וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: אייל לחמן סיכם לעונה וחצי

30.1.2012 / 23:25

המאמן שהתפטר לאחרונה ממכבי פתח תקוה צפוי לחתום ביום שלישי ולהעביר את אימון הבכורה שלו בקבוצה מהתחתית

כצפוי, אייל לחמן סיכם הערב (שני) לשנה וחצי בהפועל ראשון לציון, שפיטרה אתמול את מאמנה ניסן יחזקאל. לחמן, שהתפטר לאחרונה ממכבי פתח תקוה, אמור לחתום ביום שלישי על חוזה ולהעביר את אימון הבכורה שלו בקבוצה, שנלחמת על חייה בליגת העל. עבור לחמן, אחד ממאמני הכדורגל הסקרנים ומרחיבי האופקים בישראל, הפועל ראשון לציון היא הקבוצה ה-17 שאותה הוא מאמן מאז שנת 1997, אז אימן את עירוני ראשון לציון בגלגולו הקודם של המועדון.

כזכור, בראשון לציון מיהרו לחפש מחליף ליחזקאל, ולחמן שהיה מועמד מוביל הגיע בסופו של דבר להבנות עם ראשי הקבוצה. רק ביום שבת ניצחה ראשון לציון 0:2 את בית"ר ירושלים במגרשה הביתי, ובסיום הציב ניסן יחזקאל אולטימטום להנהלה בשידור ישיר בטלוויזיה: "אם לא יגיע חיזוק, אני מתפטר". יו"ר הקבוצה רביב ספיר לא אהב את הגישה של המאמן, כשיש לציין שעוד לפני כן הייתה מתיחות בין הצדדים, וכאמור, אתמול נפגשו ספיר ויחזקאל ובסיום הפגישה הודיעה הקבוצה שהמאמן סיים את תפקידו.

לחמן, שסירב בתחילת העונה להצעה לעמוד על הקווים בהפועל פתח תקוה לאחר ההתפטרות הזמנית של גילי לנדאו ודחה גם הצעה מהפועל כפר סבא, רשם את הישג השיא המקצועי שלו בבני סכנין, כשבעונת 2003/4 השאיר את הקבוצה בליגת העל והוביל אותה לזכייה בגביע המדינה לאחר ניצחון 1:4 מרשים על הפועל חיפה בגמר. בנוסף לרזומה שלו בישראל, לחמן גם רשם קריירה בינלאומית. המאמן עבד בשנת 2008 בקבוצת הארטס אוף אוק הגנאית וב-2009 בפאפוס הקפריסאית. אגב, מאז שהגיע לחמן למכבי פתח תקוה, הקבוצה צברה הקבוצה 11 נקודות בלבד מ-39 אפשריות, ב-13 משחקים.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully