וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מתחמקת מערן לוי?

החלוץ אמור היה לסגור בקבוצה של נעים, אבל בקבוצה הסבירו שלא יוכלו להעביר אותו בבקרה. עסקת העברתו בספק גדול

אחרי שהפרטים והתנאים שלו כבר היו סגורים, בבית"ר ירושלים לקחו צעד אחורנית בכל הקשור למשא ומתן עם ערן לוי, חלוצה של הפועל חיפה. החלוץ שהתנדנד בשבועות האחרונים בהפועל חיפה אמור היה לסגור את תנאיו בבירה עד לסיום העונה, אבל היום (חמישי) הבהירו לנציגי השחקן כי קיים קושי להעביר אותו בבקרת התקציבים ועל כן העסקה מוטלת כעת בספק. נציגי השחקן טוענים שמדובר בתירוץ בלבד, והבהירו כי הם מוכנים לדחות את תשלום חלק משכרו לעונה הבאה.

רק אתמול (רביעי) הודיעה הפועל חיפה, קבוצתו הנוכחית של לוי, כי הוא מוושעה מפעילות בעקבות עבירות משמעת והחליטו להעמיד אותו לוועדת משמעת פנימית. מקורב לשחקן נשמע אופטימי מוקדם יותר, כשאמר: "הדברים עם בית"ר ירושלים סגורים. יש הבנות כספיות ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הוא יחתום בבית"ר ירושלים ב-24 השעות הקרובות". ואכן הדבר הבלתי צפוי קרה, כשבבית"ר ירושלים כאמור החליטו לסגת מהסיכום.

עופר אורליצקי, יושב ראש בקרת התקציבים, סיפר: "לא בלענו שום כסף. אנחנו עושים פעמיים בשנה עדכון בהתאם למאזנים והנתונים, ובימים הקרובים נסיים את העדכון לגבי בית"ר ירושלים. רק אז נדע איזה סכום נוכל לאשר להם בהתאם לסכום שנכנס. בהחלט יכול להיות שחלק מהסכום שנכנס לאחרונה יילך לבקרה, אבל לא כולו". לאפשרות שערן לוי ידחה את מרבית שכרו לעונה הבאה, הבהיר אורליצקי: "במצב כזה, לא תהיה בעיה להעביר אותו".

בגזרת השחקנים נשמע לא מעט חשש סביב האפשרות שלוי יגיע. אחד מהם אמר: "הוא יכול להרוס את המרקם החברתי שהיה פה בשנים האחרונות. לא יכול להיות שהוא סתם לא השתלב בכל הקבוצות שבהן שיחק". מנגד, שחקנים אחרים בקבוצה סבורים: "זה נכון שבפעם הקודמת שהוא רצה לבוא, היו שחקנים שהתנגדו, אבל זה היה גם בגלל האווירה החברתית הלא טובה שהייתה בקבוצה. למרות החשש של מה שיקרה, הוא יתקבל בזרועות פתוחות ואף אחד לא זוכר לו את העבר. המטרה של כולם פה היא להישאר בליגה".

לאונרדו פאסוס התנצל וחזר להתאמן

אחרי שנזרק מהאימון אתמול, לאונרדו פאסוס שב היום להתאמן. הברזילאי של בית"ר ירושלים התעצבן על יובל נעים לאחר שנשלח להתאמן בקבוצת המחליפים, זרק כמה מילים לאוויר ואת האימונית שלו לרצפה, ונשלח למקלחת מוקדמת. היום ערך נעים שיחה עם פאסוס, שהתנצל על התנהגותו. נעים הסביר לו שהואמצפה ממנו לשמש דוגמה.

מי שלא ערכו אימון היום הם שי חדד, דן איינבינדר וברק משה, זאת בכדי להפחית את העומס שיש עליהם. כפי שהדברים נראים כרגע, אבי ריקן צפוי לחזור להרכב לעמדת המגן השמאלי על חשבונו של שי חדד, וזה יהיה השינוי היחיד בהרכב לעומת זה שפתח בניצחון בשבת על מ.ס. אשדוד. בית"ר ירושלים עדיין לא קיבלה את שחרורו של הרמוני איקנדה, ובקבוצה מקווים לקבל אותו עוד היום כדי להספיק להעביר אותו בבקרת התקציבים לקראת המשחק בשבת.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully