וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי: "צריך לשים את הזכרונות משנה שעברה בצד"

הסקוטי שהפסיד לדג'וקוביץ' בגמר אליפות אוסטרליה הקודמת רוצה נקמה. הסרבי: "יהיה משחק נהדר" (ו', 10:30, יורוספורט)

אחרי הקרב הנהדר שהתחולל היום (חמישי) במהלכו ניצח רפאל נדאל את רוג'ר פדרר והעפיל לגמר אליפות אוסטרליה, נקבל את המנה השנייה מחר (שישי, 10:30, יורוספורט) כשהמדורג ראשון בעולם, נובאק דג'וקוביץ' יפגוש את אנדי מארי הסקוטי. נשמע לכם מוכר? זה בגלל שהשניים נפגשו באותו מקום לפני שנה, אלא שאז היה מדובר בשלב הגמר, וידו של הסרבי היתה על העליונה כשהוא גובר על מארי בשלוש מערכות.

מארי הצהיר כי ההפסד באותו גמר היה הרגע הקשה ביותר בקריירה שלו, לא רק בגלל ההפסד אלא בגלל שלא הצליח כלל לתת קרב לסרבי. הפעם הוא מגיע עם מעט יותר ביטחון עצמי, כשהוא מחזיק בארבעה ניצחונות על דג'וקוביץ' בששת המפגשים האחרונים שלהם, כשהניצחון האחרון הגיע בגמר סינסנטי בשנה שעברה. "אני צריך לשים את כל הזכרונות הללו משנה שעברה בצד ולעשות מה שאני יכול כדי להשיג את הניצחון. אין ספק שיש לי יותר ביטחון עצמי מאז".

דג'וקוביץ' הוא כמובן הפייבוריט הברור לפגוש את נדאל בדגמר, אבל גם אוהדיו היו יכולים לשים לב כי במשחקים המוקדמים שלו הדברים לא תמיד הלכו חלק. לייטון יואיט הצליח לקחת לו מערכה, והסרבי היה נראה עייף בניצחונו האחרון, מול דויד פרר. דג'וקוביץ' אמר לאחר המשחק שהיה לו מזל שהצליח לצאת ממנו בשלום והפריך את הטענות כי הוא אינו בכושר. "אני מקווה לשחזר את ההישג משנה שעברה מולו", אמר הסרבי. "בכל מקרה, אין ספק שיהיה משחק נהדר".

אחד הסיפורים המעניינים בתקופה האחרונה הוא אגדת הטניס, איבן לנדל, שהצטרף לצוות האימון של מארי. "מנקודת המבט שלי, זה תמיד טוב לראות אגדה, אחד השחקנים הטובים ביותר ששיחקו את המשחק חוזר לסבב, אבל אני לא יודע עד כמה זה משפיע על אנדי. לא היה להם זמן רב כל כך לעבוד על דברים". על היריב עצמו אמר הסרבי: "אנדי נראה טוב ויש לו מוטיבציה מיוחדת לזכות בגרנד סלאם הזה. הוא הגיע לגמר כאן שנתיים ברציפות, והוא הוכיח שאליפות אוסטרליה היא הטורניר הטוב ביותר שלו".

נדאל מחכה בגמר אחרי ניצחון נהדר על פדרר

המפלות של פדרר מול נדאל מעלות סימן שאלה על גדולתו של השוויצרי

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully