וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "אנחנו קבוצה שנלחמת, לא מוותרת"

29.1.2012 / 22:45

כוכב הפועל חולון שקלע 16 וחילק 15 אס': "יש פה חתיכת קבוצה". שמיר: "אחלה ניצחון". ליובין: "מקווה שנפיק מזה לקחים"

איזה משחק נהדר קיבלנו הערב (ראשון) באולם הפחים, בסיומו יצאה הפועל חולון עם ידה על העליונה, כשגברה 80:89 על הפועל גלבוע/גליל. החבורה של דן שמיר ממשיכה להיראות נהדר, ואי אפשר לדעת עד איפה היא תגיע אם תמשיך כך. "היה משחק טוב, נהנינו, הם קבוצת כדורסל טובה, ולא סתם הם במקום השני", אמר בסיום מאמן חולון, דן שמיר.

"אני מכבד אותם מאוד עם הדברים שהם עושים, אבל שיחקנו את המשחק שלנו, שלטנו. היה חיבור טוב בין השחקנים שידעו מה הם עושים וזה אחלה ניצחון". על ההופעה הענקית של הרכז שלו, מורן רוט, אמר המאמן: "מורן רוט שחקן נהדר, כיף לאמן אותו. יש לו חיבור עם המקום, כשאימנתי נגדו תמיד היה קשה. יש לו פה חיבור טוב, הוא מרגיש בבית". כשנשאל האם מסוגלת קבוצתו לקחת אליפות אמר שמיר: "אני לא מאמין בהצהרות, הדיבורים האלה ריקים מתוכן. אנחנו שמחים מאוד מהמקום שאנחנו נמצאים בו".

מורן רוט, ששסיים משחק ענק עם 16 נקודות ו-15 אסיסטים הסביר את היכולת המצויינת של קבוצתו "אנחנו עובדים קשה, מאמינים. אני חייב להודות לקהל הזה, מגיע לו תודה רבה. קשה לשחק מולנו, אנחנו קבוצה שנלחמת, לא מוותרת. אנחנו באים כל יום ונותנים את הלב. אנחנו עובדים קשה, יש פה חתיכת קבוצה עם צוות מקצועי אדיר שמשקיע המון מחשבה. עד לאן אפשר להגיע? זה עוד רחוק, אבל אנחנו מאמינים. מוקדם לדבר על דברים גדולים. אנחנו צנועים ולא יכולים להצהיר הצהרות".

לעומתם, בגלבוע/גליל היו מתוסכלים מאוד מיכולת השחקנים, ומכך שבשום שלב לא ממש הצליחה הקבוצה לאיים על חולון. "אמרתי לחיים אוחיון שהתרגילים שלנו לא עובדים", אמר בסיום מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין. "ידענו שיש לנו בעיה בצבע. אני מקווה שנפיק לקחים, וגם עידו קוז'יקרו יחזור. לא שמרנו מספיק טוב. חולון שלטה במשחק מההתחלה, גם החזרות והמומנטום הקצר שיצרנו לא מספיק, לא פה זה בטוח. בצבע הם קלעו נקודות קלות וזה נתן להם ביטחון".

ומה קרה בשאר המחזור ה-15? לא תאמינו- ירושלים ניצחה

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully