וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונבד: "הטענות של איקנדה הן פנטזיות של מוח חולני"

27.1.2012 / 16:35

ההונגרים עיכבו את שחרורו לבית"ר בעקבות דבריו בוואלה! ספורט וזה התנצל. נעים: "מבין למה לא רוצים את ערן לוי"

הזר החדש של בית"ר ירושלים, הרמוני איקנדה, עדיין לא שיחק דקה אחת במועדון, אך עושה לא מעט רעש וגרם לסערה לא קטנה בישראל ובהונגריה, ממנה הגיע לבית"ר. כזכור, בכתבה על הקריירה של השחקן שפורסמה השבוע בוואלה! ספורט, נשמעה ביקורת גדולה מצד בודפשט הונבד ההונגרית בה שיחק בעונה הנוכחית עד לחודש ינואר ודובר על כך שהוא שוחרר מהמועדון עקב בעיות משמעת. איקנדה הגיב לדברים באמצעות סוכנו משה הר אדיר וטען כי היה לו חוזה על סך 6,500 יורו לחודש וההונגרים זייפו חוזה חדש כולל חתימתו על סך 1,500 יורו ורק לאחר שאיים להתלונן במשטרה הם נתנו לו שחרור והוא מתכוון לתבוע אותם בפיפ"א על ההפרש בין החוזה המקורי לזה שלכאורה זוייף.

הדברים של איקנדה הגיעו לידי בודפשט הונבד והקבוצה הוציאה הודעה לתקשורת ההונגרית בה נכתב: "ההצהרה של איקנדה היא שקר מוחלט. אנחנו מופתעים מהדברים שאמר ובהקשר הזה, הוא לא אמר את זה בבודפשט כי ידע שכך לא נוכל לתבוע אותו. שחררנו את איקנדה כי היו לנו הרבה בעיות איתו. הבעיה לא הייתה ביכולת, אבל אנחנו לא יכולים להגיד שום דבר טוב על האישיות שלו והייתה לו השפעה רעה מאוד על הסגל. אף אחד בהונבד לא מרוויח 6,500 יורו לחודש ולכן הוא משקר. גם אף אחד לא יכול להאמין שנבטיח משכורת כזו לשחקן ניגרי בן 19 שלא עשה עדיין שום דבר בקריירה שלו. אנחנו חושבים שהדברים שנאמרו מגיעים מפנטזיה של מוח חולני".

איקנדה היה אמור לקבל עד אתמול ב-12 בלילה את השחרור המיוחל מהקבוצה ההונגרית על מנת שיוכל להיות בסגל בשבת, אך זה לא הגיע והשחקן לא יתלבש למשחק נגד הפועל ראשון לציון. בית"ר ונציגיו של השחקן חששו אתמול כי בעקבות דבריו של איקנדה על המועדון, ההונגרים משהים את השחרור ועירבו מספר אנשים בהונגריה כולל כוכב העבר של בית"ר סטפן שאלוי.

בינתיים, אולי במטרה לזרז את העניינים, שלח איקנדה וסוכנו משה הר אדיר מכתב רשמי לבודפשט הונבד בו הוא מתנצל וחוזר בו מדבריו בוואלה! ספורט: "בודפשט הונבד ונציגיה מעולם לא הציעו לאיקנדה משכורת גבוהה יותר ממה שקיבל. בודפשט הונבד לא חייבת שום סכום לאיקנדה. אף אחד לא זייף את חתימתו של השחקן... המועדון עמד בכל ההתחייבויות הנובעות מהחוזה. המידע השערורייתי אודות בודפשט הונבד שפורסם בתקשורת הישראל חסר בסיס ואנחנו מתנצלים על כך. אנחנו מאמינים שבודפשט הוא מועדון ללא דופי ומתנצלים שתרמנו להפצת מדיע שלילי על המועדון".

בבית"ר מעריכים כי השחרור יתקבל בסוף השבוע ואיקנדה יוכל לשחק החל מהמחזור הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב הרשמי ששלחו איקנדה והר אדיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יובל נעים: "קיבלתי עשרות טלפונים שאמרו לי לרדת מערן לוי"

היום (שישי) ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק בשבת. הקבוצה תמשיך לשחק עם אותו ההרכב שניצח בשבוע שעבר את מ.ס אשדוד (0:1) כששי חדד ימשיך לקבל קרדיט כמגן שמאלי למרות שאבי ריקן כבר כשיר לשחק. לאונרדו פאסוס ימשיך כמובן לפתוח בחוד ההתקפה לאחר שאתמול התנצל בפני יובל נעים על התקרית ביניהם באימון. נעים אמר לשחקנים באסיפה המסכמת: "ראשון לציון תבוא להילחם על החיים שלה אולי במשחק ההזדמנות האחרונה שלה. אם לא נבוא עם אותה נחישות ורגל על הגז, אנחנו נשלם על זה. זה שניצחנו שלושה משחקים זה יפה ,אבל עדיין המצב שלנו לא טוב בתחתית. משחק או שניים לא טובים ונחזור למצב שהיינו בו לפני שלושה שבועות".

נעים נשאל היום ב"רדיו ירושלים" האם בזכות עזיבתו של ברוכיאן סטיבן כהן פורח: "גם כשאבירם היה, סטיבן שיחק שחקן חופשי. ברור שכרגע יש לו הרבה יותר שטח. סטיבן נראה בשלושה משחקים האחרונים כמו שלא נראה כל השנה. הוא ידע שאנחנו מתכוונים להחליף אותו בינואר וברגע שהוא הבין שאם הוא יהיה טוב הוא יישאר זה נתן לו הרבה מאוד מוטיבציה והחזיר אותו לקבוצה".

על פאסוס אמר נעים: "לא היו הרבה ברירות אלא לחכות לו ואנחנו האמנו בו וצריך לזכור שגם השחקן קיבל החלטה להישאר ולא ללכת. מה שהיה השבוע איתו זה שחילקנו את הקבוצה לקבוצות של ארבעה שחקנים והוא לא עשה יותר מדי תנועה ונראה היה שלא כל כך בא לו להתאמן אז אמרתי לו שיעבור לקבוצה השנייה והוא יצא החוצה. למחרת כבר סגרנו את העניינים. הוא חייב להתאמן ולעשות דברים כמו שצריך. מבחינת פאסוס, בית"ר זו תחנת מעבר בדרך לאירופה, אבל לפני כן הוא צריך לעזור לבית"ר ולהביא דברים חיוביים ולא שליליים".

על ערן לוי אמר נעים: "ערן לוי למאמן הוא ראש בריא למיטה חולה. כל מאמן חושב שאצלו לא יהיו בעיות. רצינו ללכת לקטע של ערן לוי כדי לשפר את המספרים. קיבלתי עשרות טלפונים שאמרו לי לרדת ממנו ואני מודה שכל מי שאמר את זה צודק. ברגע שהלכנו למהלך הזה בלב כבד החלטנו שבכל מקרה עם ערן לוי יהיה חוזה קאט שברגע שתהיה בעיית משמעת ראשונה החוזה שלו נגמר והוא סיים את דרכו. איציק קורנפיין ואני צריכים לשבת עוד פעם ולהחליט מה לעשות בעניינו. אני מבין את אלה שחושבים שהוא לא צריך להיות כאן אבל רק שנינו נקבל את ההחלטה".

הכתבה שהסעירה את בית"ר ובודפשט הונבד

ערן לוי מתרחק מבית"ר ירושלים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully