וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: האריס מדוניאנין במגעים עם אולימפיאקוס

30.1.2012 / 11:57

הבוסני של מכבי ת"א קיבל רשות לחפש קבוצה חדשה וביוון מעריכים אותו מאוד. אנשי הקבוצה לא ידעו על נסיעתו בשבת

על פי פרסומים ביוון, אולימפיאקוס מנהלת מגעים מתקדמים עם שחקן מכבי תל אביב האריס מדוניאנין, שקיבל רשמית מהמועדון את האישור לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

אגב, ההולנדי המריא לביתו שבהולנד בסוף השבוע וניהל משם שיחות - אם לשפוט על פי הדיווחים עם אולימפיאקוס - אך מסתבר שאי הגעתו לאימון של מכבי ביום שבת הפתיעה לא רק את שחקני הקבוצה, אלא גם את הגורמים הנוספים שנכחו בקרית שלום. מתברר שחוץ מראשי המועדון, אף גורם נוסף לא ידע היכן נמצא מדוניאנין. רק הפרסום בוואלה! ספורט על כך שהוא טס להולנד, הביא את העניין לידיעת אנשי הקבוצה, שגילו את זה בהפתעה מוחלטת.


הקשר הבוסני הצטיין בשני המשחקים של מכבי נגד אולימפיאקוס במוקדמות הליגה האירופית בשנה שעברה וכן בצמד המשחקים מול פנאתינייקוס באותה מסגרת העונה, והוא זוכה להערכה רבה בכדורגל היווני. מדוניאנין אמנם מחזיק בחוזה עד 2014 במכבי תל אביב, אבל הצהובים כבר הודיעו שיסכימו למכור אותו, כשההערכה היא שהם יסתפקו במחיר נמוך אם הקבוצה שתרצה את השחקן תסכים לעמוד במלוא עלות שכרו.

במעמדו של הקשר חל פיחות רב אחרי שהוא התחצף למאמן הקודם מוטי איוניר והושעה אז ל-10 ימים ובנוסף נקנס. גם אחרי עזיבתו של איוניר והגעתו של ניר לוין, מעמדו של הבוסני לא השתפר והמשחק האחרון בו הוא שותף היה הדרבי לפני למעלה מחודשיים.

בסוף פברואר תפגוש נבחרת בוסניה את נבחרת ברזיל למשחק ידידות והכנה למוקדמות המונדיאל, ולפני כמה ימים סיפר המאמן סאפט סושיץ' שהוא בכל מקרה יזמין את מדוניאנין למשחק, אבל שהאחרון יאבד את מקומו בהרכב אם לא יתחיל לשחק בקביעות עד אז.


הערב, 20:50, ערוץ 1: מכבי ת"א - קרית שמונה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully