וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "לפעמים השופטים שחצנים מדי"

הארגנטינאי נשמע מתוסכל בסיום התיקו מול ויאריאל, אבל בטוח: "זה עוד לא גמור". אלבס: "ראיתי תסריטים יותר מסובכים"

הרבה תסכול נראה על פניהם של שחקני ברצלונה בתום ה-0:0 נגד ויאריאל אמש (שבת) במחזור ה-20 בליגה הספרדית. האלופה הספרדית והאירופאית רשמה משחק חוץ שישי מתוך 10 בליגה ללא ניצחון וכשריאל מדריד דוהרת, הפער כבר עומד על שבע נקודות והאליפות מתרחקת.

למרות זאת, פפ גווארדיולה נשמע מרוצה."שיחקנו טוב מאוד והייתי רוצה לראות תמיד מלחמה כמו שראינו היום", אמר המאמן, שלא הסכים עם הרמיזות על כך שהקבוצה שלו עייפה כתוצאה מהעומס, "אני מרוצה מהשחקנים שנלחמו עד הרגע האחרון. לא התעייפנו בסיום. יש לי קצת ביקורת, אבל שיחקנו מצוין נגד קבוצה טובה מאוד שמאיימת הרבה על השער אם נותנים לה מרווח".

דני אלבס, שנראה עצבני לקראת הסיום וגם ספג צהוב על דיבור מיותר עם השופט, אמר: "שיחקנו מצוין, אבל לא הבקענו. חסר לנו האיזון שהיה לנו בעונה שעברה, אז לקחנו הרבה נקודות גם בחוץ. הפער גדל, אבל זה לא אומר כלום. לריאל יש יתרון, אבל כבר ראיתי תסריטים יותר מסובכים".

ליאונל מסי נשמע כעוס בסיום, גם על ההחמצות שלו ובעיקר על השופטים: "אני לא אוהב לדבר על השופטים, אבל לפעמים הם שחצנים ומוציאים כרטיסים יותר מדי בקלות", אמר הארגנטינאי, ימים ספורים בלבד לאחר שבריאל התלוננו שברצלונה קיבלה שיפוט מועדף ברבע גמר הגביע בין הקבוצות. למרות הכל, מסי מתעקש: "הליגה לא גמורה, יש עוד דרך ארוכה עד הסיום. היה חסר לנו קצת מזל הערב. לא שיחקנו טוב כמו שאנחנו מסוגלים, אבל יצרנו מצבים וכל מה שהיה חסר זה שער אחד".

ריאל ניצחה את סראגוסה 1:3 והגדילה את הפער בפסגה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully