וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שחורציאניטיס ישחק בליגה מול אשדוד

29.1.2012 / 16:04

הסנטר היווני, שלאחרונה מקרטע, יקווה להתאושש בליגה. דווין סמית' על היכולת מול שירוקי: "אחרי הפסד חשוב לחזור לנצח"

לאחר ההפסד הביתי המאכזב ביורוליג ביום חמישי מול ברצלונה, שבה אמש (שבת) מכבי תל אביב לנצח, 69:84 מול שירוקי במסגרת הליגה האדריאטית.

למרות הניצחון, הצהובים, שייצאו השבוע למשחק החוץ החשוב מול קאנטו במחזור השלישי של הטופ 16, אינם במצב אידיאלי: שון ג'יימס נפצע אמש וגם סופוקליס שחורציאניטיס סובל מפציעות בקרסול ובברכיו.

למרות זאת, שחורציאניטיס ייקח מחר חלק במשחק מול מכבי אשדוד בליגה. שלושת הזרים הנוספים שישחקו יהיו דמונד מאלט, קית' לנגפורד וריצ'רד הנדריקס.

לאחר המשחק אמש, הביע המאמן דיוויד בלאט דאגה ממצבו של שחורציאניטיס וציין כי בקבוצה מנסים להקל ככל שניתן על הסנטר: "הוא משחק עם כאבים וזה מה שהוא יצטרך לעשות עד סוף העונה. זו בעיה שמפריעה, התמודדות עם כאב. צריך לדעת להתמודד עם זה, לא כל אחד יכול לעשות את זה. הוא מנסה, משתדל, ואנחנו מנסים לעזור לו איפה שאנחנו יכולים", אמר אמש בלאט.

בכדי להקל עליו, לא תמיד נדרש היווני לערוך אימונים מלאים, אולם במכבי מעידים כי הכאבים הכרוניים מהם הוא סובל משפיעים על ביצועיו ומעכירים את מצב רוחו של הסנטר. סופו נראה מתוסכל מאוד בתקופה האחרונה וביום חמישי אף עזב במהירות את האולם בסיום המשחק. גם אמש העדיף הסנטר היווני לחמוק מהנוכחים שהמתינו בסמוך לחדר ההלבשה ומיהר לעזוב דרך היציאה האחורית.

היכולת החלשה של אלופת ישראל, שהחלה מול ברצלונה, נמשכה גם מול שירוקי, כשהצהובים התקשו לברוח ופתחו פער רק במהלך המחצית השנייה. דווין סמית' סיכם את המשחק: "לקח לנו קצת זמן מולם, הם קבוצה טובה בעלת יכולת התקפית מרשימה, אבל העלנו הילוך בהגנה ובהתקפה והשגנו את הניצחון. כמו תמיד, אחרי הפסד חשוב לחזור ולהשיג ניצחון. אנחנו תמיד רוצים לנצח ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר".

הגארד התייחס גם למשחק מול ברצלונה: "היה קשה, צמוד למשך 35 דקות, אבל הם הוציאו לפועל את הדברים טוב יותר והשיגו את הניצחון. כמובן שזה מאכזב שהפסדנו, אבל צריכים ללמוד מזה. רוב המשחק הצגנו הגנה טובה, אבל היו לנו החטאות בהתקפה. לברצלונה יש שחקנים הגנתיים טובים, אבל זה רק הפסד אחד ויש עוד משחקים ביורוליג".

לגבי המשחק מול אשדוד ביום שני הוסיף סמית': "נגיע לאימון ונתכונן למשחק. יש להם שחקנים טובים, אבל אנחנו רוצים להגיע לכל משחק הכי טוב שאפשר. כל אחד רוצה להילחם על המגרש ולעשות את הכי טוב וכך נעשה גם ביום שני".

דיוויד בלאט: "המצב של שחורציאניטיס מדאיג אותי"

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully