וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי סטרוברי: "יש שינוי בקבוצה, דרוקר מאמן מצוין"

30.1.2012 / 8:18

די ג'יי סטרוברי התלהב מהניצחון של הפועל ירושלים על ברק נתניה: "מרגיש שכולם רוצים לבוא להילחם בכל משחק"

לאחר שספגו שני הפסדים רצופים בליגה, בהפועל ירושלים נשמו לרווחה לאחר שעצרו את המפולת עם ניצחון על ברק נתניה אמש (ראשון) במלחה. המאמן שרון דרוקר הקפיד להדגיש בפני שחקניו בתקופה האחרונה כי "יש לשחק ביחד", וכי "חייבים לשחק לאורך כל המשחק", כשהוא הדגיש באימונים האחרונים את חשיבות הפן ההגנתי.

די ג'יי סטרוברי, ששיחק אתמול 28 דקות (12 נקודות), נשמע מרוצה. "היינו צריכים להשיג את הניצחון ואני שמח שעשינו את זה. כי היינו זקוקים לו", אמר סטרוברי. "אני חושב שיש שינוי בקבוצה. אני מרגיש שכולם מאוד רוצים לנצח להילחם בכל משחק, וזה מה שאנחנו מנסים לעשות. ראמל בראדלי הצטרף אלינו ותורם, וכך גם יובל נעימי שחזר מפציעה".

הגארד החמיא לשרון דרוקר. "הוא מאמן מצוין ואני מעריך אותו. הוא אומר לנו להמשיך להילחם, מנסה לשפר אותנו מאימון לאימון, ואני חושב שזה עובד. אנחנו בסוג של תהליך עכשיו ובתקופה של שינויים, ואני חושב שיש שינוי לטובה".

למרות התקופה הרעה שעברה על ירושלים, האמריקאי סבור כי "לא היינו במשבר. המפתח מול נתניה היה שילוב של ההגנה וגם ההתקפה. שניהם חשובים, אבל חייבים להראות רצון בהגנה וכך עשינו מול נתניה. אם נשחק חזק יקרו דברים טובים וזה התחיל בניצחון על נתניה".

סטרוברי לא שכח להתייחס לעזיבתו של ג'רוויס ורנאדו. "אני חושב שאולי הוא נאבק עם עצמו כששיחק כאן והעדיף לעזוב. אם זה רצונו אני מכבד את זה".

האם ראמל בראדלי הוא האיש שיושיע את הפועל ירושלים?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully