וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הפסידה 1:0 לאברטון

גיבסון (60) הנחיל לתכולים הפסד אחרי ארבעה ניצחונות, יונייטד ניצחה 0:2 את סטוק ונצמדה. ניצחון לליברפול, תיקו לצ'לסי

מי שהתגעגע לפרמיירליג בסוף השבוע האחרון, בו שיחקו הקבוצות האנגליות הבכירות בגביע, קיבל הערב (שלישי) מנה מרוכזת של משחקים עם רוב הגדולות, במסגרת המחזור ה-23 בליגה. ועוד איזה מחזור! המוליכה מנצ'סטר סיטי הפסידה 1:0 לאברטון, שעצרה אותה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד עשתה את העבודה שלה בצורה מצוינת כשניצחה 0:2 קל את סטוק סיטי. ליברפול ניצחה 0:3 בחוץ את וולבס, בעוד טוטנהאם טיילה ל-1:3 מול וויגאן וצ'לסי איכזבה עם 1:1 מול סוונסי בחוץ.

סוונסי - צ'לסי 1:1

הבלוז חשבו שהעובדה שלא ספגו ארבעה משחקים ברציפות לפני המשחק הערב תעזור להם? אמנם גם הפעם צ'לסי רשמה משחק הגנה סביר בסך הכל וספגה שער אחד בלבד, אך זה לא הספיקלה כדי לנצח והיא סיימה ב-1:1 מול סוונסי בליברטי סטאדיום בזכות שער שוויון של ז'וזה בוסינגוואה בדקה ה-90. הקבוצה הוולשית, שזכתה היום בנקודות ה-21 שלה בבית מתוך 29 בסך הכל, נותרה במקום ה-13. צ'לסי נראית רחוקה אפילו מהמקום השלישי שמבטיח את הכרטיס לשלב הבתים בליגת האלופות, כשהיא רביעית עם 42 נקודות.

הקבוצה המקומית עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-39, כשכדור חופשי שלא הורחק טוב הגיע לסקוט סינקלייר, שבעט בצורה מושלמת לחיבורים וקבע 0:1. צ'לסי המשיכה להיראות אנמית מאוד ובקושי סיכנה את השער של סווני. בדקה ה-86 נותרה צ'לסי ב-10 שחקנים לאחר שאשלי קול הכשיל את ניית'ן דיאר וראה את הכרטיס הצהוב השני. למרות זאת, צ'לסי הצליחה לאזן בדקה ה-90 כשבעיטה של ז'וזה בוסינגוואה חדרה מזווית קשה פנימה דרך הרגל של ניל טיילור וזה 1:1.

טוטנהאם - וויגאן 1:3

התרנגולים לא יכלו לבקש משחק קל יותר כדי לחזור איתו לפרמיירליג אחרי ההפסד המאכזב למנצ'סטר סיטי מאשר וויגאן בבית. התרנגולים ניצחו בקלות 1:3 את האחרונה בטבלה ושיפרה את מאזנה ל-49 נקודות בזכות צמד של גארת' בייל הבלתי נלאה ושער נוסף של לוקה מודריץ', שגם בישל לוולשי את הראשון. ג'יימס מקארתור צימק את התוצאה. אמנם זה לא מהווה שחזור של ה-1:9 האדיר מלפני שנתיים, אפילו לא דומה, אבל תהיו בטוחים שהארי רדנאפ קונה גם את התוצאה הזו בשתי ידיים.

התרנגולים עלו ליתרון בדקה ה-29 כשכדור עומק נהדר של לוקה מודריץ' מצא את גארת' בייל, שהקפיץ פעם אחת ובעזרת הרבה אתלטיות בעט מקרוב פנימה את ה-0:1. טוטנהאם הכפילה את היתרון שלה בדקה ה-34 כשמסירת רוחב של בנואה אסו אקוטו סיבכה את הגנת וויגאן. הכדור הגיע למודריץ' שממרחק של 16 מטר בעט חזק פנימה וקבע 0:2. בדקה ה-64 כבשה טוטנהאם את השלישי כששוב אסו אקוטו בישל ובייל כבש. 0:3 קל לתרנגולים מול האחרונה בטבלה. הקבוצה של רוברטו מרטינס הצליחה לצמק את הנזק בדקה ה-80 כשמסירת עומק של ויקטור מוזס מצאה את ג'יימס מקארתור, שבעט פנימה דרך הרגל של אחד משחקני הגנת טוטנהאם.

וולבס - ליברפול 3:0

מי היה מאמין שהשטיפה שהעניק קני דלגליש לשחקני ליברפול תעבוד בצורה כל כך יעילה וכל כך מהירה? האדומים, שהפסידו במחזור הליגה האחרון 3:1 לבולטון, חזרו לעצמם עם 0:3 גדול על וולבס במוליניו שהשלים שבוע נהדר, שכלל עלייה לגמר גביע הליגה וניצחון על מנצ'סטר יונייטד בגביע. אנדי קארול חגג יום הולדת שנה במדי ליברפול עם שער שביעי במדיה, קרייג בלאמי ודירק קאוט השלימו את החגיגה והמייטי רדס עלו למקום החמישי עם 38 נקודות ויישארו שם לפחות עד המשחקים של ארסנל וניוקאסל מחר.

ליברפול עלתה ליתרון בדקה ה-53 כשכדור חוץ הוצא לעברו של צ'רלי אדם. הקשר הסקוטי הגביה לצד הרחוק של הרחבה, שם המתין לא אחר מאשר אנדי קארול, שדחק פנימה את ה-0:1. השער הזה מגיע בדיוק שנה לאחר המעבר המתוקשר והיקר של החלוץ האנגלי למרסיסייד. שער שביעי של קארול בליברפול. בדקה ה-61 כבשה ליברפול את השני, כשקרייג בלאמי פרץ קדימה בצורה נהדרת ובעט כדור חזק מ-18 מטר, ווין הנסי נגע בכדור אך לא הצליח להדוף אותו וזה 0:2. בדקה ה-78 הצליחה ליברפול להכריע את המשחק כשמתפרצת נגמרה במסירת עומק מצוינת של צ'רלי אדם לדירק קאוט וההולנדי בעט מזווית קשה פנימה את ה-0:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אברטון - מנצ'סטר סיטי 0:1

הקלישאה שאומרת ש"העונה עוד ארוכה והקבוצות יאבדו הרבה נקודות עד לסיומה" כנראה נכונה. מנצ'סטר סיטי הפסידה 1:0 מאכזב במיוחד לאברטון משער של לא אחר מאשר דרון גיבסון, שהגיע לקבוצה של דייויד מויס דווקא ממנצ'סטר יונייטד. סיטי כנראה הסתכלה יותר מדי על הסטטיסטיקה, שמראה עכשיו שהתכולים ניצחו בגודיסון פארק פעמיים בלבד ב-15 הביקורים שלה שם.

רוברטו מאנצ'יני ודאי יקווה שהקבוצה שלו, שקיבלה בחזרה את הקפטן וינסנט קומפני אך עדיין חסרה את האחים טורה שנמצאים באליפות אפריקה ואת מריו באלוטלי המושעה, תתאושש מהר מהמכה הזו שניחתה עליה לאחר ארבעה ניצחונות ליגה ברציפות. אמנם הסיטיזנס שמרו על המקום הראשון עם 54 נקודות, אך מוליכים את היריבה העירונית רק בזכות הפרש שערים ואפילו טוטנהאם רחוקה כרגע רק חמש נקודות מהפסגה.

בדקה ה-36 הגיעה סיטי להזדמנות מסוכנת כשסמיר נאסרי קיבל מסירת עומק ושיחרר פצצה אדירה מ-25 מטר ונעצר במשקוף. כמה דקות לאחר מכן נרשם אירוע ביזארי במיוחד כשאוהד קשר עצמו לקורת השער של ג'ו הארט, מה שעצר את המשחק לכמה דקות. המחצית השנייה נפתחה עם סנסציה מדהימה, כשחילוץ כדור במרכז השדה הוביל להגבהה של לייטון ביינס מאגף שמאל. הכדור הגיע ללונדון דונובן, שהשאיר לדרון גיבסון והוא בעט טיל שפגע בגארת בארי, שינה כיוון וחדר פנימה, 0:1 מפתיע לקבוצה של דייויד מויס והאירי מעניק מתנה למועדון האם שלו מנצ'סטר יונייטד.

מנצ'סטר יונייטד - סטוק סיטי 0:2

מי העז להספיד את השדים האדומים או לסכם את העונה שלהם ככישלון אחרי ההדחה מהגביע בסוף השבוע האחרון? מנצ'סטר יונייטד חזרה לעצמה ורשמה הערב ניצחון ניצחון מספר 11 מ-14 משחקי הליגה האחרונים שלה עם 0:2 ביתי על סטוק סיטי, על שאף שאלכס פרגוסון חסר כמה שחקנים דומיננטיים כמו ווין רוני ושני השוערים הראשונים שלו (דויד דה חאה ואנדראס לינדגארד). יונייטד כבשה שני פנדלים, חאבייר הרננדס ודימיטאר ברבאטוב ושיפרה את מאזנה ל-54 נקודות, בדיוק כמו היריבה העירונית, שנמצאת במקום הראשון בזכות הפרש שערים. אלכס פרגוסון למעשה שמר על המסורת של יונייטד, שלא הפסידה לסטוק סיטי באולד טראפורד מאז 1976.

השדים האדומים עלו ליתרון בדקה ה-38. פול סקולס הכניס מסירת עומק לפארק-ג'י סונג, שספק הוכשל ברחבה על ידי ג'רמיין פנאנט. חאבייר הרננדס בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1. יונייטד כבשה את השני בדקה ה-52, גם הפעם מהנקודה הלבנה. אנטוניו ולנסיה הוכשל ברחבה על ידי ג'ונתן וולטרס. הפעם דימיטאר ברבאטוב בעט ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר כדי לקבוע 0:2.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully