וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס אשדוד והפועל עכו נפרדו ב-1:1

משחק בית שלישי ברציפות לאשדוד בלי ניצחון. פלצ'וק העלה את האורחים ליתרון, ישראל ראש השווה וחילק את הנקודות

מ.ס אשדוד אמנם חווה עונה נהדרת והיא עדיין במקום השני, אבל הערב (שבת) היא המשיכה לאכזב עם 1:1 ביתי נגד הפועל עכו, שהיה משחק הבית השלישי שלה ברציפות ללא ניצחון.

ניקולאס פלצ'וק כבש בדקה ה-26 לזכותה של עכו, אבל ישראל ראש השווה כעבור שלוש דקות בנגיחה אחרי הגבהה של דוד רביבו. הכנסתם של משה בן לולו ורוג'רס קולה במחצית השנייה לא סייעה לאשדוד למצוא שער ניצחון, בעוד פלצ'וק המצוין החמיץ הזדמנות להעניק לעכו ניצחון.

הקבוצה של יוסי מזרחי אמנם התעלתה לאורך רגעים ארוכים העונה, אבל עם התוצאות הגיעו ציפיות גבוהות וניצחון אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים הם בהחלט אכזבה. עכו מנגד יכולה להיות מרוצה מנקודה במגרש שנחשב לאחד מהקשים בליגה. אלי כהן ושחקניו סופרים כבר ארבעה משחקים ללא הפסד וממשיכים במאבק על מקום בפלייאוף העליון.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, תמיר כחלון (אמיר לביא, 46), דוד רביבו, עידן שריקי (רוג'רס קולה, 46), סמואל יבואה (משה בן לולו, 69).

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, דימקאו פידליס, אדי גוטליב, אלירן דנין, אלכסנדר דוידוב, יובל שבתאי, עבד מורג'אן, סינטיאהו סלליך (נבוישה מרינקוביץ', 77), ניקולס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully