וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את רמת השרון

משה סיני רשם ניצחון בבכורה בזכות שער של ויקטור מרעי בדקה ה-61. הקבוצה של פייגנבוים עם ניצחון בודד בתשעה משחקים

נו, אז כנראה שאפקט המאמן החדש כן עובד לפעמים. משה סיני רשם היום (שבת) בכורה מוצלחת מאוד כמאמן מכבי פתח תקוה והוביל את הקבוצה לניצחון ראשון אחרי שישה משחקים, עם 0:1 על עירוני רמת השרון במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. הקבוצה מהשרון נמצאת בתקופה רעה מאוד וסגרה משחק תשיעי ברציפות בהם היא מנצחת פעם אחת בלבד. המלאבסים התרחקו מעט מהקו האדום ושיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-25, בעוד רמת השרון עם 31 בלבד.

משה סיני רשם כמה שינויים בהרכב, כשהחלוץ המאכזב עומר גולן שובץ כבלם, אורי אוזן כקשר אחורי ולירן שטראובר חזר לבין הקורות במקום רובי לבקוביץ'. כנראה שהשינויים הללו, בנוסף לרוח הגבית שבהחתמתו של מאמן חדש, עשו את העבודה מבחינת פתח תקוה, שהצליחה לרשום ניצחון חוץ ראשון מאז המחזור החמישי.

מנגד, מה יהיה עם שייע פייגנבוים? עירוני רמת השרון, שהייתה אחת מהפתעות העונה במשך שלבים רבים של העונה, ממשיכה להידרדר, כשבינתיים הניצחון היחיד של המאמן הוותיק היה דווקא בבלומפילד מול מכבי תל אביב. בדרך הזו, רמת השרון יכולה אפילו להידרדר אל מאבקי התחתית.

המחצית הראשונה באצטדיון וינטר לא התעלתה לרמה גבוהה, כששתי הקבוצות לא מגיעות ליותר מדי מצבים מסוכנים. משה סיני ראה שהדברים לא עובדים ולכן ביצע חילוף במחצית כשסבסטיאן סנסוני נכנס במקום מרואן קבהא. המלאבסים הצליחו לעלות ליתרון בדקה ה-61 משער של ויקטור מרעי. קרן של פתח תקוה הגיעה לסנסוני, שהגביה לרחבה, שם הייתה ערבוביה. מריו צארביץ' נגח פעם אחת, הכדור הגיע איכשהו למרעי, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. רמת השרון לא הצליחה למצוא את השוויון ובסיום זה 0:1 למשה סיני ומכבי פתח תקוה.

הרכב עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת (אפרים אספא, 76), גל בראל (אוגניין דמיאנוביץ', 63), משה אבוטבול, ברוך דגו, אלן מסודי, תומר סוויסה.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, חגי גולדנברג, שי מימון, עומר גולן, טל מעבי, מרואן קבהא (סבסטיאן סנסוני, 46), אורי אוזן, ציון צמח, מריו צארביץ' (איגור מאליש, 72), טל בן חיים (ניצן דמארי, 85), ויקטור מרעי.

לדף המשחק

משה סיני מנסה לעשות קאמבק מאוחר במכבי פתח תקוה

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully