וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה אזרנקה זכתה באוסטרליה: "החלום שלי התגשם"

הבלארוסית שזכתה באליפות אוסטרליה התרגשה עם קבלת התואר. שראפובה: "בכל ענף ספורט יש ימים שבהם לא הולך"

משהו טוב עובר על ויקטוריה אזרנקה. הבלארוסית שהשלימה היום (שבת) זכייה היסטורית מבחינתה באליפות אוסטרליה הפתוחה עשתה זאת בסטייל. מריה שראפובה, שרק הופיעה לגמר, הובסה 6:3, 6:0, והעניקה לבלארוסית את המקום הראשון בעולם. אזרנקה תחליף את קרוליין ווזניאקי, שצעדה במקום הראשון (וללא תואר גרנד סלאם) מאז ה-11 באוקטובר 2010.

"וואו, אני רוצה לברך את מריה", אמרה אזרנקה למיקרופון בטקס חלוקת התואר. "היו לה שבועיים נפלאים, ואני בטוחה שהיא תגיע לעוד גמרים בהמשך השנה". אזרנקה גם הודתה לבני משפחתה, ואפילו שלחה דרישת שלום חמה לסבתה, לה אמרה כמה מילים ברוסית. "גרמתם לי להאמין בעצמי וסוף סוף זכיתי בתואר", היא הודתה לקרוביה. "מאז שאני בג'וניור אני נהנית להגיע לכאן, והחלום שלי התגשם. אני לא יכולה לחכות כבר כדי לחזור לכאן". אגב, אזרנקה הפכה לאישה השלישית שזוכה במלבורן בתואר יחידות (2005) ובתואר בוגרות (2012).

מאוחר יותר הוציא נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הודעה רשמית, בה בירך את אזרנקה: "ויקה - את הגאווה של אומה שלמה. המולדת נפעמת ונרגשת מההישג הנהדר שלך, שנכתב בדפי ההיסטוריה של בלארוס ועולם הספורט. כל המדינה עצרה את נשימתה ועקבה אחרי המאבקים שלך במלבורן. בימי ינואר הקפואים הללו בבלארוס, את הדלקת את לבבות הבלארוסים עם הרצון שלך לנצח, הכישרון והיכולת. אני רוצה לברך אותך שוב על זכייתך".

מריה שראפובה, שדווקא פתחה מצוין את המשחק, אבל נעלמה החל מהמשחקון השני, החמיאה לאזרנקה, ואמרה: "עבדת קשה במשך השנה, מגיע לך כל הכבוד". על היכולת שלה על המגרש, היא הוסיפה: "בכל ענף ספורט יש ימים שבהם הדברים הולכים טוב ויש ימים שלא הולך. היום הכל הלך לויקה בצורה טובה, והיא הייתה עדיפה עליי בהרבה שלבים של המשחק. היו לי רגעים נפלאים כאן באוסטרליה, ואני לא יכולה לחכות לפעם הבאה שאני אחזור לכאן".

כל הדיווחים והכתבות על אליפות אוסטרליה הפתוחה

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully