וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "ברבע הרביעי היינו חסרי אונים"

26.1.2012 / 23:05

דיוויד בלאט התאכזב מההפסד של מכבי ת"א לברצלונה: "נכנסנו למערבולת ולא קלענו. המשחק נגד קאנטו יהיה על המקום השני"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כדורסל גדול לא היה הערב (חמישי) ביד אליהו, אבל ניצחון גדול דווקא כן והוא היה שייך לברצלונה. הקטאלונים פגשו את מכבי תל אביב השאפתנית והמושלמת בבית ביורוליג עד הערב, אבל ניצחו 57:71 תוך תצוגת תכלית בחמש הדקות האחרונות של המשחק וריצת 2:13 עד הסיום.

אגב, נקודה יותר משמחת הגיעה מכיוונו של תיאו פפאלוקאס, שרשם במשחק את החטיפה ה-320 שלו ביורוליג ובכך השתווה למלך החטיפות של המפעל, פאבלו פריג'יוני. פפאלוקאס עשה זאת ב-226 משחקים בעוד הארגנטינאי רשם 183 הופעות בלבד.

"אם היינו יותר ניידים ויותר חדים בהתקפה אולי זה היה נראה אחרת, אבל זה לא קרה", סיכם דיוויד בלאט, "לא קלענו במשחק מעבר וזה כבר מקשה על האפשרות לעשות סלים קלים. היו זריקות שהיו יכולות להיכנס ולא הצלחנו".

בלאט הוסיף: "ברצלונה קבוצה מתואמת ומאוד אתלטית. היא נשענת על ההגנה ולצערי כשלא קולעים, אז אתה פשוט נכנס למערבולת. זה מה שקרה לנו והיינו חסרי אונים ברבע הרביעי. המשחק בקאנטו בשבוע הבא יהיה על המקום השני".

קית' לנגפורד, שהוליך את קלעי מכבי עם 17 נקודות, אמר: "צריך לתת קרדיט לברצלונה. הם שיחקו מצוין בהגנה, קלעו את הזריקות שלהם. חשבנו שיהיה לנו יותר קשה נגד הגבוהים שלהם. ההפסד הזה הוא משהו שנצטרך ללמוד ממנו".

דמונד מאלט הוסיף: "ניסינו לעשות את כל מה שיכולנו, אבל לא נוריד את הראש או ניכנע. זה בסך הכל הפסד אחד למרות שכל משחק ביורוליג הוא חשוב. אנחנו עדיין בתהליך למידה. יש לנו עוד משחקים קשים כמו ביום חמישי הבא. התרגשנו יותר מדי, רצינו יותר מדי לעשות סלים וזה מה שקרה בהתקפה. הם עשו מהלכים טובים במשך המשחק וזה קורה לפעמים. נכון שהם עצרו את משחק הריצה שלנו, אבל נפיק לקחים ונלמד את מה שלא עשינו נכון. כמובן שכולנו מאוכזבים כי אנחנו כל כך רגילים לנצח, אבל לא נוריד את הראש".

דווין סמית: "ברצלונה קבוצה מאוד הגנתית והם עצרו את הקליעות החופשיות שלנו. זה השפיע עלינו וצריך לתת קרדיט להגנה שלהם. יש לנו עוד הרבה משחקים לפני שנפגוש אותם בפעם הבאה ונדאג להם קודם. לא נוריד את הראש. היה מאבק ומשחק קשה, אבל הם קלעו ואנחנו לא הוצאנו לפועל דברים מספיק טוב. זה פגע בנו והשפיע לנו על המשחק. זה קורה, לפעמים מפסידים ערב אחד. העונה עוד ארוכה ואנחנו לא ניכנס לדיכאון מההפסד הזה. נמשיך לשחק את הכדורסל שלנו ונפיק לקחים".

מכבי תל אביב הפסידה לברצלונה 71:57

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully