וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרנקה: "הניסיון של שראפובה לא מלחיץ אותי"

הטניסאית הבלארוסית מאמינה שהלחץ המנטלי לא יכריע אותה בגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה (שבת, 10:30, יורוספורט)

גמר אליפות אוסטרליה לנשים ייצא לדרך בשבת בבוקר (10:30, שידור ישיר ביורוספורט) ויפגיש בין ויקטוריה אזרנקה (3 בעולם) למריה שראפובה (4 בעולם). עבור הבלארוסית זו תהיה הופעת בכורה במעמד גמר של טורניר גרנד סלאם. שראפובה לעומתה מחזיקה בשלושה תארי גרנד סלאם. היא הייתה קרובה לתואר הרביעי שלה בווימבלדון בשנה שעברה, אבל הפסידה בגמר לפטרה קביטובה, אותה היא ניצחה בחצי הגמר במלבורן. כל זה משאיר אותה עם תואר גרנד סלאם אחרון בו זכתה בשנת 2008 באליפות אוסטרליה הפתוחה. עד היום נפגשו אזרנקה ושראפובה 6 פעמים בסבב, והמאזן ביניהן הוא 3:3. בשנה שעברה נפגשו השתיים במעמד גמר טורניר מיאמי, אז ניצחה אזרנקה בשתי מערכות.

שראפובה: "אני מצפה מאזרנקה לשחק טוב"

מה שהופך את הגמר הזה לכל כך מעניין זו העובדה שהמנצחת, פרט לתואר הגרנד סלאם בו תזכה, תטפס גם למקום הראשון בעולם על חשבונה של קרוליין ווזניאקי. שראפובה היא כמובן המנוסה יותר במעמדים מסוג זה, אבל לקראת המשחק נגד אזרנקה היא העדיפה להיזהר ולא לצאת בהצהרות, במיוחד אחרי מה שקרה בגמר טורניר ווימבלדון בשנה שעברה. "שיחקתי נגד קביטובה במה שהיה גמר הגרנד סלאם הראשון שלה", אמרה שראפובה. "היא שיחקה ברמה גבוהה מאוד ושום דבר לא השפיע עליה. אז מצד אחד ויקטוריה מעולם לא שיחקה במעמד כזה, אבל מצד שני היא כבר זכתה בטורנירים גדולים מאוד ויש לה ניסיון רב. היא חיכתה הרבה זמן להגיע למעמד הזה, כך שאני מצפה ממנה לשחק ממש טוב".

אזרנקה בת ה-22 תנסה להתגבר על הלחץ המנטלי. למען האמת, לפני שנתיים זה לא ממש הלך לה. היא שיחקה ברבע הגמר נגד סרינה וויליאמס, ניצחה את המערכה הראשונה והובילה 0:4 בשניה לפני שהפסידה בסופו של דבר. "היו בעבר מקרים שהכל נמס אצלי, אבל גדלתי כשחקנית וגדלתי כבן אדם ואני כל הזמן לומדת מהטעויות שלי", אמרה אזרנקה והוסיפה: "אני גאה במה שאני עושה, אני רק רוצה להמשיך ולהעלות את הרמה". על יריבתה בגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה אמרה אזרנקה: "היא יריבה קשה מאוד, היא כבר הייתה כאן בגמרים, היא ניצחה כאן ויש לה המון ניסיון. המשחקים בינינו תמיד היו קשים. הניסיון שלה לא מדאיג אותי. אני עובדת קשה מאוד אז למה אני צריכה להיות לחוצה? אני רוצה את התואר הזה, כך שאני פשוט אצא למשחק הזה ואנסה לעשות הכי טוב שאני יכולה".

נובאק דג'וקוביץ' עלה לגמר אחרי מותחן אדיר נגד מארי

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully