וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ארתור סגר לשנתיים וחצי

אלי טביב אישר את צירופו של הקשר הפורטוגלי, שיוחתם רשמית בימים הקרובים, והבטיח: "אנחנו עובדים על מהלכים נוספים"

הפועל תל אביב סגרה על צירופו של שחקן רכש שני בחלון ההעברות של ינואר. הקשר הפורטוגלי ארתור (27) יחתום בקבוצה בימים הקרובים אחרי שהבעלים אלי טביב אישר את העסקה. הקבוצה מסרה הערב (חמישי) בהודעה רשמית: "אלי טביב אישר ליעקב הלל לסגור סופית עם הקשר הפורטוגלי ארתור. השחקן אותו ביקש ניצן שירזי לצרף לקבוצה יוחתם לשנתיים וחצי". טביב הוסיף: "המהלך נועד לחזק את הקבוצה ויש מהלכים נוספים שאנחנו עובדים עליהם וייצאו לפועל בימים הקרובים".

הקשר הפורטוגלי שיחק לאורך כל הקריירה הבוגרת שלו בביירה מאר, כשבתווך הוא הושאל לקבוצה הקטנה אבנקה. בעונה שעברה כבש ארבעה שערים ובעונת 2009/10, בה עלתה הקבוצה לליגה הראשונה בפורטוגל, הוא הבקיע שמונה שערים. העונה הוא נטל חלק ב-14 משחקים במדי קבוצתו ופתח בכולם בהרכב. הוא הבקיע ארבעה שערים, האחרון ביניהם בהפסד 2:1 לאולהננסה לפני כשבוע וחצי.

ארתור, כאמור, לא צפוי להיות הרכש האחרון של האדומים. הקבוצה עדיין מחפשת בלם נוסף במקום ביוואן פרנסמן, שככל הנראה סיים את העונה ולכן יוקפא. במקומו אמור להגיע ולנטין רוברז', בלמה הצרפתי של מאריטימו הפורטוגלית. בין הקבוצה לשחקן מתנהל משא ומתן מתקדם, אך העסקה עדיין רחוקה מלהסתיים למרות שהצדדים אופטימים לגבי צירופו. גם הסנגלי מוחמד סאר מגנק הבלגית מועמד לקבוצה.

ניצן שירזי נזף בשחקני הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully