, אבל אין ספק לגבי האמביציה שלו לזכות בתארים איתנו העונה. עם טורס, הסיטואציה לא משתנה. אנחנו עדיין מאמינים בשחקן, אבל הוא לוקח את הזמן".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully