וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "לא ייתכן ששחקנים יעשו מה שהם רוצים"

ניצן שירזי נזף בשחקניו: "נמאס לי מהדיבורים, אתם לא מראים מחויבות". תמוז, קנדה, גורדנה, איגייבור ואלרואי כהן נקנסו

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה ביום ראשון, וזאת בצל מחאת האוהדים, הניסיונות להתחזק ועתידו הלא ברור של טוטו תמוז. בעניין החלוץ, הפועל תל אביב קיבלה הצעה רשמית ממונאקו. קבוצת הפאר הצרפתית צנחה עד למקום האחרון בליגה השנייה, אך נרכשה לאחרונה ומוכנה לשלם לאדומים 1.5 מיליון יורו עבור החלוץ. מונאקו תציע לחלוץ שכר הנע בסביבות 700 אלף יורו לעונה, אבל תמוז ונציגיו שוקלים הצעות נוספות, ביניהן של ניס מהליגה הראשונה בצרפת. החלטה צפויה להתקבל במהלך השבוע הבא.

המאמן ניצן שירזי נזף בשחקנים בצורה חסרת תקדים לפני האימון. שירזי הטיח ביקורת קשה ואמר: "נמאס לי מהדיבורים, על כל דיבור אתם תשלמו. אני לא אוהב לעשות את זה, אל אם לא תהיה ברירה אפגע לכם בכיס. לא ייתכן ששחקנים יעשו פה מה שהם רוצים. אתם לא מראים מחויבות, כל אחד משחק בשביל עצמו. איבדתם את 'הביחד'. זה התחיל עם תמוז שאיחר למשחק נגד הפועל חיפה ומשם זה הלך והידרדר".

המאמן העביר ביקורת נוקבת בעיקר על עמרי קנדה, נוסא איגייבור ורועי גורדנה. לקנדה אמר המאמן: "תצטרך לירוק דם כדי לחזור להרכב. תצטרך לעבוד קשה כדי להוכיח שמקומך בהרכב. גורדנה שמע משירזי: "לא יכול להיות שתענה לבאדיר ותצעק עליו". לאיגייבור אמר: "זו הפעם האחרונה שאקבל התנהגות כזו". השלושה ייקנסו וכמוהם גם תמוז ואלרואי כהן.

תמוז ביקש לאחר מכן את רשות הדיבור ואמר לשחקנים: "כשעזבתי את בית"ר ירושלים חדר ההלבשה היה שם מפורק, וכשהגעתי להפועל מצאתי חדר הלבשה מגובש והיה לי כיף. המצב כאן בחדר ההלבשה כרגע לא טוב, אנחנו צריכים לחזור להיות ביחד ולהראות מחויבות".

בתוך כך, בני סכנין פנתה באופן רשמי להפועל תל אביב בבקשה לקבל בהשאלה את מחמוד עבאס עד סוף העונה. שירזי עמד בסירובו ואמר כי בעוד כמה ימים, כאשר תמונת הרכש תתבהר, עבאס הוא הראשון לו יתאפשר לעזוב, שכן הוא מבין את רצונו לצבור דקות משחק".

באדיר: "המצב לא טוב, זה לא מגיע לכר הדשא"

הקפטן וואליד באדיר דיבר היום (חמישי) על מצב הקבוצה: "התאוששנו מגמר גביע הטוטו, דיברנו בחדר ההלבשה והכל טוב ויפה. הראש שלנו כבר במשחק מול הפועל פתח תקוה. אני לא מסכים שהמצב מסביב למועדון משפיע. אנחנו יודעים שהמצב כרגע לא טוב, אבל זה לא מגיע לכר הדשא. אני קורא לאוהדים מפה: נשארו עוד ארבעה חודשים כד תום העונה, אנחנו צריכים אותם והם חשובים לנו. בלי הקהל הזה יהיה קשה. אנחנו עדיין הפועל תל אביב ורוצים לעשות עוד עונה טובה ובסופה נדבר".

באדיר המשיך: "לפני חודש וחצי הכל היה בסדר, היינו במקום ראשון והכל היה טוב. כבר חודש וחצי שאנחנו לא טובים, זה לא קשור למה שקורה בחוץ. אם ננצח שניים-שלושה משחקים, הכל ישתנה. אסור לשכוח שעזבו הרבה שחקנים, אנחנו קבוצה חדשה ובשנה הזו אנחנו צריכים להיות ביחד ולהתחבר כמה שיותר" .

לגבי ההתפרצות שלו על עמרי קנדה בגמר גביע הטוטו אמר: "זה חלק מהמשחק. כשאני צועק על שחקן זה כואב לי. אני לא מסתכל איך זה נראה מבחוץ. במשחק שאתה מפסיד מותר לצעוק על שחקן שלך. אחרי המשחק הצטערתי, באתי וחיבקתי את האנשים והכל בסדר".

לגבי השאלה האם יפרוש בסיום העונה: "אני עדיין נהנה מכדורגל. נעבור את החודשים הקרובים ואז נראה".

ארתור קרוב לסיכום, מו"מ עם רוברז', סאר מועמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully