וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 4:4 משוגע בין אינטר לפאלרמו

זהבי פתח וראה את מיליטו כובש רביעייה ואת מיקולי עונה בשלושער. מילאן הפסידה 2:0 ללאציו, 1:2 לאודינזה על לצ'ה

המשחק שהיה מיועד לפתוח את המחזור ה-21 בסריה A, בין פארמה ליובנטוס, נדחה אתמול (שלישי) בגלל שלג כבד שירד בצפון איטליה ולא אפשר את קיום המשחק באצטדיון אניו טארדיני. גם הערב בוטלו שלושה משחקים נוספים (אטאלנטה - גנואה, בולוניה - פיורנטינה וסיינה - קטאניה), אך בסן סירו התקיים משחק שפיצה על החסך עם דרמה גדולה ושמונה שערים. אינטר אירחה את פאלרמו (62 דקות לערן זהבי) ונפרדה ממנה ב-4:4 משוגע, כאשר דייגו מיליטו כבש רביעייה ופבריציו מיקולי ענה לו עם שלושער ובישול. האלופה מילאן הפסידה 2:0 באולימפיקו ללאציו הרביעית ואיבדה הזדמנות להעפיל לפסגה, בעוד אודינזה השלישית גברה 1:2 על לצ'ה. רומא הפסידה 4:2 לקליארי, נאפולי סיימה ב-0:0 מאכזב מול צ'זנה.

שלג באצטדיון של פארמה לפני משחק הליגה מול יובנטוס. Claudio Villa, GettyImages
ככה אי אפשר לשחק. אניו טארדיני המושלג, שם נדחה המשחק בין פארמה ליובנטוס/GettyImages, Claudio Villa

לאציו - מילאן 0:2

הרוסונרי קיבלו הזדמנות פז לחזור אל הפסגה בעקבות דחיית משחקה של יובנטוס, אך חזרו מהאולימפיקו בידיים ריקות כאשר לאציו ניצחה אותם בליגה לראשונה מאז פברואר 1998. מילאן הציגה בהרכב את סטפן אל שעראווי ובהמשך הכניסה גם את הרכש מקסי לופס, אבל המארחים ידעו לעקוץ לקראת הסיום, שמרו על המקום הרביעי וצמצמו פערים מהפסגה. אחרי מספר החמצות של זלאטן איברהימוביץ', היה זה הרנאנס שהבקיע במהלך יפה מן העבר השני בדקה ה-77. תומאסו רוקי הוותיק הכפיל חמש דקות לסיום, לאחר בישול של סנאד לוליץ'. לאציו נוקמת על ההפסד בגביע, מילאן עם הפסד ליגה רביעי העונה.

אודינזה - לצ'ה 1:2

שני הפסדים בשלושה משחקים הרחיקו את אודינזה משמעותית ממאבק האליפות, אבל מיקלה פציינצה חזר מיובנטוס והביא עמו רוח חדשה שהעירה את הזברטה. הקשר שהגיע מיובנטוס הבקיע כבר אחרי שתי דקות מבישול של אנטוניו די נטאלה, שמצא את הרשת בעצמו בדקה ה-37. דויד די מיקלה השווה זמנית בדקה ה-26, ואודינזה שמרה על מאזן ביתי פנטסטי של 10 ניצחונות ותיקו בודד (מול יובנטוס). המרחק מהפסגה: רק שלוש נקודות.

אינטר - פאלרמו 4:4

ערן זהבי חזר להרכב של הסיציליאנים בסן סירו הקפוא, רשם 62 דקות והיה שותף למשחק מותח ומטורף שהסתיים בחלוקת נקודות לאחר הצגה נפלאה של דייגו מיליטו (רביעייה) ופבריציו מיקולי (שלושער ובישול). מיקולי הנהדר בישל לאנדראה מנטובאני מכדור קרן בדקה ה-16, אבל אינטר חזרה עם שער של מיליטו כעבור שש דקות. מיקולי המשיך להצטיין והעניק לפאלרמו יתרון נוסף עם שער בדקה ה-52, אך שלוש דקות לאחר מכן הוכשל יוטו נגאטומו ברחבה ומיליטו השלים צמד מהנקודה הלבנה.

ההצגה של החלוץ הארגנטינאי התגברה עם השלישי (פעם ראשונה שהוא כובש יותר מצמד במדי אינטר) הודות לחור בהגנת פאלרמו בדקה ה-61, אלא שמיקולי הגיב בחלוף חמש דקות עם נגיחה פנימה. הפינג-פונג בין השניים לא הסתיים גם בדקה ה-69, כשמיליטו הרשית בפעם הרביעית וכוכב פאלרמו ענה לו עם ה-4:4 בדקה ה-85. משחק משוגע בסן סירו, בו פאלרמו מכפילה את כמות שערי החוץ שלה העונה (שניים עד הערב ושלוש נקודות בלבד).

קליארי - רומא 2:4

כהרגלם, הג'אלורוסי פוגשים את דניאלה קונטי ועושים במכנסיים. הקשר הוותיק, אקס רומא ובנו של ברונו קונטי האגדי, בישל לטיאגו ריביירו בדקה השישית. חואן (13) ופאביו בוריני (34) הפכו לזכות רומא עם שערים במצבים נייחים, אבל מאוריסיו פינייה בהופעתו השנייה במדי קליארי השווה בדקה ה-41 ובישל לריביירו בדקה ה-49. אלבין אקדאל חתם בתוספת הזמן.

משחק נוסף:

נאפולי - צ'זנה 0:0

ערן זהבי מספר על פאלרמו המשוגעת בראיון

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully