וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "ההפסד הזה לא היה מכורח המציאות"

27.1.2012 / 8:00

בהנהלת הצהובים נותרו מתוסכלים מההפסד לברצלונה. לנגפורד: "זה לא משחק הדחה". אידסון: "היה מרגש שעודדו אותי"

במכבי תל אביב התאכזבו מאוד מההפסד אמש (חמישי) לברצלונה, שהרחיק את הצהובים מראשות בית ח' ולמעשה שלח אותם לקרב ישיר מול קאנטו על המקום השני והעלייה לשלב ההצלבה. גורם בהנהלת הקבוצה הסביר את תחושת התסכול ואמר: "ההפסד הזה לא היה מכורח המציאות. אפשר היה לנצח אותם".

בסיום המשחק כינס דיוויד בלאט את שחקניו בחדר ההלבשה ואמר להם: "לא הוצאנו לפועל את הדברים שהיינו צריכים. נפיק לקחים מהמשחק הזה. יש לנו משחק חשוב בשבוע הבא, ואסור להפסד הזה להוריד אותנו. נלמד ממנו ונמשיך הלאה".

קית' לנגפורד, שסיים את המשחק עם 17 נקודות, אמר לוואלה! ספורט: "הפסדנו בגלל שילוב של שני דברים, היינו גרועים וברצלונה שיחקו טוב. אולי ניסינו יותר מדי והכרחנו פעולות מסוימות. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב ברמה הזאת. כמובן שכולנו מאוכזבים. ברצלונה הצליחה לגרום לנו לעשות דברים בצורה לא נכונה, ואלה דברים שננסה להתכונן אליהם טוב יותר בפעם הבאה שנפגוש אותם".

עם זאת הגארד מדגיש: "כמובן שהפסד הוא דבר מאכזב, אבל אסור לתת להפסד מול ברצלונה לרפות את ידינו. אנחנו צריכים להמשיך לעשות את הדברים החיוביים שעשינו. זה לא היה משחק אחד על הדחה, כך שחייבים להישאר חיוביים, ונתחיל בכך כבר במשחק ביום שבת".

על יכולתו האישית אמר לנגפורד: "היה לי חשוב להיות אגרסיבי במשחק הזה. הקהל של מכבי היה מדהים, היתה אווירה מדהימה, אפילו יותר מאשר בימים ששיחקתי בקולג'. רק חבל כמובן שאכזבנו את האוהדים שהפסדנו במשחק". על הפציעה מעל עינו במהלך המחצית השנייה אמר לנגפורד: "אני מרגיש בסדר, זו לא הפעם הראשונה שנפגעתי במהלך המשחק ומן הסתם גם לא הפעם האחרונה. זה נראה יותר גרוע ממה שזה. זה לא שמישהו עשה משהו לא הגון ונפצעתי. דברים קורים. גם הפציעה בקרסול בסדר, אני יכול לשחק".

מי שנראה נרגש לשוב ליד אליהו היה צ'אק אידסון, שהסתובב במסדרונות ההיכל בשך דקות ארוכות לאחר המשחק כשהוא משוחח ומתחבק עם הנוכחים. "אני לא אשקר, היה לי קשה לחזור לשחק כאן", אמר אידסון. "אני חושב שלקח לי משהו כמו רבע כדי להתגבר על העצבים וההתרגשות ולהיכנס למשחק. אתה אף פעם לא יודע איך הקהל יקבל אותך אחרי שעזבת וזה היה מרגש ויפה שעודדו אותי. קצת קשה לי לעזוב שוב, אני בטח אפגש עם החברים שלי מהארץ, אהנה מהחומוס שלי ואז אחזור לספרד".

על הפסדה של קבוצתו בעונה שעברה אמר אידסון: "אני חושב שתפסנו את מכבי ביום רע. הייתי פה מספיק זמן כדי לדעת שכשאתה עוצר את מכבי על 57 נקודות בנוקיה זה לא רק משחק מצוין שלך אלא גם יום רע של מכבי. אני זוכר שבעונה שעברה כשהייתי פה הפסדנו פעמיים לברצלונה ובכל זאת מכבי היתה בפיינל פור וברצלונה לא. לפעמים הפסד כזה דווקא יכול להוות קריאת השכמה".

צפו במכבי תל אביב מפסידה 71:57 לברצלונה

בלאט הודה: "ברבע הרביעי היינו חסרי אונים"

ארז מיכאלי על יכולת ההתמודדות של הצהובים עם הלחץ

גלעד שליט ערך את הופעתו הפומבית הראשונה בהיכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully