וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שי אבוטבול בספק ליום ראשון

הקשר סובל מכאבים ולא ברור אם יפתח מול הפועל פ"ת. החלטת תמוז תשפיע על עסקת רוברז'. מחריף המאבק בטביב

אחרי האסיפה הקשה שערך ניצן שירזי אתמול (חמישי) באימון, חזרה הפועל תל אביב להתאמן בשקט יחסי לימים המטורפים שעוברים על המועדון. שירזי קיבל חדשות לא טובות בצד המקצועי כאשר הקשר שי אבוטבול בספק למשחק הליגה מול הפועל פתח תקוה ביום ראשון. אבוטבול סובל מכאבים בקרסול, אך בבדיקה שערך בבית החולים לא התגלו ממצאים דרמטיים ואם הקשר ירגיש טוב יותר עד יום ראשון, סביר להניח שיפתח במשחק. טוטו תמוז, שנטש היום את האימון, ועומר דמארי צפויים לפתוח. כמו כן, המגן גל שיש יחזור לעמדתו בצד שמאל של ההגנה ואילו נעאל חוטבא אמור לתפקד כמגן ימני. בקישור יש עדיין התלבטויות שירזי וסלים טועמה נמצא חזק בתכניות של המאמן להרכב. בהפועל יודעים שהמשחק מול פתח תקוה הוא קריטי גם לעונה הסדירה של הקבוצה וגם לעתיד המועדון. הפסד עשוי לגרום לכך שמחאת האוהדים תגבר עוד יותר. ניצחון והשקט שאפיין את הקבוצה במהלך היום אולי יישמר לעוד מספר ימים.

האדומים ממתינים כעת להחלטתו של תמוז בנושא עזיבה. בסביבת החלוץ שבים ומדגישים כי למרות ההצעות שמחזיק, טרם התקבלה החלטה סופית בעניין העזיבה. ההצעות שיש לחלוץ ממונאקו הצרפתית ועוד מספר קבוצות שמתעניינות בשורותיו לא מספיק קורצות ולכן קיימת אפשרות סבירה שתמוז יישאר עד תום העונה, אך כבר מחר ובשבוע הבא הדברים יכולים להשתנות.

גם בהפועל תל אביב לא ממש יודעים לאן הרוח נושבת. מצד אחד, הנהלת הקבוצה סגרה אתמול על הצטרפותו של ארתור הקשר הפורטוגלי למועדון, אולם מצד שני המשא ומתן עם הבלם ולנטין רוברז' הצרפתי שמשחק בפורטוגל עלה כרגע על שרטון ואם תמוז אכן יעזוב עיקר המחשבה של הפועל תתרכז בהחתמת חלוץ זר ולא בלם. בשל אותה סיבה, מתעכבת החלטה האם להעביר את מחמוד עבאס לשורות בני סכנין ורק לקראת סיום חלון ההעברות יוחלט בעניין זה.

עוד בענייני הפועל, מאבק האוהדים באלי טביב מחריף ושוב צובר תאוצה וגם אוהדים משער 1 בבלומפילד החלו לתת יד בעניין זה. מוקדם בבוקר החל קמפיין שלטי חוצות עליהם נכתב: "לא רוצים את טביב בהפועל" עם הפניה לאתר המחאה הרשמי www.savehapoel.com שנתרם למאבק על ידי אוהדי הקבוצה משער 1. ממטה המאבק נסר היום: "המאבק בטביב מוכיח שוב כי הוא חוצה גבולות ושערים. השבוע קיבלנו פניה מאוהדי הקבוצה היושבים בשער 1 אשר רכשו שטחי פרסום והציעו את עזרתם בקידום המאבק. כל עלות ההפקה מומנה על ידם ואנו מודים להם מאוד על התרומה הנדיבה. אנו ממשיכים לפעול בכל הכלים החוקים העומדים לרשותנו כדי לגרום לאלי טביב לעזוב את הקבוצה. העובדה שלמרות המצב המשברי החמור, בוחר טביב להישאר במיאמי ולהתעלם מהמחאה הגואה, מוכיחה לנו שוב עד כמה הוא מנותק ואינו ראוי להישאר יום נוסף בתפקיד. אנחנו נמצאים במאבק על עתיד המועדון ולא נרפה עד שטביב יעזוב את הקבוצה".

הבלם רמי דואני שתבע את המועדון על מענקים שלא שולמו לו זכה בבוררות ויקבל סכום של 180 אלף שקל. השחקן שוחרר מהקבוצה בינואר וחתם בהפועל פתח תקוה.

ניצן שירזי רתח על שחקני הפועל תל אביב

ארתור סגר בהפועל תל אביב לשנתיים וחצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully