וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה: מיכה יחליף את עטר

הקשר אמור לחזור, פונצ'ץ יעלה במקום פאביצ'ביץ' המוצהב (ב', 20:50, ערוץ 1). אזולאי, סולארי ואבוחצירא בחוד של בן שמעון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* למכבי תל אביב יש כבר תשעה הפסדי ליגה העונה - הכי הרבה מבין עשר הקבוצות הראשונות בטבלה.

* קרית שמונה ניצחה בשישה מתוך עשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

* מאז ההפסד לקרית שמונה בסיבוב שעבר, כבשו הצהובים 17 שערים. שימו לב לחלוקת המבקיעים: ארבעת החלוצים, רוברטו קולאוטי, ברק יצחקי, מואנס דאבור ואלירן עטר כבשו ארבעה שערים כל אחד. רועי קהת הוא השחקן היחיד שכבש בנוסף.

* המחזור האחרון בו אקס קרית שמונה גיא חיימוב פתח בשערה של מכבי תל אביב היה בסיבוב הקודם מול קרית שמונה עצמה, במשחק בו הוא ספג שני שערים.

* הקבוצה של רן בן שמעון הפסידה רק פעם אחת העונה (במחזור השני), והיא עם רצף של 21 משחקים ללא הפסד.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

לפני המשחק תקיים מכבי תל אביב טקס מיוחד לכבודו של שחקן העבר מני לוי, במלות 10 שנים להתמוטטותו במשחק הקבוצה נגד בית"ר ירושלים בטדי. אבי סטרול, שגדל עם מני לוי מקבוצת הילדים ואף שיחק באותו משחק בטדי, יעניק חולצה ממוסגרת לנציגי המשפחה שיהיו נוכחים הערב על כר הדשא בבלומפילד. בנוסף לכך יגיעו שחקנים ששיחקו במדי הצהובים באותו משחק, ביניהם אבי נמני, עמיר תורג'מן, ברוך דגו, גיא צרפתי, אייל שן ולירן שטראובר. המאמן ניר לוין שאימן את הקבוצה גם אז, ייטול גם הוא חלק בטקס. אוהדי הקבוצה מתכננים גם כן מפגן תמיכה ענק במני לוי, ששיאו צפוי להתרחש בדקה ה-12 של המשחק (מספר החולצה של השחקן).

האימון של מכבי תל אביב נערך בסגל מלא, מלבד האריס מדוניאנין שנמצא בחו"ל במטרה למצוא קבוצה אחרת. עומר ורד נטש באמצע בגלל כאבים במפשעה אך ייכלל בסגל. דור מיכה שוב תורגל בהרכב על חשבונו של אלירן עטר, שבמועדון הוחלט לא להעמידו לוועדת משמעת בעקבות התנהגותו אחרי שהוחלף בשבוע שעבר. רוברטו פונצ'ץ יחליף בהרכב את סאבו פאביצ'ביץ' המוצהב. ניבאלדו שוב לא יהיה בסגל למשחק.

באימון ניר לוין שם דגש על מצבים נייחים הן בהגנה והן בהתקפה. המאמן הקפיד על עמידה נכונה של שחקניו בקרנות ובבעיטות חופשיות. השחקנים גם צפו בקטעי וידאו מהמשחק נגד מכבי חיפה ולוין שם דגש בעיקר על הטעויות בהגנה וביקש מהם להפעיל מחר לחץ על ההגנה והקישור האחורי של קרית שמונה.

עירוני קרית שמונה:

בשעות הערב המאוחרות נעלה קרית שמונה את ההכנות האחרונות באימון המסכם שהתקיים בשפיים, ובמהלכו עבדו השחקנים בעיקר על הצד הטקטי. את הלילה לפני המשחק תעביר הקבוצה בכפר המכביה, שם גם יערוך המאמן את האסיפה והתדרוך האחרון לפני המשחק. רן בן שמעון מתכוון לחזור להרכב המקורי שאיתו הוא רץ לפני גביע הטוטו כאשר דני עמוס יחזור לעמוד בין הקורות, המגן דושאן מאטוביץ' ישוב לאייש את הצד השמאלי וכמובן הבלם הוותיק סלאח חסארמה שיפתח ב-11. מעבר לכך, בן שמעון לא מתכוון לשנות את שיטת המשחק שלו וימשיך לעלות עם שלושה חלוצים בחוד, שלומי אזולאי, דויד סולארי ושמעון אבוחצירא.

ברק בדש, שחזר לסגל לאחר פציעה ממושכת, התייחס לשובו למגרשים, ואמר: "זה מאוד משמח אותי לחזור. למרות שנהניתי לראות את הקבוצה מצליחה, המשחקים היו חסרים לי מאוד". על ההכנות לקראת המשחק אמר החלוץ: "מכבי תל אביב היא קבוצה חזקה ולא צריך להרחיב עליה במילים, אין ספק שמחכה לנו משחק קשה בבלומפילד אבל אנחנו נבוא מוכנים על מנת להמשיך את המומנטום שבו אנו נמצאים". בדש אף התייחס להפרש הנקודות מהמקום השני והשלישי, ואמר: "זה נכון שאנחנו בהפרש משמעותי מהמקום השני אבל אסור לנו להתעסק בזה כי יש עוד המון נקודות בקופה. אני יכול לומר שהבאנו את עצמנו למצב שיש לנו הרבה יותר מה להרוויח מאשר להפסיד וברור מאליו שאנחנו רוצים ללכת עם זה עד הסוף".

החלוץ לא שוכח את הקהל הכחול, ואמר: "היה מרגש מאוד לראות את האוהדים שלנו בגמר הגביע ואני מקווה שהם יגיעו בהמוניהם גם לבלומפילד, יש לנו הערכה עצומה לקהל בגלל העובדה שהם באים מכל כך רחוק למשחקים במרכז הארץ, זה לא דבר שמובן מאליו". ביום המשחק תעמיד הנהלת הקבוצה ארבעה אוטובוסים ללא עלות לרשות האוהדים שירצו לצאת מהצפון ולתמוך בכחולים בבלומפילד.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: דור מיכה

לראשונה מאז החליף ניר לוין את מוטי איוניר כמאמן הקבוצה, מקבל מיכה הצעיר את חולצת ההרכב הראשון. הקשר, שהחל את העונה בצורה נפלאה והיה אחד השחקנים הבולטים במכבי, איבד בחודשיים האחרונים את מקומו והשיא היה לפני שבועיים, כאשר לא נכלל כלל בסגל. מיכה מקבל הזדמנות להוכיח את יכולתו ואין במה טובה יותר, מאשר המשחק המרכזי מול מוליכת הטבלה. מדובר במבחן אופי לא קטן למיכה המוכשר, שידע העונה עליות וירידות תלולות. משחק טוב שלו עשוי לסלול את דרכו חזרה להרכב באופן קבוע, בדיוק כפי שהיה בתחילת העונה.

עירוני קרית שמונה: בריאן חרסיסיץ'

לא סתם רן בן שמעון התבטא בעבר ואמר כי הזר הארגנטינאי הוא השחקן הכי חכם שלו על כר הדשא. המפתח במשחקה של קרית שמונה הוא הקשר האחורי שמנהל את המשחק בחוכמה, מחלץ כדורים, ומניע את ההתקפות קדימה, הכל פשוט עובר דרכו. עד כה לא זכינו לראות משחק חלש מצידו של חרסיסיץ' ומול מכבי תל אביב הקשר הצפוני ייאלץ להתמודד מול גל אלברמן הוותיק על הנעת הכדור במרכז השדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: ברק לוי, קלמי סבן, שרן ייני, רוברטו פונצ'ץ, יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, דור מיכה, ברק יצחקי, מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סאלח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בראיין חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, שלומי אזולאי, דויד סולארי, שמעון אבוחצירא.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully