וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: "בקצב הזה נרד מקום ועוד מקום"

הבלם ישראל ראש לא התנחם בשער שכבש בתיקו מול עכו ויודע שאם הניצחונות לא יבואו, הקבוצה תיפול: "תיקו שכולו הפסד"

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד. הקבוצה, שסיימה אמש (שבת) בתיקו 1:1 ביתי מול הפועל עכו, עלולה לאבד היום את המקום השני להפועל תל אביב, במידה וזו תצליח לנצח את הפועל פתח תקוה. התיקו הזה היה השלישי ברציפות של אשדוד בבית והקבוצה הצליחה לנצח רק פעם אחת בששת משחקיה האחרונים. השחקנים של יוסי מזרחי מתקשים לאחרונה במלאכת כיבוש השערים והם מצאו את הרשת רק פעם אחת בשלושת המשחקים האחרונים.

הבלם ישראל ראש, שכבש את שער השוויון, אמר בסיום: "אני מעדיף לא לכבוש ושננצח. זה תיקו שכולו הפסד. משחק שלישי שלנו ללא ניצחון. בקצב הזה לאט לאט נרד מקום ועוד מקום. אני מקווה שנבוא למשחק הבא, ננצח ונצא לדרך חדשה", הוסיף ראש.

ראש ניסה להסביר את היכולת הלא טובה של קבוצתו לאחרונה: "פתחנו טוב את המחצית השנייה ולאט לאט עכו החלה לתקוף. יש גם משחקים כאלה. במשחקים האחרונים, קבוצות באות נגדנו ומסתגרות. עכו פתחו את המשחק כשכמעט כל השחקנים שלהם היו בחלק האחורי ובכל משחק הקבוצות עושות מאמצים כדי לסגור אותנו".

הקשר ניר ביטון התבשר אמש כי בקשתו לאשרת עבודה באנגליה נדחתה, מה שמוריד בשלב זה מסדר היום את מעברו לליגה האנגלית ואולי יסייע לו לחזור ולהתרכז בליג ולחזור לכושר הטוב בו היה עד לפני חודש. נראה כי מאז יצא ביטון לשבוע האימונים במנצ'סטר סיטי, הוא מתקשה לשחזר את יכולתו הטובה ואין ספק שהדבר פגע ביכולת של הקבוצה כולה במשחקים האחרונים.

במועדון צפויים לקבל היום החלטות בנוגע לחלוץ הגנאי סמואל יבואה, שצפוי לעזוב את הקבוצה. יבואה מבוקש בקבוצת סלאמינה הקפריסאית, כאשר באשדוד מחזיקים גם בשתי הצעות מהליגה הבולגרית ובהצעה נוספת מישראל.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully