וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הקשר ארתור על סף סיכום

ביממה האחרונה נרשמה התקדמות משמעותית בין הפורטוגלי למועדון. מונאקו הגישה הצעה על תמוז, שיחליט בשבוע הבא

הפועל תל אביב ממשיכה במאמציה להתחזק לקראת סגירת חלון ההעברות. למרות שאתמול (רביעי) נראה היה כי הקשר הפורטוגלי ארתור לא יגיע למועדון, בשעות הערב והיום נרשמה התקדמות ממשית בין הצדדים סביב שכרו, כשכעת קיים פער קטן מאוד בין הקשר למועדון. נראה כי אם לא יהיו שינויים דרסטיים בשני הצדדים, בימים הקרובים צפוי ארתור להגיע לארץ ולחתום.

גם בחוליית ההגנה, הקבוצה עדיין מחפשת בלם נוסף במקום ביוואן פרנסמן, שככל הנראה סיים את העונה ולכן יוקפא. במקומו אמור להגיע ולנטין רוברז', בלמה הצרפתי של מאריטימו הפורטוגלית. בין הקבוצה לשחקן מתנהל משא ומתן מתקדם, אך העסקה עדיין רחוקה מלהסתיים למרות שהצדדים אופטימים לגבי צירופו.

במידה שהוא לא יחתום, מי שנחשב למועמד הבא להגיע למבחנים הוא מוחמד סאר, בלם הסנגלי שעשוי להגיע למספר ימי התרשמות. סאר עבר בקיץ לגנק הבלגית, קבוצתו של אליניב ברדה, אבל לא קיבל דקות משחק ולא נמצא בתוכניות של המאמן מריו בין. אלופת בלגיה מעוניינת לשחררו ללא תמורה ומחפשת לו קבוצה. לאחרונה נבחן סר באוקזר הצרפתית, אך לא הרשים ושוחרר. סאר בן ה-28 רשם הופעה אחת במדי מילאן האיטלקית בעונת 2001/2 ובהמשך בילה בעונות השאלה בין היתר בגלאסטסראיי ואטאלנטה. ב-2005 נרכש על ידי סטנדרד ליאז' וזכה איתה בשתי אליפויות. בעונה שעברה עבר להרקולס הספרדית ורשם במדיה ארבע הופעות בלבד. בקיץ חתם בגנק, אבל שיחק רק 45 דקות בליגת האלופות ובמועדון מעוניינים לשחררו.

הפועל תל אביב קיבלה היום הצעה רשמית ממונאקו באשר לטוטו תמוז. קבוצת הפאר הצרפתית צנחה עד למקום האחרון בליגה השנייה, אך נרכשה לאחרונה ומוכנה לשלם לאדומים 1.5 מיליון יורו עבור החלוץ. מונאקו תציע לחלוץ שכר הנע בסביבות 700 אלף יורו לעונה, אבל תמוז ונציגיו שוקלים הצעות נוספות, ביניהן של ניס מהליגה הראשונה בצרפת. החלטה צפויה להתקבל במהלך השבוע הבא.

הקשר שי אבוטבול השעה את קיום התביעה שהוא מנהל מול המועדון. לאחר שיחה בין עורך דינו מורן מאירי לבעלים אלי טביב, סוכם כי הצדדים ימתינו עוד מספר ימים כדי להגיע להבנות ואם בימים הקרובים לא תהיה התקדמות ממשית, יגיש אבוטבול את תביעת הבוררות.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully