וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: ניסן יחזקאל צפוי לעזוב הערב

29.1.2012 / 13:12

המאמן זומן לשיחה עם הבעלים רביב ספיר, שאחריה הוא צפוי לסיים את תפקידו. בלדוט על בית"ר: "ניצחון מתוק מאוד"

למרות הניצחון החשוב 0:2 על בית"ר ירושלים אמש (שבת), הרוחות סוערות בהפועל ראשון לציון. הערב (ראשון) יקבל המאמן ניסן יחזקאל הודעה על סיום תפקידו בקבוצה. מיד לאחר הניצחון אמש, הציב יחזקאל אולטימטום ודרש לקבל חיזוק לקבוצה או שמא יעזוב את תפקידו. "אם הקבוצה לא תתחזק בימים שנותרו בחלון ההעברות, אשקול את המשך דרכי, כי הקבוצה לא תשרוד ואני לא מוכן להיות במשחק הזה. אתפטר אם לא יבואו שחקנים", אמר יחזקאל מיד עם שריקת הסיום. הבעלים רביב ספיר, זעם על הדרישה וככל הנראה הוא לא ימתין לצעד מכיוונו של המאמן וכאמור, יפטר אותו היום. ברשימת המועמדים להחליף את המאמן, נמצאים כרגע אייל לחמן, ערן קוליק ומומי זפרן.

התקרית בין המאמן לבעלים העיבה מאוד על שמחת הניצחון, לאחר שהקבוצה הצליחה לצמצם את הפער מהקו האדום לשלוש נקודות בלבד והחזירה את בית"ר ירושלים לקלחת התחתית. המגן קובי מוסא שכבש שער נפלא, אימורו לוקמן הגנאי בהופעת בכורה מוצלחת ביותר, אסי בלדוט שבישל והיה מצוין בחלק הקדמי וכן גאורגי אובסניקוב המולדבי שכבש שער בכורה, קיבלו מחמאות על יכולתם והיו הבולטים במגרש.

"זה ניצחון מתוק והרגשה כיפית מאוד", אמר בלדוט, שלמרות מיקומה של הקבוצה בתחתית מציג באופן אישי את אחת העונות הטובות בקריירה שלו, "התכוננו טוב למשחק והשבוע שהיינו באילת עזר לנו מאוד והתחברנו. אנחנו יודעים שהדרך עוד ארוכה, אנחנו עוד למטה ואני מקווה שהניצחון ייתן לנו ביטחון להמשך", הוסיף הקשר הוותיק.

בלדוט התייחס גם למעמדו המעורער של מאמנו והוסיף: "אני חושב שניסן הוא המאמן הכי מתאים כרגע לראשון לציון. הוא מכיר את כולם הכי טוב וגם עלה עם המועדון הזה ליגה. שיחקנו בשביל ניסן ובשביל עצמנו ואני שמח שזה הלך. יש לנו עכשיו משחק קשה מאוד נגד עכו. זו קבוצה מצוינת וננסה לעשות הכל כדי לחזור עם נקודות מהמשחק הזה".

בתוך כך, צפוי לנחות היום בישראל הבלם הסרבי סטפן דיאק, 22, שחקנה של לה קורוניה ב' הספרדית, שיבחן בקבוצה ועשוי לחתום במידה וירשים. בראשון בוחנים גם את הבלם האוקראיני אנדריי קונצ'אר, ששיחק העונה בליגה הבלארוסית.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully