וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 0:0 לברצלונה עם ויאריאל, ריאל מדריד בורחת

הקטלאנים שיחקו לא טוב ואיבדו שתי נקודות יקרות. ריאל מדריד ניצחה את סראגוסה 1:3 והגדילה את הפער בפסגה ל-7 נקודות

ריאל מדריד וברצלונה חזרו הערב (שבת) מהמולת הקלאסיקו בחזרה אל הליגה הספרדית, ודווקא הקבוצה המפסידה של צמד המפגשים המרתקים היא המנצחת הגדולה של המחזור ה-20. הבלאנקוס גברו על סראגוסה 1:3, חגגו, ואז צפו בברצלונה שומטת שתי נקודות גורליות ומסיימת ב-0:0 בלבד עם ויאריאל. הפער בפסגה עומד כעת על שבע נקודות, לא פחות, וייתכן שאחרי כל הביקורת על ז'וזה מוריניו והטקטיקה שלו - המאמן הפורטוגלי יהיה זה שיצחק אחרון עם צלחת האליפות. עוד קודם לכן נחלו מאיורקה ודודו אוואט הפסד 1:0 לאספניול, כשהשוער הישראלי סופג כרטיס אדום לא מוצדק, בעוד אתלטיק בילבאו ניצחה בחוץ את ראיו וייקאנו 2:3.

ריאל מדריד - סראגוסה 1:3

במדריד התעסקו בשבוע האחרון בעיקר בהדחה הכואבת מהגביע על ידי ברצלונה השנואה, ועל השיפוט שלדעת הבלאנקוס נטה, שלא בפעם הראשונה, לטובתם של הקאטלנים. אולי בגלל כל הדברים הללו נרשמה הפתיחה הרעה של שחקניו של מוריניו. כדור טוב של רונאלדו לבנזמה בדקה השישית תפס את הצרפתי לא מוכן, ודווקא כשהיה נדמה שריאל תכבוש ראשונה, הדהימה סראגוסה, אותה קבוצה שלא ניצחה ב-12 המשחקים האחרונים. בדקה ה-12 הגיע מהלך קבוצתי יפה אל קרלוס אראנדה ששלח כדור רוחב אל לאפיטה הלא מכוסה שכבש בקלילות מקרוב. 0:1 מפתיע לאורחים.

הבלאנקוס החלו להתקרב, קאקה נגח סמוך למשקוף בדקה ה-25, ובדקה ה-32 כבר מצא את הרשת, כשקיבל כדור מקראבליו, השתלט עליו נהדר ומול השוער הפגין הרבה קור רוח כדי לכבוש את השוויון, 1:1. שחקניו של מוריניו עלו חדים יותר אל המחצית השניה, ובדקה ה-49 השלימו את המהפך, כשבנזמה מצא את אוזיל ברחבה, והגרמני העביר כדור רוחב אל כריסטיאנו רונאלדו, שספק היה בעמדת נבדל, והפורטוגלי לא התקשה לכבוש, 1:2 למארחת.

המומנטום הנהדר של ריאל נמשך, ובדקה ה-56 הוסיף אוזיל לרזומה שלו גם שער בכורה לעונה בליגה, כשקיבל מסירה מקאקה, ומזווית קשה ירה מצויין והכניע את רוברטו. בדקה ה-76 היתה קרובה ריאל לשער רביעי כשרונאלדו ניצל טעות בהגנה ועבר את השוער, אבל דיארה הצליח לחסום את דרכו, למורת רוחו של הפורטוגלי שדרש פנדל ולא קיבל. רונאלדו וחבריו עוד ניסו להגדיל את מאזן השערים שלהם עד לסיום, אך הסתפקו בהגדלת הפער בצמרת.

ויאריאל - ברצלונה 0:0

חילופי המאמנים בויאריאל בהחלט עושים את שלהם, ולאחר שהצוללת הצהובה קטעה רצף של עשרה משחקים ללא ניצחון בשבוע שעבר עם 0:3 על חיחון, הערב הוכיח חוסה מולינה עד כמה גדולה ההשפעה שלו כשהוליך את קבוצתו לנקודה ביתית מרשימה מאוד מול אלופת אירופה.

ויאריאל היתה לא פחות טובה מיריבתה למשך מרבית שלבי המשחק, ולא היתה רחוקה אפילו מהשגת ניצחון סנסציוני. מנגד, החבורה של פפ גווארדיולה שומטת שתי נקודות גורליות למדי, שכמעט ומשכיחות את צמד משחקי הקלאסיקו. הפער בין הקטלאנים וריאל מדריד עומד כעת על שבע נקודות, והפרש כזה יהיה מאוד קשה לאלופה לסגור.

גווארדיולה נאלץ לפתוח הערב ללא אלכסיס סאנצ'ס ואנדרס אינייסטה שנפצעו בקלאסיקו ובמקומם העניק את חולצות ההרכב לחאבייר מסצ'ראנו ואדריאנו. ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה בדקה ה-17, כשדני אלבס הכניס כדור פנטסטי לליאונל מסי שניסה להקפיץ מעל דייגו לופס ופספס בסנטימטרים את המסגרת. המארחת החלה לצאת קדימה ואפילו מצאה את הרשת בדקה ה-35, אך הנגיחה המוצלחת של גונסאלו רודריגס נפסלה בגין נבדל, שניות לאחר שויקטור ואלדס הציל את הקטלאנים מפצצה של מרכוס סנה.

בארסה החלה להיכנס ללחץ, גווארדיולה הכניס את סאנצ'ס במקום ג'רארד פיקה (במשחק הליגה ה-100 שלו במדי האלופה) בדקה ה-60 ושלף מהספסל גם את כריסטיאן טיו הצעיר בדקה ה-76. שלוש דקות חלפו והילד פרץ נהדר באגף שמאל והוציא כדור לססק פברגאס, אלא שהבעיטה של הקשר הבינלאומי הוסטה על ידי מגן ויאריאל ומשם ננעצה במשקוף.

מסי ניסה להציל את המולדת בעצמו, תחילה כששיתף פעולה נהדר עם פברגאס וסחט הצלה גדולה מלופס בדקה ה-87, ולאחר מכן עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה בדקה ה-89, אך בשני המקרים הוא לא היה מספיק מדויק. זה נגמר ב-0:0 גדול עבור ויאריאל, ועגום למדי עבור ברצלונה. האליפות עושה צעד נוסף אל עבר הסנטיאגו ברנבאו.

אספניול - מאיורקה 0:1

את המשחק הזה דודו אוואט לא ירצה לזכור אחרי שער חובה באשמתו וכרטיס אדום. לזכותו ייאמר שההרחקה הייתה מוטעית לחלוטין. השוער הישראלי ספג בדקה ה-18 אחרי שיצא לכדור קלט אותו, אבל השמיט אחרי שירד לכר הדשא ו-ולדימיר וייס אמר תודה וגילגל לשער החשוף. השוער הישראלי היה משוכנע שנעשתה עליו עבירה שעלתה לו בהשמטה, אבל מצלמות הטלוויזיה הוכיחו שהוא נפל אחרי פגיעה ברגליים של קאסרס מקבוצתו. בדקה ה-47 הצרות של אוואט גדלו. השוער ירד לרגליו של רוי פונטה מחוץ לרחבה, חילץ את הכדור בצורה נקייה בעזרת הרגל, אבל השופט איגלסיאס ויאנואבה טעה בצורה חמורה והראה לו כרטיס אדום. מאיורקה נותרה ב-10 שחקנים ולא הצליחה לחזור למשחק. תומר חמד ישב 90 דקות על הספסל.

במשחק נוסף:

ראיו וייקאנו - אתלטיק בילבאו: 3:2

כבשו לראיו: מיצ'ו (11), חאבי אריבאס (26). לאתלטיק: פרננדו יורנטה (16, 23, 68)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully