וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הגיע לאשדוד לנצח, אבל זה לא ישפיע עלינו"

מאמן מכבי ת"א ניסה להסביר את הפסד הבית: "ידענו שיהיו ירידות בעונה כזו". ברקוביץ': "השחקנים עשו עבודה מדהימה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

איזו סנסציה, איזו הפתעה! מי היה מאמין? מכבי תל אביב הפסידה הערב (שני) למכבי אשדוד 78:73 ועוד בהיכל יד אליהו. לצהובים, שייצאו למשחק קריטי במיוחד מול קאנטו ביום חמישי ביורוליג, זהו בסך הכל הפסד שלישי השנה בבית, כשהקודם היה לפני ארבעה ימים מול ברצלונה והראשון היה מול הפועל ירושלים. נכון שמכבי הייתה בסגל חסר, אבל ביכולת הזו יהיה לה קשה מאוד לחזור מאיטליה עם ניצחון.

דיוויד בלאט: "צריך לחזור לעצמנו, ומהר"

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר לאחר המשחק: "כל הכבוד לאשדוד הם באו ושיחקו משחק יוצא מן הכלל. הגיע להם לנצח ולא אגיד שום דבר שיוריד מהערך של המשחק שלהם. לנו היה יום לא טוב מכמה בחינות. בגדול זה לא משחק שמשפיע עלינו. לקחנו בחשבון שהשנה יהיו ירידות ויהיו משחקים לא טובים כתוצאה מהרבה מאוד דברים והדינמיקה של השנה, אבל כשזה מגיע אנחנו לא מרגישים טוב עם זה ולא מקבלים את זה בקלות. העיקר שנדע לא לתת לזה להשפיע יותר מדי כי יש לנו משחקים חשובים מאוד בתקופה הקרובה ואנחנו צריכים לדעת לחזור לעצמנו ומהר כדי לנצח משחקים כאלה.

בלאט התייחס לחולשה של סופוקליס שחורציאניטיס, שסיים ערב עם 4 נקודות ו-3 ריבאונדים, ואמר: "לגבי סופו, הוא משחק פצוע ונותן לנו מה שהוא יכול. טעינו בגדול בבחירת זריקות. במקום לשחק כמו שאנחנו רגילים, עשינו דברים אחרים שאנחנו בדרך כלל לא עושים. ההצלחה הגדולה שהייתה לנו תקופה ארוכה באה כתוצאה מזה שאנחנו משחקים קודם פנימה ולא עשינו את זה היום ולא נגד ברצלונה".

קפטן מכבי תל אביב טל בורשטיין אמר בסיום: "הם צופפו את המשחק עם שניים-שלושה שחקנים על הגבוהים שלנו. החטאנו זריקות טובות, אבל את העבודה האמיתית היינו צריכים לעשות בהגנה. אם אתה לא לוקח ריבאונד, לא עשית שום דבר. אמרתי אחרי ההפסד לירושלים שיהיו עוד הפסדים. אנחנו צריכים לקחת את הדברים הטובים, ללמוד וזה מה שאמרתי לחבר'ה בחדר ההלבשה. נצטרך לבוא מרוכזים לכל משחק ולנצח דרך ההגנה גם במשחקים פחות טובים".

מאיר טפירו: "מקווה שהשיא עוד לפני"

מנגד, מיותר לציין כי החגיגות במכבי אשדוד היו גדולות, לאחר הניצחון הראשון בתולדות המועדון על מכבי תל אביב. הערב רשם גם עופר ברקוביץ' ניצחון ראשון בקריירה על האימפריה הצהובה, ובסיום הוא אמר: "לפנטז? לא צריך לפנטז, אלא לבוא לשחק. אם הייתי מדבר על ניצחון ומקבל 40 הייתי יוצא ליצן. אני לא אוהב את המשחקים בנוקיה, לא נעים לבוא לפה פגיע, ואולי יש הפתעה אחת למאה - כמו שעשינו היום. השחקנים עשו פה עבודה מדהימה, חבורה של אנשים שעשו עבודה מטורפת הגנתית והתקפית".

"הקבוצה עברה הרבה טלטלות עם הפסדים מרגיזים ועוד הרבה דברים", הוסיף ברקוביץ'. "אני שמח בשביל השחקנים שעשו עבודה נהדרת. אנשים עושים פה עבודה לא פשוטה. אנחנו עם סגל קצר, גם בימים הרעים תמיד היתה פה קבוצה ששאפה ליותר". על מאיר טפירו הבלתי נגמר אמר המאמן: "הוא ייקח גם את שחקן העשור הבא. הוא מנהיג ויש לי הזכות ליהנות מהיכולות שלו כל יום".

על העזיבה של ראמל בראדלי אמר ברקוביץ': "אין חוקים. זה לא עניין של זרים או לא זרים, אבל אנחנו מחפשים זר נוסף. לא רצינו לאבד אותו אבל יש פה שחקנים עם רצונות ואני מסיר בפניהם את הכובע. הם שמו את הגוף והנשמה על המגרש וזה מה שחשוב. ניצחנו את מכבי ביד אליהו, זה מדהים! כל הכבוד!".

ג'וש דאנקן, שהפציץ שיא קריירה של 30 נקודות, היה בלתי ניתן לעצירה ואף נבחר לשחקן השבוע, הוסיף: "ההרגשה נהדרת, ניצחנו את מכבי תל אביב. רצינו לבוא ולתת 100 אחוז ואנחנו שמחים שעשינו את זה. ראמל בראדלי הוא שחקן מעולה וידענו שנצטרך לעבוד קשה בלעדיו. אני שמח שהצלחנו לנצח גם בלעדיו. החברים שלי מצאו אותי והיה לי יום קליעה טוב. נצטרך לבוא ולשחק קשוח גם נגד ירושלים. נעבוד קשה באימונים".

מאיר טפירו, שניצח הערב עם קבוצה חמישית את מכבי תל אביב וסיים עם 12 נקודות ו-11 אסיסטים, סיכם: "כל ניצחון כאן מרגיש טוב, זו לא קלישאה - בטח לא השנה, כי אנחנו לא זוכים להרגיש טוב הרבה פעמים. זה האולם הכי קשה באירופה, גם ביורוליג קבוצות לא מצליחות לנצח כאן. אני עוד לא פורש ומקווה שהשיא עוד לפני. באנו היום עם הרבה תשוקה, שכל וסבלנות. דברים שאני מחכה להם במשך כל העונה. אני שמח. ירושלים עשתה עסקה מצוינת עם ראמל בראדלי והוא יחסר לנו. בוא נהנה מהניצחון היום, ואני מקווה שנצליח להביא את היכולות שלנו גם למה שנשאר מהעונה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully