וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמה"ש: בן לולו צפוי להצטרף, מנצור יגיע להתרשמות

חלוץ אשדוד במו"מ מתקדם, שחקן נבחרת הנוער לשעבר עשוי לחתום גם כן. פייגנבוים על ההפסד לפ"ת: "הכדורגל אכזר"

בעירוני רמת השרון היו מאוכזבים מאוד הערב (שבת) לאחר ההפסד הביתי 1:0 למכבי פתח תקוה. בעלי הקבוצה מאיר יצחקי אמר בסיום: "לכל התחתית חילקנו נקודות. הגענו לכל כך הרבה מצבים ומרבע מצב קיבלנו גול. אנחנו משחקים טוב וזה מה שגורם לנו להמשיך להאמין בקבוצה. לא נשחרר אף שחקן וננסה לחזק את הקבוצה עד לתום מועד ההעברות בלפחות שחקן התקפה אחד כי אנחנו דלילים מקדימה".

המאמן שייע פייגנבוים הוסיף: “פיקששנו היום בגלל שלא השכלנו לכבוש את השער שהיה באוויר, בעיקר בכל הדקות האחרונות. פתח תקוה ניצלה מצב ועשתה בפתיחת המשחק המון מתפרצות, דבר שידענו שהיא תעשה במהלך המשחק. הם כבשו שער באחת הפעמים והשיגו את הנקודות. אני חושב שלפחות תיקו הגיע לנו לאור החצי השני אבל זה הכדורגל, לפעמים הוא אכזר".

מי שקרוב להצטרף לקבוצה הוא החלוץ משה בן לולו, השייך למ.ס. אשדוד. בן לולו נמצא במו"מ מתקדם עם העולה החדשה ועשויה לחתום בשורותיה ביומיים הקרובים, ככל הנראה על חשבון סטיבן מניו הגנאי שעדיין לא הגיע לארץ. מעבר לבן לולו, מחר צפוי להגיע להתרשמות במועדון החלוץ הצעיר חן מנצור, ששייך להפועל ירושלים ושיחק העונה במעלה אדומים. מנצור, שהשתייך לנבחרת הנוער עד לפני שנה, יגיע להתרשמות של יומיים וצפוי גם הוא להצטרף לקבוצה עד לתום העונה.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully