וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "המצב של שחורציאניטיס מדאיג אותי"

28.1.2012 / 20:58

מאמן מכבי ת"א התייחס ליכולת החלשה של היווני: "הוא לא בריא ב-100 אחוזים, אנחנו מנסים לעזור". אליהו: "התאוששות טובה"

האם ריבוי המפעלים בהם משחקת מכבי תל אביב מתחילים לפגוע ביכולתה של האלופה הישראלית? הערב (שבת) אמנם השיגו הצהובים ניצחון 69:84 על שירוקי במסגרת הליגה האדריאטית, אך שוב לא הרשימו, בדיוק כמו מול ברצלונה, ואם שום דבר לא ישתנה, הם עוד עלולים למצוא את עצמם בבור לא פשוט מול קאנטו באיטליה ביום חמישי הקרוב, במה שמסתמן כמשחק קריטי עבור שחקניו של דיויד בלאט.

"היה חשוב לחזור ולעמוד על הרגליים", אמר בלאט בסיום. "היו לנו כמה ירידות במשחק. לא קל לשחקנים. אתה צריך לדעת לבוא לכל משחק ולנצח, ואנחנו צריכים לעשות את זה 60-80 פעם בשנה כי אנחנו מכבי ושום דבר אחר לא מתקבל בהבנה. שירוקי היא קבוצה שמקשה על כולן, היא ניצחה קבוצות יורוליג בבית שלה, היא עושה המון דברים בהתקפה. אנחנו תקופה ארוכה טובים והיום השתפרנו גם בהתקפה, יכולנו לעשות עוד כמה סלים בטוחים אבל בגדול זו היתה חזרה טובה ואני מקווה שנמשיך את זה השבוע. המשחק מול קאנטו ביום חמישי הוא משחק חשוב לנו לקראת ההמשך".

על יכולתו החלשה של סופוקליס שחורציאניטיס, שקלע רק 4 הערב אמר המאמן: "סופו לא 100 אחוז בריא. המצב שלו מדאיג אותי. הוא משחק עם כאבים וזה מה שהוא יצטרך לעשות עד סוף העונה. זו בעיה שמפריעה, התמודדות עם כאב. צריך לדעת להתמודד עם זה - לא כל אחד יכול לעשות את זה. הוא מנסה, משתדל, ואנחנו מנסים לעזור לו איפה שאנחנו יכולים".

בלאט המשיך ואמר: "אני מרוצה מהשילוב של לנגפורד ומאלט ביחד וגם מבסוט מזה שקית' חזר מהפציעה שהיתה לו. העדפתי לתת לו קצת לשבת ולתת לאחרים לשחק כי אחד הדברים שאני צריך לעשות השנה זה לחלק את הדקות איפה ומתי שאני יכול גם אם זה על חשבון הפרשים. אם בשנה שעברה לא הייתי מבסוט ב-35 הפרש היום אני צריך להיות מסופק בהרבה פלחות כי הדקות בין השחקנים בראש מעייני כל הזמן. אני צריך לתת ששחקנים יתנו את התמורה שלהם מבלי שנעייף אותם".

ליאור אליהו, שהיה אחד המצטיינים הערב עם 18 נקודות אמר: "מבחינתי ניצחון זו התאוששות טובה. ידענו שהם באים בכושר טוב אחרי כמה ניצחונות ואנחנו באנו אחרי ההפסד ביום חמישי לברצלונה אבל צריך לחשוב הלאה ולשכוח מההפסד הזה, ניצחנו היום וזה היה חשוב מאוד עבורנו. ההפסד לברצלונה היה משמעותי אבל הוא לא הכל, גם שנה שעברה עלינו לפיינל פור ממקום שני ואני חושב שהמשחק ביום חמישי מול קאנטו הוא משחק מפתח לקראת ההצלבה".

אוהד גרינוולד על הכשלונות של סופו מול קבוצות גדולות

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully